Oh dat ken ik ook, als die van mij opgepiept wordt check ik waar hij naar toe gaat maar blijf ook altijd wakker tot hij er weer is. Hoop dat je man al weer thuis is en je lekker ligt te slapen.
Was in slaap gesukkeld op de bank maar heb zulke levendige dromen, net weer een nachtmerrie over de buren van beide kanten die een feest hadden in onze tuin, man die me niks had verteld en ik die mijn man wurgde uit woede en hij die maar bleef lachen.... Echt absurde dromen... Hoort bij de zwangerschap las ik, maar dit is wel heel heftig.
Ik sliep ook net eindelijk weer roept de oudste dat ze spul voor haar muggenbult wil word een langeeeeeee dag met allle 3 de kids thuis
Ik lig alweer een uurtje wakker. En ik lig me te verbazen over mijn kind. Eerst lag hij/zij een week lang consequent in stuit en de laatste twee dagen draait ie wel 8x per dag van hoofd naar stuit en weer terug. Wat een onrust in m'n buik hele dagen
Ik heb amper geslapen en ben er inmiddels naar uitgegaan. Heb een zwaar ontstoken oog. Nooit geweten dat je daar zoveel last van kan hebben. Ook mega hoofdpijn. Pfff....
Ik doe ook een keer mee.... Om 2 uur ging de wekker, ik zou dochter bellen als back up zodat ze zich zeker niet zou verslapen. Belt zij om half 4 nog met een vraag..... nou kan ik dus niet meer in slaap komen .
Ik lig alweer ruim een uur op de bank beneden. Ik had het zo erg warm in bed, ik heb last van opvliegers, dat ik gewoon niet meer kon slapen. En, ik heb pijn aan mijn voet, is gebroken geweest. Werd erg vrolijk ontvangen beneden door 2 van de vier katten. Eentje kwam gelijk bovenop mij liggen en de ander tegen mij aan op de bank. Haha! En toen ontdekte ik dit topic. Nog meer slapeloze zoals ik.