Ik slaap er alleen naast als ik gedronken ben, maar met mijn alcohol tolerantie voldoen 2 glazen rode wijn wel om geen last van zijn gesnurk te hebben. Dus ik slaap apart van man, elke avond wijn drinken is geen optie en anders blijf ik mn man meppen op de frequentie van een knipperlicht ongeveer.
Intussen sliep ik weer, ik zat bij zijn bedje te wachten tot hij weer sliep. Ik heb mijn man ook een por gegeven, dat werkt wel, alleen als het tegen zit, draait hij zich om en snurkt hij weer verder. Heb je nog wel een beetje geslapen?
Fijn dat je nog even geslapen hebt! Ik helaas niet Gelukkig is onze dochter bij de opvang dus kan ik de hele dag relaxen.
En weer wakker, ik ben helemaal op. We zijn sinds vandaag op vakantie en zoontje van 3 wil naar huis. Ik heb al zo lang geen normale nachtrust gehad, en morgen gaat mijn man ook nog een dagje terug ivm werk. Dat zou normaal geen probleem zijn, maar nu wil ik alleen maar slapen.
Al ruim twee weken is het elke nacht feest vanaf een uur of 3/4. De baby die besluit dan niet meer te slapen en huilt alleen maar. Niets helpt. Zucht. 8 maanden slaapregressie…
Wij zijn een midweekje op vakantie, maar die nachten met een dreumes op de kamer Het ging thuis eindelijk 1.5 week beter het slapen, hoop wel dat ze dat thuis weer doorzet. De vakantie is heerlijk, maar echt uitgerust komen we niet thuis
Mijn man heeft een keelontsteking en snurkt als een malle... En ik lig te piekeren over het feit dat ik een dag over tijd ben, maar woensdag nog negatief getest heb. Ik voel me niet fit, maar we hebben met z'n allen koorts gehad. Nu een negatieve test voelt dan nog stommer dan ongesteld worden. Dus vanmorgen durfde ik niet te testen, met de gedachte dat het vanmiddag wel op gang zou komen. Maar tot nu toe nog niks. Pfffffffff.
Ohw bah, lig je al te piekeren, heb je er ook nog zon stoorzender bij Hoop dat je toch nog wat slaap hebt kunnen pakken! Ik werd een kwartier geleden gewekt door een auto alarm in de straat, niets aan de hand natuurlijk, maar zat rechtop in bed, en nu klaarwakker
Test blijft negatief, dus ga er maar van uit dat het niet raak is. Eigenlijk altijd een cyclus van 26 of 27 dagen het afgelopen jaar, nu op cd29. Nu wachten tot het bloeden begint. Oma kwam logeren, dus heb vanmorgen uit kunnen slapen. Wij hebben een buurjongens die zijn scooter altijd even over de drempel van de schuur rijdt en dus extra gas geeft. Dan ben ik ook meteen een uur van mijn nachtrust kwijt.
Ukkepuk die t uitgilde van de pijn was vandaag al "meeeeh" modus, aka niet fit maar te beleefd om te klagen (dus je zoekt je rot) Net gilde die t uit op een manier dat ik alleen ken toen die net was geboren. Zelfs met reflux destijds was t niet zo. Nou weet je bijna 0500 dat overzien we wel...Kom maar naar beneden dan kijken we wel ff pluralsight. Mijn ogen zaten duidelijk nog dicht t was tegen 0200 Fles en ibu, in laten werken en uiteindelijk maar weer in bed gelegd want hij zweette zich rot bovenop mij. (Paracetamol ging hier niet tegen op kunnen werken hadden we al besloten, man was wakker geworden van t gekrijs vanuit de woonkamer door dichte deuren heen terwijl ik de kleine man vast had, wat doorgaans goed genoeg is) Nu maar weer afwachten wat de rest van de nacht brengt. Bij gebrek aan andere oorzaken...kut tandjes...
Hier zitten we in week 4 van de 4 maanden slaapregressie.... de hel. Overdag slaapt hij niet langer dan 3x een half uur, en nu al 4 weken minstens elk uur wakker snachts. Zonder overdrijven. Onmogelijk dit.
Nadat meneer het een paar dagen super goed deed kwam hij vandaag wel weer snel voor een nachtvoeding. Verder enorme keelpijn waardoor ik steeds wakker word. M’n keelamandelen zijn verwijderd gisteren. En dit is nog wel het irritantste: de boer achter ons is bieten aan het inladen. Ze zijn gisteren begonnen maar werken blijkbaar de hele nacht door. Heb de oudste al meerdere keren aan het bed gehad omdat hij er ook wakker van wordt. Hopelijk is alles weg morgen. Het waren ongelooflijk veel bieten dit jaar.
Hier wakker geworden omdat en de baby beetje begon te dreinen dat hij honger had, wel lekker vroeg weer pff maar goed zal wel door die klok komen en de katten die besloten hadden even achter elkaar aan te gaan en te ‘spelen’
Hier weer last van het klok verzetten en dus onderbroken slaap en uren wakker liggen plus telkens om 4 uur al wakker. Mennn…
Die shit klok heeft er voor gezorgd dat bij 3 meiden het hele slaapritme naar de galemiezen is. Ze zijn alle 3 om 5:30 al wakker
Wat er al meerdere zeggen, die klok vind ik echt zo ellendig Na maanden hadden we eindelijk weer een beetje normale nachtrust en werd de jongste pas tegen 6.30/7.00 wakker. Sinds het weekend is het weer ellende. Nu begon ze rond 3.45 al te huilen, sliep ik net weer werd de middelste wakker omdat hij z’n hoofd stootte…. Nu maar hopen dat ze alle 3 langer slapen dan 5.30
Nog meer mensen wakker? Ik ben bijna 37 weken zwanger en heb al een aantal nachten op rij dat ik rond 1 uur wakker wordt van (ik denk) maagpijn. Eerst hielp een Rennie nog wel, maar nu helaas niet. Ben dus maar even beneden gaan zitten in de hoop dat het wat zou afzakken, maar tot nu toe geen verlichting. Ik word er wel een beetje moedeloos van, als dit zo nog weken blijft, ben ik doodop als ik moet bevallen
Hier dag 2 (eigenlijk 3) van ziek zijn. Lig nu een klein uurtje wakker en lukt niet om weer in slaap te komen.