Hier ook weer aanwezig. Heb een paar hele goede nachten gehad deze week, maar het kan niet altijd feest zijn.
Wordt sowieso regelmatig wakker 's nachts, maar de afgelopen tijd steeds vaker door kramp/tintelingen in mijn hand (afwisselend links/rechts) waarbij ik mijn pink niet meer voel en heel hard een tijd met mijn hand moet schudden/zwaaien om de pink weer wakker te krijgen met als bonus dat ik zelf ook helemaal klaarwakker ben ... Vreselijk irritant dus!
Ben ik weer. Meestal pak ik m’n tel niet maar na ‘n uur wakker liggen nu wel Had zin in een perenijsje dus ben die maar gaan eten.. en een banaan. Ondanks omeprazol echt onzettend last van maagzuur rennie helpt niet
Ik meld mij weer. Al 1,5 uur wakker. Wilde net gaan plassen, schiet er toch kramp in m’n kuit… sodeju. Man slaapt gewoon door
Hier na verjaardag dochter een kind dat moest overgeven. Toen zei mijn vriend ook nog dat hij ook wat misselijk was. Aangezien ik een behoorlijke fobie heb voor overgeven lig ik nu zelf kotsmisselijk van spanning op de bank beneden En dan vooral de gedachte: wat is het? Vermoeidheid, spanning, iets verkeerds gegeten, buikgriep?!
Geen idee waarom ik wakker lig, ik zou juist doodmoe moeten zijn met long-covid + gisteren laat naar bed + een uur wakker geweest van luilak. Ga nog maar ff verder naar Freek kijken...
Ik doe mee met wakker liggen. Heb gisteren een hele discussie gehad met mijn ouders over stomme stoelen en een oude diepvries en nu lig ik daar wakker van. Vooral van de zin jaag u eens niet zo op. Normaal blijf ik echt altijd rustig en laat ik bijzonder weinig merken van al mijn stress ondanks alle shit van de afgelopen jaren, jaag ik me eens 1 keer op omdat het even allemaal teveel is krijg ik direct naar mijn voeten. Al weken ben ik aan het zeggen tegen hen dat ik de oude houten stoelen die bij ons in de kelder staan op het terras wil gebruiken en wil opschuren en lakken. Heb ik er 1 gedaan en is het ineens niet de bedoeling, want die stoelen zijn voor als oooooooooit iemand die nodig heeft voor een feestje ofzo(nooit dus, plus er staan er nog 10 andere) Zeg dat dan voor ik er aan begin, en misschien ook gewoon dat onze kelder blijkbaar opslag is voor meubels voor alle feestjes die waarschijnlijk nooit gaan gebeuren, toen we het huis kochten. Plus dan kunnen ze die stoelen ook wel in gelakte nieuwe toestand lenen, alsof dat dan ineens niet meer kan ofzo.