Gelukkig maar! 's Nachts lijkt alles ook vaak zwaarder en ingewikkelder dan overdag. Hopelijk gaat het vandaag overdag beter!
Ik schrijf ook even mee. Sinds kind kon ik eigenlijk al niet goed slapen nachten stond mijn moeder met mij naar de sterren te kijken. Later met mijn ptss en depressie werd het niet veel beter. Maar toch heb ik sinds dit jaar redelijke nachten gehad, totdat deze en vorige maand dierbare dieren van ons zijn overleden. Ik pieker daar nu enorm over en kan er echt niet van slapen pff nouja maar weer even proberen
Hier is zoontje al lange tijd een keer per nacht wakker en roept het hele huis bij elkaar. Mijn man heeft gehoorproblemen (al snap ik werkelijk niet dat je dit niet hoort), dus ik ben altijd degene die eruit moet/ gaat. Ik verlang echt naar een keertje doorslapen…
Ik dacht slim te zijn en ging afgelopen avond maar naast dochter liggen (als in geplande actie en haar bed uitgebreid naar dubbel bed (zo'n uitschuifconstructie)) Vanaf 0200 hazenslaapjes met onrustig meiske naast me. Om stipt 0600 kleine man met HONGUUUUR en 0640 dochter die t toch echt de hoogste tijd vond om op te staan... De instructie "uitslapen" moeten we nog maar eens tegen t licht houden. De enige die uitslaapt is, jawel: papa. En zoon met een zeer contente grijns en volle buik. Als er reincarnatie is, volgende ronde wil ik papa zijn..
De baby is klaar wakker dus papa en mama ook, hopelijk wordt hij toch een beetje moe en slapen we allemaal alsnog wat
De baby huilt al 2 dagen veel en nu dus ook ‘s nachts. Hij lijkt pijn te hebben maar het is mij niet duidelijk waar.
Hier wakker gelegen tot een uur of drie. Onze dochter hield ons sowieso al tot 00.00 wakker en het was koud, ik piekerde teveel en ik lag na te denken over het feit dat ik vandaag weer op een nieuwe afdeling ga starten om te reintegreren. Het is nodig maar ook niet leuk dat ik nu voor de tweede keer ergens anders moet proberen.
Bijna volledig herkenbaar. Alleen is dochter bij ons zoon en heb ik een cpap en was mijn medicatie uitgewerkt Ook ga ik vandaag na 2,5jaar thuis, voor het eerst terug gaan werken (stage vorm). Binnen 30 min start ik. Ik ben zooo blij dat ik terug een extra doel heb dus mijn hyper gedrag duuwt de vermoeidheid wel weg.
Uiteindelijk is hij rond 03:30 in slaap gevallen maar was om 07:20 weer vrolijk wakker hopelijk vanmiddag nog even een dutje doen en komende nacht een betere nacht
O wat spannend! Ruk dat je niet kon slapen maar ik hoop dat je een fijne eerste dag hebt gehad Waar ga je werken?