34 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petitcherry, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hey Meiden,

Ben alweer 34 weken, nog een paar dagen werken en dan heb ik lekker verlof!
    Het aftellen kan beginnen.............
    Wie doet er mee??

Wat gaan jullie allemaal doen in jullie verlof?

Groetjes xxxx

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    jaaaaaaaaaaa ik tel mee af, mijn verlof komt er ook aan!!
    Nog 5 keer werken, ik kijk er zo naar uit haha

3. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @Debke,
    Ja heerlijk! kijk er zo naar uit!
    Alles op je eigen gemak doen.

4. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik tel graag met jullie mee af :)! Ik werk deze week nog en volgende week di nog, dat is m'n laatste dag, joehoee!!
    Zwangerschap gaat voorbeeldig hoor, tis meer dat ik er psychisch wel aan toe ben! Leuke dingen doen en relaxen hihi.

Maar ik lig al in bed, hopelijk slaap ik vannacht iets beter dan afgelopen nacht. Ga m'n best doen in elk geval ;). Hoe slapen jullie?

5. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    ja lekker he, kan je ook een beetje voorbereiden op de bevalling.
    bij mij ook geen nare dingen.
    alleen me rug loop bij de fysio, maar dat is alles voor de rest nergens last van.

ja slapen gaat soms wel goed soms niet.
    maar gister heeeeerlijk geslapen. en soms lig ik nachten wakker ga ik over van alles nadenken. hahahaha

6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Zijn jullie de nacht een beetje fatsoenlijk doorgekomen? Ik had wel een goede nacht. Maar had gisteravond ook ZwangerFit waardoor ik wel lekker moe was :).

Verder is t geboortekaartje nu helemaal klaar!! Heb er nog ietsje aan geknutseld maar nu ben ik tevreden!!

7. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    ja heb heerlijk geslapen, kwam omdat het zo'n drukke dag was gister.
    eerst gewerkt en toen meteen door naar de verloskundige, informatie avond over de bevalling enzo. duurde tot half 10 dus was kapot daarna, maar daardoor heerlijk geslapen.

Wat leuk van het kaartje! mijne is ook zo goed als klaar! :D

Leuk he al die voorbereidingen.

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Oooh gezellig!!
    Zat al ene paar dagen te kijken of er meiden waren die ongeveer net zo ver waren en wilden aftellen :D

Ik ben bijna 34 weken en mn verlof is sinds vandaag (officieel maandag pas maar heb morgen vrij gevraagd en donderdag ben k altijd al vrij )

9. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Hi meiden,

Ik zit erook bij! Wel veel complicaties maar het zijn de laatste loodjes dus nog effe volhouden!

10. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @Dreamer,
    Gezellig! en wat fijn dat je al lekker verlof hebt.
    ik moet alleen nog morgen en zaterdag werken dan heb ik ook verlof, officeel dinsdag pas maar ben altijd op zondag en maandag vrij.
    Kijk er echt naar uit!!! ben er ook wel aan toe.

@Channel
    Indd nog even volhouden, de laatste loodjes zijn het zwaarst, maar gelukkig weten we waar we het voor doen ;)

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Trouwens best vreemd.. Wij weten sinds de 20 wkn echo dat we een meisje krijgen.. Is met de pretecho nog een keer extra nagekeken omdat er met 17 weken iets anders gezegd werd :p Heb er altijd t volle vertrouwen in gehad.. En nu vanmiddag ineens begon ik toch te twijfelen hihi :D

12. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hahaha, nou spannend hoor!
    Ben benieuwd!

13. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hier ook nog een half dagje werken!
    Lekker de laaste dingetjes bij elkaar shoppen, vast de enveloppen bestellen en schrijven...en beetje koffie drinken of zo?! hihi En een therapie'tje en pufcursusje hier en daar.
    Alles wordt inderdaad wel zwaarder nu..

14. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Lekker hoor, bijna iedereen verlof!! Ik werk morgen nog een halve dag en dan dinsdag nog. Moet morgen nog 1 ding afronden en dan is t wel klaar, heb er echt zin in!

Dreamer: geniet van je vrije tijd! Waar komt die twijfel dan ineens vandaan? Zou wat zijn als het toch ineens een jongetje blijkt te zijn :).
    Channel: balen vd complicaties zeg :(. Hou je het nog wel een beetje vol dan?
    Aprilmama: klinkt als een goed verlof haha. Hier ook al leuke dingen in de planning!!

15. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Geniet lekker van jullie verlof meiden! Het is jullie gegund :)
    Leuk om te lezen dat jullie lekker leuke dingen gaan doen... Ben al stiekem aan het aftellen hihi

X

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier 33 weken, maar mag ik ook al mee aftellen?
    moet nog 2 dagen werken volgende week en dan vakantie 2 weekjes en dan verlof.. ben er wel aan toe!

17. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Dreamer: ik zie dat je nog een groeiecho tegoed hebt, dus dan kun je misschien nog even vragen om te spieken :).
    Moesch: ja hoor, welkom! Dus ook al bijna verlof, heerlijk!

Gisteravond gezwommen met een vriendin en voel me buik nu toch echt wel 'hangen' in het water (beetje raar uit te leggen haha), voel me helemaal niet meer licht in het water. In beweging zijn is natuurlijk goed, maar weet nog niet of ik volgende week weer ga. Wel wil ik mijn verlof elke dag een half uurtje blijven wandelen, kan bij ons precies een rondje om de vijver lopen hihi.

Doen jullie een of andere zwangerschapscursus?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa zou kunnen.. Maar laatste keer kon ik er zelf al nie meer veel utihalen.. Ook geen idee waar de twijfel ineens vandaan kwam.. Zullen de hormonen wel zijn.. En denk dat je toch altijd wel een beetje een soort angst houdt hihi.. Ook andersom.. Zou toch wat zijn een kast vol meiden of jongensdingen en dan is t ineens het tegenovergestelde ;)

Pff kzit echt nu al te bedenken wat ik kan doen.. Best ernstig :p Moet ook zeggen dat k de laatste ochtenden steeds met n zere heup en zij opsta dus weinig fut om buiten te zijn..

19. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier ook moeite met beweging haha.. heb na n half uurtje lopen ofzo al erg last van mn bekken.. zelfs met slapen heb ik er last van als ik te lang op een zij lig!
    draaien in bed is echt een drama..

maar goed, nog 7 weken te gaan haha!

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik tel ook graag mee af...mag wel he ondanks mijn 33 weken haha!

Officieel volgende week donderdag mijn laatste werkdag maar ik zit al een hele tijd in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit dus geen werk meer voor mij.

Toch merk ik dat ik uitkijk naar mijn officiele verlof. Dan ben ik niet meer iemand die in de ziektewet zit maar een zwangere vrouw in dr verlof haha.

Deel Deze Pagina