Het topic der slapelozen

Discussie in 'De lounge' gestart door zegenwens, 3 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik slaap mega onrustig. We slapen bij m’n schoonouders (heb hier 1,5 jaar gewoond dus geen onbekend terrein haha) maar toch niet m’n eigen bed :roflmao: Verder pijn in m’n schouder/arm dus hoop dat de paracetamol zo werkt.
    Ik heb ondertussen wel een paastompouce naar binnen gewerkt :o:

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    676
    113
    Utrecht
    Oh, dat klinkt ook niet erg fijn, die pijn aan je schouder. En dan ook niet in je eigen bed liggen.
    Maar.....die paastompouce klinkt wel erg lekker!

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ergens anders slapen ook al is bekend terrein blijft vreselijk eerste nacht(en)

Suzi98 vindt dit leuk.
  4. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    Ja wij gaan dit weekend een weekendje weg en ik zie nu al op tegen ergens anders slapen :o:

5. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaaaa zo rot!

6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Oef snap ik helemaal

7. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.498
    8.421
    113
    Zo, dat is lang geleden dat ik wakker schrok van onweer en kletterende hagel op de ramen o_O man man, zat rechtop in bed!
    Paar minuten later kwam de jongste al aangeslopen, die was ook wakker geschrokken.

Zij slaapt inmiddels weer, ik lig nog wakker :rolleyes: en doordat ik net op buienradar heb gekeken weet ik dat er nog een hele hele dikke bui aankomt, dat helpt niet echt om weer in slaap komen :|

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Ik ga maar op buienradar kijken...

Hmmm valt hier mee, al levert dat geen garanties maa voor jut en joker hun planningen...

Vroeguh had je Mental Theo "We are the children of the night" de rest zegt me niks maar dat ene regeltje komt hier vaak voorbij :roflmao:

9. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.498
    8.421
    113
    Niet doen :roflmao:
    Oh, haha valt dus mee bij jullie!

Ik wacht nog steeds in spanning af o_O

PS: dat toch Nakatomi? :D

10. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    Present :p Het begint alweer saai en voorspelbaar te worden

11. MissXray

MissXray Niet meer actief

Niet normaal die onweer! Hier rond 00.00 een klap, de ramen trilden er van!

Verder moest ik net familie naar schiphol brengen dus ben de hele nacht wakker nu. Geen idee hoe ik de werkdag overleef.

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Ik meld me ook weer. :cry:Ongelogen 3,5 uur geslapen in 2 etappes. :mad:

13. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.673
    6.568
    113
    Vrouw
    Gedroomd dat mijn oudste een afspraak had gemaakt met een monteur (die midden in de nacht aanklopte om een afspraak te maken) om 5:45 's ochtends. Ik boos in mn slaap natuurlijk.

Zit nu op die monteur te wachten, hij is te laat :roflmao:

14. Cinnabun

Cinnabun Lid

26 dec 2018
    87
    39
    18
    Vrouw
    Utrecht
    Wat troostend dit topic - ik lees al een tijdje mee en vind het fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Hier moeder van een baby van bijna 6 maanden die sowieso al niet top slaapt, maar nu ook door een sprong gaat waarbij we echt slapeloze nachten hebben :cry:

Aan anderen uitleggen wat slaapgebrek met je doet is zo moeilijk. Je wordt er gewoon helemaal gek van! Hopelijk jullie allemaal een goede nacht vannacht!

15. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Hier legde ik bij G maar gewoon een slaapmatje naast t bedje en sliep ik daar. Nouja slapen...T was in elk geval rustiger.

Extra voeding willen is nu ook heel normaal. Althans ik weet niet beter als dat ze meer wegwerken in die periodes. Na 4 dagen ging ik m zachtjes aan aangelengd geven (schep minder voeding elke dag dat t langer duurde) 180+2 was t laagste :roflmao:

Cinnabun vindt dit leuk.
  16. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    #456 Dubbelgeluk, 16 apr 2023
    Laatst bewerkt: 16 apr 2023
    Hier ook een onrustige nacht, oudste heeft een hele nare hoest en hij kwam bij ons. Nu ligt hij naast mij en is mijn man naar zijn bed gegaan (als ik dat doe dan krijg ik heel veel pijn in mijn heupen, maar ik had graag met hem geruild).
    Hij heeft koorts… zo ontzettend waardeloos, weer een ziek kind :(. Ze wisselen elkaar iedere week af de laatste tijd. En we zouden met de hele familie uit eten gaan:(

17. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.011
    4.987
    113
    Vrouw
    Ik sliep pas na half 1 en nu weer vroeg wakker. We zijn in een hotel en ik kreeg het bloedheet. Ik dacht dat de radiatoren aanstonden, maar toen ik ze uit wilde zetten waren ze gewoon koud. Dan ligt het aan het dekbed denk ik..

18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Als je er middenin zit is het soms zo uitzichtloos..
    Heb je de mogelijkheid om s middags mee te gaan slapen?

Hier sliep de middelste tot 13 maanden heel slecht en de jongste van 2 slaapt pas net een paar weken door. Maar mensen begrijpen je niet als ze niet weten wat echt slaap te kort is. De meeste vergelijken het met een nachtje slecht slapen.. en dat is het verre van. Ik kon op een gegeven moment niet eens meer helder nadenken!

Heel veel sterkte, ooit komt het goed maar daar heb je nu niks aan!

Cinnabun vindt dit leuk.
  19. Cinnabun

Cinnabun Lid

26 dec 2018
    87
    39
    18
    Vrouw
    Utrecht
    Oh man wat verschrikkelijk is dat he. Wij hebben de afgelopen 1,5 maand constant virussen gehad in huis. M’n vriend en ik tegelijkertijd ziek (buikgriep - griep - Corona - verkoudheid) én de kinderen (3,5 en 6mnd) ook ziek. Er is dan zo weinig ruimte voor leuke dingen…

Hopelijk snel meer nachtrust en gezondheid voor jullie. En de lente komt eraan! Dus hopelijk minder ziekte!

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  20. Cinnabun

Cinnabun Lid

26 dec 2018
    87
    39
    18
    Vrouw
    Utrecht
    Heel lief je berichtje. Het is idd uitzichtloos en zo duister. En idd, je kan gewoon niet meer normaal nadenken. Wat fijn dat het bij jullie nu beter gaat!

heb net nog 2 uurtjes kunnen pakken tussen 7:00-9:00 (m’n vriend loste me af, praise the lord voor het weekend!) dus dat helpt wel! Alle beetjes helpen.

Mammavantwee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina