Yes, het 2e huis zijn we vierde op geëindigd. Die straat is zo gewild dat de kans er eigenlijk niet is dat we die alsnog gaan krijgen. Het eerste huis hebben we nog tot morgen 18:00 uur om te accepteren of weigeren, die knoop hopen we vanavond door te hakken.
Gisteren om 1.30u snachts vertrokken naar schiphol. Om 23u Nederlandse tijd aangekomen in San Francisco. Meer dan 24u wakker ..want slapen in een vliegtuig lukt mij helaas niet. Het is hier nu 23.55u en ben klaar wakker. Heb maar 4 uurtjes geslapen. In Nederland is het nu 9u in de ochtend. Dus hallo jetlag....hallo ontregelde biologische klok Wordt een laaaange dag vandaag
Oef pittig zeg! Slapen in vliegtuigen of andere voertuigen lukt mij ook nooit. Hopelijk trekt je jetlag een beetje snel bij! En fijne vakantie natuurlijk!
Ik heb net zo'n klote droom gehad. Kortgezegd vertelde mijn vriend in mijn droom dat hij niet meer van me hield, het was een rare en hele emotionele droom en ik werd gewoon wakker met de tranen over mijn wangen, nog nooit meegemaakt. Maar nu kan ik dus niet meer slapen
Zoals elke nacht tussen 4 en 5/6 met a op arm hopent hem weer in bedje te kunnen doen en dat ie verder slapen gaat ipv overstrekken druk maken spugen ect
Wat is't hier stil! Alle slaapproblemen zijn voorbij?? Ik kan nu iig niet slapen. Geen specifieke reden. Heb een late dienst gehad, misschien is dat het. Hoop inieder geval weer wat leven te blazen in dit topic. Ik gun niemand een slechte nacht maar het is wel fijn te lezen dat je niet de enige slapeloze bent
Ik was dit topic zelf even helemaal vergeten Hoop dat je inmiddels slaapt. Ben hier de baby aan het voeden.
Op de bank gaan liggen en nog een dik uur geslapen, schrok ik rond half 8 wakker met het idee dat ik om 8u in het ziekenhuis moest zijn voor de OGTT Gelukkig is dat maandag pas *besef van dagen kwijt geloof ik*
Denk je eraan dat hij last kan hebben van gevoelige darmen. Onze dochter overstrekte ook altijd had verborgen reflux en gevoelig voor koemelk. Probeer eens of je het hoofdeinde wat hoger kan zetten, zodat evt. maagzuur niet omhoog komt. Dat doet ze echt heel veel pijn als de slokdarm door herhaalde reflux geïrriteerd is geraakt.
Ja had ik al omhoog en dan beweegt ie net zolang na beneden dat niet uitmaakt haha Reflux heeft hij sowieso osteopaat ook al geweest wel wat geholpen! Maar hij is ook enorm bewegelijk. En zelfs ingebakerd krijgt die van alles voor elkaar. Sterk karakter heeft ie hahq
Haha maak je borst maar nat dan. Kinderpsycholoog zei ook ooit zoiets over mijn dochter. En een sterk karakter heeft ze. Heel lief ook, maar wel echt een eigen wil. Voor nu nog af en toe lastig, maar later kan het haar ver brengen.
Vervelend he! Ik heb dat al sinds het begin van de zwangerschap. Tegenwoordig moet ik ook nog twee keer er uit om te plassen en vaak de tweede keer kom ik niet meer in slaap. Gelukkig is de jongste ook vaak nog erg vroeg op dus moet er dan toch uit.
Nouja, dat dus. Maar soms om 6u 's ochtends na een rotnacht kan ik er niet zo blij mee zijn, dat vrolijke gekwetter.
Ja zijn broer heeft het ook haha, super lief zorgzaam maar als iets in koppie zit of niet gaat zoals moet pfff haha Herken mezelf er ook enorm in