Het toppunt van zwangerschapsdementie...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Etspaghet, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Ach, ik heb met mijn 3e zwangerschap (of 5e eigenlijk) inmiddels het vergevorderden stadium bereikt!
    Ik WEET dat ik al talloze acties zoals jullie beschrijven heb uitgehaald, maar ik kan me echt niet meer herinneren wat het ook alweer was. Best lekker eigenlijk! En vrij zorgelijk :D...

2. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Lig helemaal dubbel hier... ehmmm... ok even 2 acties van mij...

1. Ik vergeet tegenwoordig regelmatig m'n auto op slot te doen :S

2. Gisteren in het ziekenhuis moest ik naar de diëtiste, route 48. Komen we bij een hele andere afdeling, nou zegt m'n vriend, volgens mij zitten we hier niet goed. Dus ik geirriteerd, ze hebben toch echt route 48 gezegd kijk maar, dus ik pak m'n agenda, staat er route 84 in... En zo heb in nog wel meer van dat soort "eigenwijze" acties

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Boodschappen gaan doen en ipv bij de supermarkt stond ik bij mijn werk.(was al met verlof)

De hond ben ik ook een paar keer vergeten, heb hem zelfs een keer in het bos laten staan, kwam er wel snel achter, meteen teruggereden en hij zat nog netjs te wachten op de parkeerplaats.

Sleutels zoeken terwijl ik ze in mijn hand had.

Vorige week dochters speen en slaapzak vergeten mee te nemen naar kdv, alles lag bij elkaar maar gewoon de helft maar in de tas gedaan

Ging gisteren billendoekjes halen, sta ik daar en ik weet echt niet meer wat ik nodig had en vanmorgen wil ik een nieuw pakje uit de kast halen OJA dat moest ik gisteren halen bij de drogist...

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Dochterlief wordt huilend uit haar middagslaapje wakker: helemaal doorgelekt, nat tot onder haar oksels! Ach gut, snel verschonen en schone droge kleertjes aan. Laag voor laag pel ik haar kleertjes uit... om er na ha het laatste onderdeel, de romper, achter te komen dat ik het arme kind bij de laatste "wissel" gewoon helemaal geen nieuwe luier aan heb gedaan...

5. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    idd sleutels bekend verhaal ben ze ooke cht altijd kwijt hahaha..maar ik ken iemand die spant de kroon....naar de karwei moeten voor babyspullen ( behang en zo) en gewoon 3 keer er straal voorbij rijden.hahaha heb me dood gealchen...ow en wat ik al wel es heb gehad met mn jongste die is nu net een jaar..kind in de kinderwagen om de ooudstenaar school te brengen en gewoon de ongste binne laten staan..arm kind..miste hem veriens al toen ik de deur afsloot...

xxxxx

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Geweldig dit!!!!

Op mn werk aan mn leerlingen vragen welke mobiele telefoon ze hebben, ipv welk microfoonnummer...

Met dansen tig keer links roepen, terwijl het rechts moet zijn en dan niet snappen dat de dans er rommelig uitziet.

10 minuten zoeken naar iets, mn kerel om hulp vragen en er achter komen dat het voor mn neus ligt.

Iets op tafel leggen en 3 seconden later niet meer weten waar ik het gelaten heb.

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha gisteren ik naar de supermarkt voor kaas, ham, pistoletjes en sap.
    Kom thuis met pistoletjes, sap, ennnn yoghurt.

Dus maar weer richting de supermarkt, wist ik toch echt niet meer wat ik moest halen. Ben maar weer naar huis gegaan, en later met vriendin terug gegaan....

Wel lachen dit topic, zo te lezen is het een wonder dat ik mn sleutels uberhaupt nog kan vinden :D

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    dames, ik las laatst een artikel, geloof in het psychologie magazine, dat onze hersens inderdaad krimpen als we zwanger zijn! WEllicht is het artikel terug te vinden op inet!!

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *Man vraagt: Hoe laat moeten we morgen bij de vk zijn?
    Waar zijn?? vraag ik?
    De vk?? zegt ie.
    Ih ja, hoe laat moeten we dr zijn?? vraag ik aan m.
    MUTS!

