De was vanuit de droger in de wasmachine doen en aanzetten. Vervolgensbij het wa suit de machine halen bedenken dat die al eens in de droger had gezeten.
hoi Ik ging naar de keuken om te koken en terug komen met een glas drinken en vergeten dat je ging koken
*veegt lachtranen uit haar ogen* wat een fantastisch topic dit. Voel ik me niet meer zo dom! Vooral niet uit je woorden kunnen komen, of compleet andere woorden gebruiken ipv de juiste. Heeeeel herkenbaar. Krijg het ook nog wel eens voor elkaar om iemand "prettig weekend!!" te wensen op maandagochtend. Of de hele tijd nadenken hoe zo'n lang groen ding heet, je weet wel, kun je lekker in schijfjes snijden en als snack op tafel zetten.. Ook lekker op een broodje kaas.. en het lijkt op een courgette... ohja een komkommer!!!" zucht.. Naar boven lopen om je sokken aan te trekken (liep daarvoor in blote voeten in mn pantoffels). Voor de kast staan en niet meer weten wat je ook alweer moest pakken. Hoe lang ben ik ook alweer zwanger? Uhm.. 25 weken? ofzo? Ohnee, ruim 26 alweer!! Hoe oud ik ben? Uh.... en het dan serieus niet weten. Gewoon moeten rekenen hoeveel jaar er tussen mijn geboortejaar en nu zit. Voor het pinapparaat staat en uh.. wat is ook alweer mn pincode?? Beseffen dat je van een boterham met stroop zwaar het maagzuur krijgt. Jammer, dan maar geen stroop meer. Naar de keuken lopen, boterham pakken, boter erop smeren, stroop erop, hap nemen. Oh ja, sh*t, kan kon ik niet meer eten he? Had ik dertig seconden geleden nog bedacht... enzovoorts, enzovoorts. Echt, ik lijkt wel echt dement. Niet zo hoopgevend dat het niet helemaal verdwijnt na de bevalling...
Pas 5 weken zwanger en nu al last. Vlees en aardappels in de oven en bijna klaar en dan er achter komen dat de broccoli ook had moeten worden opgezet. En als dat nou 1 x gebeurt, nee hoor...de dag erna verse pastasaus gemaakt en water gekookt voor de spaghetti, maar geen spaghetti in de pan gedaan :-S
hahahaha herkenbaar, brood smeren en bellen tegelijk en dan de boter en telefoon in de koelkast zetten en de smeerkaas in mijn tas. de man achter de kassa van ah to go op het station een prettige reis wensen.
Maar ik ben thuis niet de enigste... Vandaag gezellig naar sprookjeswonderland geweest, komen we terug bij de auto zien we dat de tomtom nog aan staat en gewoon op de ruit zit.... kijk ik mijn man aan, zegt hij schaaplachend; niet alleen jij krijgt een baby'tje hoor!!
heb z'on mooie ketting met zilveren belletje. Was ik naar het winkelcentrum gegaan, kom ik terug met vanalles behalve waar datgene wat ik eigenlijk nodig had. Maar ok, toen was ik mijn ketting kwijt. Ik de hele weg terug naar het winkelcentrum, navragen bij de winkels waar ik geweest was, telefoonnummer achterlaten. Wat blijkt had ik de ketting op de kapstok gehangen ?!?. Vergeet op mijn werk trouwens ook gewoon klusjes te doen terwijl ik normaal heel stipt en nauwkeurig werk, hier voel ik me nog wel eens schuldig over.
Oooh hilarisch, ik heb er ook een paar: - Klaar staan om te vertrekken, jas aan, tas in de hand,... Maar nog op m'n pantoffels... Gelukkig net op tijd gemerkt - Ik was de vaatwasmachine aan het uitpakken, en ik wou de borden in de kast zetten. Maar op een of andere manier lukte dat niet, en ik maar drukken en vloeken van waarom past dit nou niet?? Probeerde ik ze op de kleine boterhambordjes tussen de mokken te zetten, wat natuurlijk niet past... - We gingen pizza eten, en we gebruiken dan altijd van die pizzamessen in plaats van gewone messen. Ik leg dus het bestek op tafel, komt mijn vriend aan tafel met de pizza's en wil gaan eten, en kijkt ie mij zo vreemd aan. Had ik blijkbaar de dunschiller bij hem neer gelegd ipv het pizzames... Ik voel me soms zo stom! Mijn vriend vindt het hilarisch natuurlijk... Ben blij dat ik niet alleen ben