Arghhhh. Gisternacht al wakker door maagpijn/misselijkheid en nu lig ik weer wakker door misselijkheid. Wat is dat nou ‘s nachts? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Bah
Ik merk niet echt maagzuur ‘s nachts.. maar het zou wel kunnen, heb er overdag veel last van. Ze was ook mega actief en elke beweging werd ik nog misselijker van.. denk dat ze ook hoog lag ofzo, geen idee
Was bij mij maagzuur. Overdag merk je t minder door afleiding, in de stilte van de avond/nacht merk je dat veel meer en irriteert t je als t je uit je slaap houdt. Ik lag al vrij vlot wat hoger met mn hoofd. Steevast vla in huis en uiteindelijk werd t omeprazol dan
Thx! Ik heb ooit 1x omeprazol gebruikt na een operatie en toen heb ik de hele avond op de wc gezeten met heftige buikkrampen.. dus durf niet zo goed meer hahah. Vla heb ik sowieso in huis dus kan dat ook nog proberen
Rennies heb ik ook in huis, nouja de kruidvat versie want de echte waren uitverkocht. Ik zal eens kijken voor de rest, thanks
Lig al sinds 2100 want G met oorpijn en of ze naast me mocht slapen. Oke dus ik maar naar bed. Ze snurkt...Altijd wel maar nu door verkoudheid een "beetje" meer. Ik laat me zo afwisselen door papa geloof ik, mogen ze in harmonie snurken. (Ik kan niet tegen gesnurk...Ja een zacht baby snurkje is nog schattig )
Toch maar omeprazol gehaald en geprobeerd. Ik ben tot nu toe niet misselijk, alleen een beetje weeiig. Maarja, dan word ik wel weer wakker van paniek/angst. Fijn
Is het blafhoest seizoen al klaar? Pffft wil gewoon weer eens goed slapen. Eerst zelf ziek, daarna partner, nu de kinderen en de oudste heeft zo'n vreselijke blafhoest vreselijk gewoon, om de paar seconden.
Ik deel dit leed met je. Vre-se-lijk. Heb hem al een tig keer flink gepord. Het resultaat is dat het even ophoudt en vervolgens weer begint na een paar minuten, net wanneer ik wat begin weg te dommelen. Zucht
Om die reden slapen wij al jaren gescheiden. Niet om aan te horen. Keihard en ook nog eens varierend patroon, dus mentaal blocken zit er ook niet in. Oordopjes wordt m ook niet want als je al geschikte vindt tegen dat volume geweld dan hoor ik de kinderen niet. Papa ging wel naast G slapen afgelopen nacht, halverwege de nacht kwam G dus maar naar mij want papa snurkte te hard. Fijn, zij snurkt zelf ook...(altijd wel maar nu wat meer) Het is ook echt niet eerlijk verdeeld: Man raakt kussen en is vertrokken Ik na +-30 minuten - 1,5 uur dommel een keer in. Je krijgt ook gewoon de kans niet!
Ooow ja dat snurken Hier slaapt meneer altijd binnen 2 minuten. Ik ben normaal al een onrustige, lichte slaper maar nu al helemaaaal. Zodra hij dus snurkt(niet eens hard) na 2 min kan ik al niet meer slapen. Por ‘m ook tig keer, dan draait ie soms ff om en begint t na 20 seconden weer. Zucht. Nu ben ik nog wakker omdat ik 2 uur geleden mega erge pijn in m’n linker onderarm had. Voelde als ‘n soort groeipijn. Ook kleurverschil in armen en wat dikker; huisartsenpost gebeld en moest paracetamol pakken. Nu is t weer gezakt maarja met mijn angst- en paniekklachten lig ik er weer wakker om..
Zo oneerlijk hè! Die mannen klinken als een complete houtzagerij en dan in de ochtend nog zeggen: nou ik heb zo veel wakker gelegen! Serieus!? Och jee. Nou hopelijk zakt je angst/paniek gauw. Dat is heel vervelend als je wil slapen.
Ik meld me bij team no sleep. Mn hoofd blijft maar malen en paniekeren na ons oplichtingsgedoe met de aannemer ik vraag me echt af hoe zo een mens nog gerust slaapt en rondloopt Worden weer enkele slapeloze weken
Hier ook al een tijd wakker. Vandaag een jaar terug dat me vader plotseling overleed. Beleef de hele tijd weer opnieuw. En ben ziek van verdriet...