Ik lig ook weer wakker. Gelukkig de rest van de week best goed geslapen dus ik vind het wel best ook. We hadden wat laat gegeten en dus was mijn hartslag nog hoog toen we gingen slapen, dan val ik dus niet in slaap. Plus ik heb een pijnlijk plekje in mijn oor, waardoor ik mijn oordoppen momenteel niet trek en mijn man snurkt te hard voor geen oordoppen. Ben dus maar op de bank gaan liggen. En nu toch wat aan het piekeren om een aantal zorgen privé.
Hier een 5 jarige die zich meldde om 12, 1, 2, 2u30, 3, 4, 4u30 ... Ik stap binnen 2 min mijn auto in richting werk. Gezellig. Ik kan al niet wachten tot deze avond 21u, dan kruip ik mijn bed in.
Oef dat is erger. Deze kwam om 0300 en sliep pas weer 0500 en net uiteraard vol sacho want ze wilde nog verder slapen...nope Blij als t 1900 is, 2 stuks in bed
Pfff ik lig ook weer een nacht wakker, sinds 23.30 al.. (zoontje werd in paniek wakker van vuurwerk) Om 20 uur van vermoeidheid in slaapgevallen om daarna een nacht wakker te liggen en de kids die zullen over een half uurtje al wel weer wakker worden.. Ik zag een slaap topic voorbij komen.. denk dat ik die maar eens goed ga doorlezen
Ik mag mij ook melden. Baby is wel 10x huilend wakker geworden. Nu slapen er 2 kinderen boven op mij... naja dan zijn zij tenminste wel vrolijk morgen (vandaag..)
Hier is de jongste alweer wakker. Gelukkig ook maar 3x geweest vannacht Dat slechte slapen beïnvloed zoveel, op dit moment word er echt niet goed van! ze heeft 3 weken goed geslapen, en nu is het alweer 2 weken op en af slecht. Zo geen idee hoe het komt..
Hier de vierde k*tnacht op rij alweer. Ben zo klaar met dat slechte slapen.. En dan moet ik straks in de ochtend eerst nog cupcakes bakken voor een high tea en vervolgens twee uur rijden.
Hier helaas een zieke zoon, en we hadden zoveel leuke plannen voor de komende dagen nu maar hopen dat het bij hem blijft.
Helaas weer een nacht met nog geen 2 uur slaap. Eerst werd man opgepiept voor z’n werk om 1.00, om 3.00 begon de jongste over te geven. Die heeft daarna gewoon niet meer geslapen. En de oudste is nog wel jarig vandaag en dat vieren we ook. Met saté prikkers tussen m’n ogen denk ik
Hier ook nog wakker.. We slapen bij me schoonvader en zwager, Ik ben normaal al een slechte slaper maar op deze momenten lukt het helemaal niet.. Me vriend loopt ook nog eens de hele tijd heel zwaar te ademen en te snurken. Wat zou ik blij zijn als het weer ochtend is en hopelijk we snel naar huis kunnen
De jongste sliep pas tegen 02.00 uur heel de avond in bed gehuild, uit bed natuurlijk 1 groot feest. En om 6.00 gewoon alweer wakker……
Nou dit. Behalve dan dat we gewoon thuis zijn. Lag om half 2 inbed. Snel in slaap gevallen. Om 3 uur wakker van de oudste 2 die thukskwamrn en daarna niet meer in slaap gevallen. Hrt is warm ondanks dat het raam open staat en mijn man snurkt. Slaap al langer dan een jaar slecht.