Mijn huissleutels heb ik ook al een keer in de voordeur laten zitten. Dus dat helpt weinig in mijn geval
sokken van de grond rapen en in de prullenbak gooien. leeg closetrolletje weg willen gooien, maar in de vaatwasser zetten pincode blokkeren omdat ik hem echt niet meer weet. flink na moeten denken over hoe lang ik nou ook al weer zwanger ben.... (Euuuuh 30 nee 31 weken.... oh inmiddels 32....) verder hier ook het algehele gevoel dat ik mensen niet meer begrijp, moet soms zo hard nadenken wat iemand nou bedoeld...
Haha wat een leuk topic! Ik wist laatst ook niet meer wat er in mijn tank gaat. Ongelood 98 of 95? Normaal nog nooit over na hoeven denken! Sleutels in de koelkast terugvinden. 3 keer wegrijden van huis en 3 keer omkeren, omdat ik iets vergeten ben.
Zo'n 5 keer je portemonnee vergeten in de winkel met een kar vol boodschappen. Nu vragen ze me regelmatig of ik m'n portemonnee wel bij me heb
Lol leuk topic! Me tas vergeten bij visite en er voor gebeld moeten worden om er achter te komen en dan weer terug moeten (uur langer onderweg zijn...) Totaal kwijt zijn wat je ook al weer wilde zeggen.. Enn evt doen of halen!
Hahaha, wat zijn we heerlijk dement met z'n allen Ik heb de laatste tijd heel snel dat ik overal "wat zeg je?" op zeg, zelfs als ik het wel gewoon hoor, maar het lijkt net of mijn hersenen dan te traag werken om de zinsinhoud te begrijpen..
Hihi wat een heerlijk topic zo herkenbaar! Gisteren ging ik de hond uitlaten maar in plaats van de sleutels vergeten vergat ik dit keer de hond!! heb het nog maar niet tegen me man verteld. En dan nog buiten staan en denken wat ben ik nou toch vergeten? Ik moet echt alles opschrijven in me agenda, briefjes maken voor boodschappen etc. Gelukkig hebben er meer meiden last van. xxxx
LOL, Ik vergeet idd soms ook hoe lang ik nu ook weer zwanger ben? ik vergeet soms gewoon helemaal dat ik zwanger ben, heb gisteren en vanmorgen plannen gemaakt om te schaatsen op een tijdelijke schaatsbaan hier in de stad .... ehm .... niet zo handig als je zwanger bent he? Heb mezelf heel hard uitgelachen toen ik erachter kwam vanmorgen. Hier op het werk hebben we een soort sleutel waarmee je deuren kan openen, zonder sleutel kan je nergens in. Ik stop dat ding in mijn broekzak op het werk en als ik wegga doe ik het aan mijn autosleutels zodat ik het altijd bij me heb, je raad het al, ik vergeet dat dus steeds, en als ik dus de andere dag andere kleding aan heb, heb ik geen sleutel bij me ... kan ik niet eens het gebouw in ... op het werk mijn huiswerk uitprinten, omdat de printer het thuis niet doet. Tas met broodtrommel/beker/fruit en dus ook met mijn huiswerk vergeten mee te nemen naar huis. Mijn moeder bellen om daar te printen, naar mijn moeder gaan, weggaan zonder huiswerk ... zucht ... Bij mijn moeder de was ophalen, ze heeft vorige week voor me gestreken. Ik zou ook gelijk wat anders mee nemen naar huis. Vergeet ik eerst al om langs mijn moeder te rijden uit werk, dus na het eten naar mijn moeder. Wil ik weg gaan, vergeet ik de wasmand met strijkgoed, en dat andere ding dus ook gewoon !!!!! Mijn moeder was gelukkig zo handig om me er even aan te herinneren dat ik nog wat mee moest nemen naar huis ...
ow en idd, ik kan ook heel vaak niet op een woord komen. Probeerde gisteren een verhaal te vertellen aan een collega, ik ben maar opgehouden ... lukte totaal niet.
