Hè wat vervelend! Ik heb nog geen ervaring met slaapregressies.. Heeft hij geen last van zijn oren misschien?
Nee, zover ik kan beoordelen niet en overdag is er niks aan de hand. Oren zien er ook gewoon rustig uit verder hij doet er ook niet naar grijpen enz, maar goed het is niet erg als hij s'nachts wakker is maar dat gegil is niet fijn je hoort hem helemaal buiten en ben soms echt bang er gezeik mee te krijgen en dat mensen misschien verkeerd denken ofzo wordt er in elk geval wel wat verdrietig om.
Ja, snap ik Ook vervelend dat de oorzaak niet duidelijk is. Hij is dus rustiger als hij bij jullie is? Misschien zoekt hij gewoon een beetje geborgenheid bij jullie dan.
Als het blijft zou ik toch voor de zekerheid zijn oortjes na laten kijken. Hier ook regelmatig gehad, dat we overdag niet veel merkte maar juist s nachts veel huilen was. Bleek het toch een ontstoken oor te zijn. Of misschien tandjes of kiezen die doorkomen? Succes!!
Hij slaapt nog bij ons op de kamer dus we zijn wel gewoon bij hem in de buurt, hopelijk wordt het snel weer beter, misschien merkt hij de stress ook wel? Want zitten in een verhuizing namelijk. Misschien is dat het wel?
Ja hij is sowieso met z'n tandjes bezig ook, ik kijk het nog paar dagen aan, en anders indd ff laten kijken naar z'n oortjes, wat ik in mijn vorige post al aangaf, we zitten nu in een verhuizing misschien is het toch dan wat stress ook voor hem?
Wie weet. Ik lees online idd wel dat ze rond 8/9 maanden kunnen beginnen te dromen. Dus misschien dat hij daar ook een beetje gedesoriënteerd van wakker wordt. Lastig hè, als je alleen maar kunt gissen naar het waarom. Hopelijk gaat hij snel weer beter slapen!
Vanmorgen ook alweer wakker om 5 uur. Enorme buikpijn van die *#* menstruatie. Zo enorm klaar mee. Heb het kunnen rekken tot ieder geval 7 uur en voel me nu alweer zo verrot. Ook ivm die verdomde buikpijn. Heb maar een shotje pijnstillers genomen Vandaag gelukkig niks op de agenda staan, dus lekker rustig aan doen.
Hier zowaar een goede nacht gehad Hij heeft 1x een flesje gevraagd die is ook niet eens op gegaan, verder heeft hij 3x een beetje gejengeld maar is snel weer gaan verder slapen toen ik z'n hoofdje aaide en stil suste en nu pas net weer om 05.12 wakker geworden, heb ik even z'n luier gedaan en mijn man ondertussen flesje gemaakt dus nu ligt hij tevreden met schone kont en een flesje weer in te dutten. Hopelijk wilt hij nog eventjes slapen tot uur of 8/9
Was ook om 4 uur al weer wakker. Ge-wel-dig... Begin er echt van te balen want er komt overdag niks uit mijn handen.
5:30 whoohoo... Over een klein uurtje gaat de wekker dus ik vind het prima zo. Hoop dat je nog wat geslapen hebt @Wes88
Manlief lag vannacht te spoken, dus ook niet heel best geslapen. N. begon ook ineens te huilen vannacht, wel weer snel stil. En nu zelf wakker.