vandaag alweer 30 weken!! wooowww weg zin de twintigjes... time flies... begin nu wel de laadste lood kwaaltjes te ondervinden heb rechts goed blauw gevoel aan mn ribben en mn borstbeen... het schijnt volgens de verloskundige al wat ingedaald te zijn.. heb af en toe dus ook maffe steekjes bij mn vagina ... zere bekken en heupen als ik n slechte dag heb... soms wat slechte slaap dus tsja... 6 maart de laatste echo joehoe!! en dan ook weer verloskundige 10 maart rondleiding door het ziekenhuis in het bevallingshuis (poliklinische deel)
Morgen beland ik in de 31ste week. Gaat nu wel snel zeg. Het grappigste is dat ik zo nu en dan een voetje of knietje zie uitsteken in mijn zij. Eerste keer vond ik het best eng, maar nu vind ik het wel grappig.. hihihihi.. lijkt op een bult in mijn zij. Ook merk ik dat het lopen wat moeilijker gaat, bekken en vagina gedeelte beginnen nu ook pijnlijk te worden.
Mooie buik hoor! En leuk, dat groene vestje! Als jullie trouwens nog op zoek zijn naar leuke positiekleding, bij ASOS heb ik een hele leuke positiejurk gekocht in de uitverkoop. Zit in Engeland, maar ze versturen gratis naar NL. Dit is een link naar de SALE maternity: Maternity | Clearance Maternity | Maternity Clothing in Sale | ASOS Sale En deze jurk heb ik er gekocht, de kleur is echt te gek! ASOS Maternity | ASOS Maternity Tie Waist Tunic Dress at ASOS Niet gek voor 17 euro, incl. verzenden!
mn vestje is gewoon een gewoon bolero vestje van de DIDI haha die had ik al dankje hij is erg gaaf he vond m toen ook ZO mooi!
Wow Amaryllis, wat een mooie buik!! Echt een jongetjesbuik! Die site is inderdaad heel leuk, heb de tip hier een keer op het forum opgedaan, en was erg tevreden over de levering enzo. Ik vind de positiekleding die je hier in de winkels koopt vaak erg truttig. Ben bij de C&A echt gillend weggegaan, vond het zelfs voor m'n oma nog te oubollig!!
Haha, ja C&A vind ik meestal ook niks. Maar als het zelfs te oubollig is voor je oma dan was het deze keer wel heel erg Thanks voor je complimenten over mn buik, ik vind m zelf vooral gigantisch
en alweer 32 weken!!! wooooowww time flies morgen om 8:50 de (als t goed is laatste) echo ligging en groei dan om 12:15 naar verloskundige dus ben benieuwd heb er zin in!! vind t zo gaaf idee t is nu echt n groter kindje wat je goed voelt enzo en alweer 12 week geleden dat we t hebben mogen zien dus ben wel benieuwd hoe het nu ligt enzo want ik heb allemaal ideeen als ik voel ik weet datt wat ingedaald is (dus ga ervan uit en hoop dat dit nog zo is) en waar nou de voetjes zijn en t kontje kortom zin in morgenochtend! anderzijds vliegt t me ook wel eens aan! nog maar 8 weken!!! gaat zo snel zeg wow vraag me soms af of ik er dan wel aan toe ben (maar dat zal wel hihi) en zo leuk dan kunnen we hier met eind april begin mei mama topic aftellen en uiteindelijk horen welke kindjes geboren worden ^^ hoe gaat het met de rest van de meiden hier in t topic!!!
en alweer 34 weekjes en 1 dag tijd vliegt voorbij !!! zometeen afspraak bij de verloskundige! begin nu wel veel pijntjes en dingetjes te krijgen dus zal mn klachtenlijstje maar eens benoemen (zit ik nog s langer dan een minuutje of 7 )