chili con carne maken en de bonen en gehakt vergeten mijn vriend en ik zaten dus te eten en we hadden alleen groente en saus dus zonder bonen en vlees en hij durfde niets te zeggen en ik wist niet wat er aan de hand was
Het is allemaal heel herkenbaar haha, wel grappig dat jullie allemaal,nog zwanger zijn......na je zwangerschap blijven sommige problemen Sta nu nog weleens buiten zonder hond
Wat een leuk topic hahahaha heeeeeeeeel herkenbaar. Ik wou naar de Blokker rijden (3 straten verder in een klein dorp) en wist ineens de weg niet meer ben ik nog verdwaald ook hahaha. Mijn zusje had het dat ze 1 straat achter haar huis de weg kwijt was, die belde in paniek haar man hahahahaha hoezo hormonen?
hahaha leuk topic!! Ik had via internetbankieren wat geld overgemaakt om te tanken, leg ik mijn portomonnee op tafel en ga weg om te tanken, stond ik daar zonder pinpas... of hele dag met een vraag in mn hoofd rondlopen, totdat je degene tegenkomt aan wie je het wil vragen en dan echt helemaal niet meer weten. Is diegene weg, en dan weet je het weer
na een echo zonder broek maar met laarzen aan de echokamer uitkomen lopen... tas vergeten voor het eerst in mn leven pinpas continu vergeten in winkels vriendlief continu bij de naam van de hond roepen snachts.. en dan wel beseffen dat er iets niet klopt maar niet weten wat en dan ineens beseffen oo wacht zo heet hij niet.. hoe heet die dan? shit.. haha
geweldig wat een topic! het probleem is dat ik me er volledig in herken! Gelukkig hebben wij geen hond! Gelukkig wel een koelkast waar nu een briefje op hangt wat ik allemaal moet doen/niet moet doen. Dit werkt redelijk goed, ook voor mijn man. Mijn man gaat regelmatig met de trein naar zijn opdrachten. Treintijden aan mij vertellen heeft ook geen zin, haal en gooi alles door elkaar. Gelukkig stuurt hij een sms wanneer ik hem van het station moet ophalen. 2 weken geleden vergeten de glazenwasser te betalen, stond er gisteren een vriendin van de vrouw vd glazenwasser. Of ik nog even wilde betalen... (ze was zelf al een paar keer aan de deur geweest, maar ik niet thuis). Nee, ik geloof serieus dat ons kindje mijn hersenen heeft... ik ben ze namelijk kwijt en ze moeten toch ergens gebleven zijn! Gelukkig, mijn man kan er elke keer nog steeds om lachen!
zeker weten dat jij als laatste het meetlint hebt gebruikt om de maten van het wiegje op te meten zodat je een matrasje kunt bestellen, er bij de laptop achter komen dat je de maten weer vergeten bent, weer willen opmeten en dan de maten meteen opschrijven maar er dan achter komen dat je het meetlint met geen mogelijkheid meer kan vinden!
Ik vergeet gewoon spullen mee te nemen. Mijn handschoenen laat ik ergens liggen, de sleutels ben ik een paar weken geleden kwijtgeraakt (en niet meer teruggevonden), en mijn geheugen is nog slechter dan het al was. Na de bevalling wordt het wel wat beter, maar zo helder als voor ik kinderen had, zal ik niet meer worden vrees ik.
Hilaaaaaaaaaarisch! Ik vergeet nog niet zoveel. Kom alleen niet meer op sommige woorden, maar heb nog niks beschamends meegemaakt!
Op m'n werk ben ik tot 3x toe naar AH gelopen voor toiletpapier en iedere keer kwam ik terug met m'n eigen boodschapjes, maar het toiletpapier vergat ik steeds. Toen heb ik maar gevraagd of een collega een poging wilde doen.
Whahahahahahaha! Ik lig echt helemaal dubbel!! Ik vergeet ook echt alles en kan heel vaak niet op woorden komen...! Ik dacht dus dat ik al erg was... Maar jullie..! Geweldig topic!