*Agenda thuis laten liggen, terwijl je weet dat je bij de vk een nieuwe afspraak moet maken.

*Man heeft t over het beleg in de koelkast, wat er nog ligt, en wat ik op mn brood wil meenemen de dag erna.
    Ik reageer met: " Hoezo ham? We hebben helemaal geen ham liggen"
    Euh, die ham die je nu zit te eten op je pistoletje gezond.
    Kijkend naar mn broodje: oh ja, die ham..Whoepsie! :)

*Man gaat een gat boren, ik houd de stofzuiger erbij.
    Kunnen we zegt ie?
    Ja hoor! zeg ik heel enthousiast.
    Weet je t zeker?
    Ja hoor!
    Zet de stofzuiger dan ook aan!
    En dan ook vol ongeloof naar de stofzuiger kijken, en heel dom nog niet snappen dat ie niet aan staat. :)

En dat pas bij 13 weken,ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren!

10. helma85

helma85 Niet meer actief

Ik verwissel regelmatig de naam van mijn broer met mijn man zijn naam.
    Ook weet k de namen van sommige collega's niet meer. Zeg k steeds "dinges".

Een poos geleden was k mijn fiets kwijt terwijl k ernaast stond. Mijn man hielp me met zoeken ( ook al wist hij dat k ernaast stond).

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Oh hier ook al erg gelachen met mezelf!

- Met de auto willen vertrekken en dan constateren dat je op de passagiersstoel zit ipv op de bestuurdersstoel... Gek hè, dat je het contact niet kan vinden??? :D

- Samen met manlief naar de winkel gaan en dan in de auto blijven zitten. Manlief staat te zwaaien: "kom je nog?" En dan heel dom zitten kijken waarom hij staat te zwaaien... "owja, ik moet mee naar binnen" :D

- Iets willen opzoeken op internet, en dan niet meer weten wat je ook alweer wou opzoeken.

- woorden vergeten of door elkaar halen.

- namen van mensen vergeten...en dan van mensen die je alle dagen ziet :) (Sh*t hoe heet zij ook alweer???)

- Vijf keer door je sleutelbos heengaan voordat je de sleutel van de voordeur vind.

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Owja, boterhammen meenemen naar kantoor en er dan 's middags ontdekken dat er geen beleg op zit!

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn portemonnee kwijt raken!!!
    Ik was bij mijn ouders en had mijn portemonnee en thuis gekomen niet meer.
    Ouder gebeld, zij overal zoeken, niet te vinden.
    Ik thuis overal zoeken, niet vinden.
    Hmmm....dan is de portemonnee uit mijn jaszak gevallen en heeft de postbode het meegenomen/gestolen:(:(:(:(
    Alle pasjes blokkeren, naar het politiebureau om aangifte te doen.

Ongeveer een week later ga ik naar de winkel en ligt mijn portemonnee in mijn tas:x:x:x:x

14. Loontje23

Loontje23 Actief lid

15 nov 2011
    212
    0
    0
    ben vooral bezig met het gezin :)
    hahaha heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben,

zo was ik mijn portomonee kwijt, die ik 's avonds tijdens het koken in de koelkast vond,

ik nog even snel haarlak wou spuiten voordat ik met zoontje lief naar de dokter ging, en in plaats van haarlak meubelreiniger in mijn haar spoot, (ik zag er niet uit maar wassen kon niet meer want dan kwam ik te laat, haar was mega vet)

en de billendoekjes naast de hagelslag (rechtop alsof het dus ook de hagelslag was)

hoe bedenk je het allemaal whaha, heerlijk zwanger zijn!!

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Och ja dat zal mij ook nog wel overkomen denk ik.

Ik ben echt nooit een doos geweest, wist alle tijdstippen exact te onthouden, en boodschappenlijstjes had ik helemaal niet nodig.

Nu kom ik net thuis met van alles en nog wat, en ben ik het belangrijkste vergeten: De melk.
    En dat terwijl ik thuis nog een lijstje heb gemaakt, EN na heb gelezen voordat ik naar de kassa ging.

