@femkes en @PenF gelukkig heeft die van mij wel door dat dat in het openbaar niet kan ( vraag me niet hoe,net alsof hij dat aanvoelt) net zoals je bij andere mensen/school niet met je broek op je enkels uit de wc moet komen of je drol te laten zien als je gepoept hebt...
Dit heb ik ook! Om gek van te worden! Ik had ook gedurende beide zwangerschappen een verstopte neus, 9 maanden lang. En als ik in bed op mijn linkerzij lig gaat mijn neus sowieso dicht.
Dat had ik als kind heel erg, maar kan nu ook aangeven welke kleur bij welk cijfer/letter hoort (in mijn hoofd dan), maar ben er niet meer zo mee bezig als toen
Dat had ik als kind heel erg, maar kan nu ook aangeven welke kleur bij welk cijfer/letter hoort (in mijn hoofd dan), maar ben er niet meer zo mee bezig als toen
Ik wil al heel lang een topic openen over rare oranje vlekjes in mijn witte was... sinds een aantal weken vind ik ze overal op, handdoeken, washandjes, hydrofieldoeken, pyjama’s, shirts, beddengoed enz. Donkere kleding is denk ik te donker om iets op te zien maar lichte kleuren zie ik niets op. Het zijn kleine rondje plekjes, meestal een aantal bij elkaar. Soort spettertjes. Lijken wel roestplekjes, en ik heb in deze tijd ook al ander soort wasmiddel geprobeerd. O, en over een zoontje met een openbare piemel daar kan ik over meepraten Hij heeft pas ontdekt dat zijn voorhuidje naar achteren kan en zijn eikeltje tevoorschijn komt, hij heeft deze omgedoopt tot stekel. Blijkbaar verstond hij dat na mijn eerste uitleg. Als hij op de wc zit roept hij regelmatig ‘mamaaaaa, kom eens naar mijn stekel kijken!!’
Nou, woorden met een E (geel), N (lichtblauw) en M (donkerblauw) zijn mooi en zonnig voor mij. Maar juni bijvoorbeeld is heel zacht door de blauw/witte combi. Geinig om soortgenoten tegen te komen hier!
Ik heb hele schema's gemaakt met de omschrijving van geuren en de bijpassende kleur. Omdat ik niet begreep waarom ik die connectie ineens ging maken (ik heb dit pas een paar jaar). Uiteindelijk kon de arts het wel uitleggen en voelde ik me niet meer zo gek Ik zal straks eens een foto van zo'n schema maken, het is best bizar.
Wat apart! Heb t wel eens eerder gehoord Ik heb kleur associatie alleen bij Rusland. Als ik aan Rusland, of eigenlijk de hele voormalige sovjet unie, denk dan denk ik acuut grijs. Of geeft me een grijs gevoel. Hoe leg je t uit haha T trekt me dus ook helemaaaaal niet om er ooit eens heen te gaan Kan bij andere landen geen kleuren noemen verder, die grijze is echt de enige
Nee, beide niet. Wel van dusty de tegels en wanden spray voor de badkamer. Zit ook bleek in want een paar donker grijze washandjes hebben bleekvlekken welke idd oranje zijn. Maar op witte was lijkt me dat dan toch niet?
Hierbij een voorbeeld. Pyjamaatje van de jongste kwam er net zo uit. Bij de voetjes ook al van deze plekjes.
Weer een topic niet gestart Ik kwam net een paddestoel tegen waarvan ik me afvroeg of die eetbaar of juist giftig zou zijn...
Is het geen roest?? Misschien een spijker achter de trommel of iets dergelijks wat is gaan roesten....
Nee op witte was volgens mij niet. Weet het niet zeker! Wel gek dan! Zit er roest in je wasmachine trommel misschien? Of geven knopen af? Ik heb geen idee...