G staat weer naast me, nachtmerrie dat ze in een skittle was veranderd...een voordeel in zomertijd voelt t al wat meer ochtend dan nacht. Die zal gisteren wel wat op youtube hebben gezien, geen idee lag zelf gestrekt met een rotte maag en papa draaide de toko.
Intussen nog steeds wakker...G snurkt nog ff verder naast me. Ik ga zo maar douchen en me klaar maken voor een uitvaart. Nog een tekening opsporen die mee moet in de kist, R zn tas nakijken of alles er in zit (die gaat mee, G wil niet). Normaliter heb ik alles al de dag ervoor geprept mja, dat kwam er gisteren niet van.
Weer aanwezig Had n halfuur geleden redelijk wat paniek/onrust. Dacht weer van alles te voelen.. erg vermoeiend. Inmiddels misselijk van de honger maar wil ook m’n bed niet uit… wat zal ik doen Moet eigenlijk wel even wat eten maarja
Present! Sinds zwangerschap slaap ik weer ruk (van 20.30 tot maximaal 5 uur), maar ben gisteravond om 23 uur met spoed geopereerd wegens verdenking torsie eierstok. Nu op adrenaline en besef hoéveel pijn ik heb gehad sinds gister 8.30 uur en opluchting. Arts twijfelde omdat gemiddelde vrouw met torsie vergaat van de pijn en smeekt om een operatie. Ik kon nog grapjes maken en hij kon me niet zo goed lezen. Dankbaar dat hij, de beste gyn van het hele ziekenhuis (mijn hoofdbehandelaar fertiliteit) dienst had en de operatie heeft gedaan. Er was idd sprake van een draaiing en cyste ter grootte van een golfbal .
Hier is het slapen na verzetten van de klok weer ruk. Slaap niet goed in (lang wakker liggen draaien), kwaliteit van de slaap is ruk (licht en veel wakker) en veel te kort (4-5 uurtjes).Ben er nu wel klaar mee na 4 nachten.
Aaarrrggg, de batterij van de rook melder besloot er vannacht mee op te houden, dat werd om de paar minuten aangekondigd met een harde pieptoon man geloofde het eerst niet en draaide zich weer om, ik kon dat ding onmogelijk van het plafond krijgen, en toen kwam man gelukkig uit bed om met aardig wat moeite het ellendige ding het zwijgen op te leggen ... Hij is direct weer gaan slapen en ik zit al een uur klaarwakker beneden
Hier sinds 4.15 wakker door m'n man grrr. Hij heeft soms wat moeite met slapen, maar in plaats van even naar beneden te gaan, blijft hij draaien en keren en kuchen en naar de badkamer lopen om te drinken. Met als gevolg dat iedereen wakker wordt zoontje is ook al 2x naar mij toegekomen om te vragen hoe laat het is en natuurlijk ben ik klaarwakker nu. Man zit inmiddels beneden maar ik kan daar zo shaggo om worden pffft
Mijn man moet ‘s nachts min 1x plassen. Pre operatie en zwangerschap merkte ik daar nooit iets van en kon je een bom afsteken. Nu slaap ik helaas licht. Super lief dat hij dan ook bij onze zoon wil kijken, maar doet dan het ganglicht aan en ben ik in één klap wakker . Hij valt binnen 5 min in slaap, ik niet
Na een paar goede nachten is t weer raak Lig al 2 uur wakker met enorme pijn in m’n nek en hoofd aan de linkerkant…. Heel rot
Present... Man ligt al nachten te kuchen en ik slaap dan niet. ga al een paar nachten rond deze tijd maar naar de bank, om vervolgens nog steeds elke keer hem te horen.
Hier ook al een uur wakker, man werd opgepiept en dan lukt het vaak niet meer om te slapen tot hij thuis is