Ik voel me zooooooo dom nu ik zwanger ben, en mijn man heeft de grootste schik. :)

16. zus01

zus01 Niet meer actief

geweldig topic!

ik heb mijn man gisteren 'welterusten' gewenst, terwijl ik hem aan de telefoon had en hij in zijn auto zat op de terugweg uit engeland.
    niet echt een goed plan om hem dan een goeie nachtrust te wensen en hij nog zo'n 5 uur rijden voor de boeg had..

dat terwijl ik hem zelf had gebeld omdat ik erg ongerust was en hem met mijn belletje wakker wilde houden (hij heeft nogal eens de neiging snel en makkelijk in slaap te vallen)

gelukkig moest hij er zelf hartelijk om lachen.

17. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Een boek van een collega geleend wat ik al heel lang wilde lezen en het diezelfde week in mijn eigen boekenkast zien staan. Dus ooit zelf gekocht..... Zo graag wilde ik t lezen dus.....

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Haha geweldig topic! :D Het niet op woorden kunnen komen of de meest kromme zinnen eruit persen is hier nog steeds niet over. Ik belde een klant en begon te stotteren: we streven er uiteraard naar om een eh, om een zo passend mogelijk mogelijkhei, eh opv... we streven er uiteraard naar om een zo passend mogelijke opm, oplossing te vinden.
    En ik voelde me DOM! Ik was altijd van de gladde babbel, soms stond ik van mezelf te kijken wat voor prachtige volzin ik er toch weer uit liet rollen... nu is zoiets simpels al teveel gevraagd.

Of die keer dat ik een week of 20 zwanger was, ik sta bij de T-Mobile winkel omdat m'n telefoon kapot is en hij vraagt wat m'n telefoonnummer is. "Ja... ja wat is m'n telefoonnummer eigenlijk? Wacht! Ik zeg 'm op, gaat altijd goed: 0635.. nee: 06384. Nee laat maar, ik weet het echt niet." (ik heb dit telefoonnummer al zeker 7 jaar). Gelukkig was m'n man mee die heeft me al lachend uit de brand geholpen. Toen ik de verkoper met een schuin oog wat vreemd zag kijken heb ik m'n 20-weken buik(je) maar expres heel ver naar voren gestoken...

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh ik heb echt zó moeten lachen om sommige verhalen. :D

Ik was gisteren bij de huisarts geweest, en had een verwijsbrief voor de fysio gekregen voor de spit in mijn rug.
    Dus toen mijn zoontje en ik weer thuis waren, moest ie van mij zelf zijn jasje uit doen en ophangen. Dat ging niet zo goed, dus heb ik waarschijnlijk die verwijsbrief, op een kandelaar die aan de muur hangt, in de hal gelegd. Dus toen ik even later wou gaan bellen, kon ik die brief nérgens meer vinden.
    Heb serieus een half uur lopen zoeken! ;)

En ik haal de laatste week de namen van mijn zoontje en de hond door elkaar. Roep ik mijn zoontje, staat de hond kwispelend voor mijn neus, en mijn zoontje speelt gewoon stug eigenwijs door.
    Tot ik dus door heb dat ik de verkeerde naam roep. :D

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Vast nog wel meer, maar vannacht om 1 uur hoorde ik het strijkijzer 'tikken'. Had ik 12 uur daarvoor staan strijken, en het ding dus niet uitgezet....
    Levensgevaarlijk! Toch blij dat ik nog even mijn bed uit ben gegaan om te kijken....

En inderdaad ook al een keer aan de verkeerde kant van de auto ingestapt, en zonder pinpas naar een winkel willen gaan (pinpas voor 1 keer in jaszak, en zonder jas de deur uit, half november...)

O, en ik ben al heeeeeel vaak van de supermarkt thuisgekomen zonder 2 of 3 heel belangrijke boodschappen. Tegenwoordig schrijf ik álles, maar dan ook echt álles op, en dat scheelt wel iets....

Deel Deze Pagina