worden jullie hier ook zo gek van

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luusje06, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    hihi
    ik moet even mijn verhaal kwijt ik wordt hier hellemaal knetter gek van.
    mijn vriend en ik proberen vanaf novemver 2008 een kindje te krijgen tot nu toe zonder succes. maar het lijkt wel of de halve wereld zwanger is en ook nog binnen een paar maanden :(. maar dan nog de ergste wanneer komt er bij jullie een kindje of als jullie het niet doen doen wij het wel :$
    ik baal echt heel erg van deze vragen. maar mijn vriend wil het niet vertelen dat wij eigenlijk al zo lang bezig zijn.
    ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet :(.
    ik wordt er zwaar verdrietig van.
    en ik weet ook wel mijn tijd komt wel.
    dit lucht in ieder geval wel een beetje op 8).
    liefs luusje in de hoop van een eigen wonder

2. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    oh ja heel herkenbaar, of de opmerkingen van ooh die en die hebben al lang een kindje! ja heel mooi maar je kan mensen niet met elkaar vergelijken, ik hoop dat ook jullie snel een kleintje mogen krijgen en als het eenkeer zover is dan kan je je voorbereiden op de 2e irritante vraag........wanneer komt de 2e??:(

3. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    dan maar hopen dat het een tweeling is ;)
    bedankt voor je reactie het is toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben hoe vervelend het ook is :(

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vind dat soort vragen als "wanneer komt er een kindje/een tweede"zó ontzettend onbehoorlijk! Mensen die zulke vragen stellen houden er overduidelijk geen rekening mee, dat het niet bij iedereen erin vliegt. Dat er mensen zijn die heel veel verdriet hebben, omdat het maar niet wil lukken om een ( volgend) kindje te krijgen.

Ooit stelde iemand mij ook eens die vraag...op een druk verjaardagsfeest. Toen beantwoordde ik die met een wedervraag: hoe vaak zij en haar man sex hadden n de week. Waarop de vraagstelster zei dat ze dat een heel onbehoorlijke vraag vond zo in een groep mensen. Toen heb ik haar duidelijk gemaakt, dat ik haar vraag iet minder onbehoorlijk vond. Dat snoerde haar de mond :D

5. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    you go girl :D
    ja ze weten niet beter ze zien niet in hoe gezegendt ze zijn met een gezond gezin in relatief korte tijd meetstal.
    het is echt een wonder als je z'n klein wondertje kan maken ;) daar moet je trots op zijn en blij mee zijn want hellaas kunnen heel veel meiden niet in 1 of 2 keer zwanger worden.

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ik wordt soms ook mega:x ALs je van die vage domme opmerkelijke vragen en opmerkingen krijgt te horen....bah bah

Wij zijn nu vanaf mei bezig, en dat is nog maar 9 mnd maar lang genoeg...als je moet wachten.....

Wij dachten van die goeie vrienden te hebben, en besproken onze kinderwens daar regelmatig. Op de een op ander dag krgen wij het weerk over kinderen, en uit het niets vertelde zei mij even van "ja nu is het wel weer genoeg" Nu weten wij het wel, even ander onderwerp. Als je zwanger bent kom je maar weer, dat is wel goed nieuws:$:$:$:$

Jeetje sorry zeg, maar dat zijn geen goeie vrienden toch:(
    Later had ze er spijt van en vertelde ze aan mijn vriend dat ze zelf niet zo lekker in haar vel zat. Ik kan het niet meer goedmaken met haar...ik wordt er nog zo kwaad over:xAls ik eraan terug denk...

Sorry voor mijn woest verhaal meiden hihi:D

Maar ik snap best hoe jij je voelt, de een hoeft de ander maar ene hand te schudden en zijn al zwanger. en de een moet er hard voor werken zoals ieder ander hier op ZP:(

Suc6 meid...Weet wie je echte vrienden zijn

Echte Vrienden laten je nooit in de steek
    Echte vrienden huilen met je mee
    Echte vrienden helpen je door dik en dun
    Echte vrienden je bent gelukkig met hun
    Echte vrienden je hebt ze zo nodig
    Echte vrienden zijn nooit overbodig!

Grts

7. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    #7 luusje06, 5 feb 2010
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010
    wij hebben het onze vrienden niet verteld eigenlijk om zulke vragen te voorkomen maar vervolgens is een stel in onze vrienden kring in verwachting en ja dan komt de vraag wanneer komt er een bij jullie.
    en dan mijn schoonzusje gewoon binnen 2 maanden zwanger en dan met de opmerking als jullie het niet doen dan doen wij het maar :$ wat een kut opmerking maar eigenlijk onze eigen schuld:( dan hadden we het maar moeten zeggen:( denk ik wel eens.
    liefs luusje

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Zo herkenbaar...
    Op m'n werk heb ik het er wel eens over dat ik een kinderwens heb, maar niet iedereen daar weet dat we er mee bezig zijn... ik kreeg al soms de vraag of ik zwanger was, maar nadat ik voor duizelingsaanvallen naar de dokter moest hoorde ik door de wandelgangen (via een collega die het wel weet) dat iedereen wel zeker wist dat ik zwanger was... toen ik afgelopen vrijdag zwaar ongesteld was geworden en met flinke buikpijn rond liep en iedereen vroeg of ik me wel goed voelde... heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om te zeggen dat ik ongesteld was en daar zo'n buikpijn van had (ik dacht dan zijn we van dat gezeik af), maar nee... toen riep een collega! Ja meid, dan moet je zwanger worden... dan heb je daar geen last meer van!!
    Ja muts!!! Dat is nou net wat ik ook had gewild!! (dat laatste zei ik niet hard op haha)

En dan de mensen die wel weten dat het niet wilt lukken.... je moet er niet zo mee bezig zijn, dan lukt het juist niet!! (incl. m'n vriend die dat zegt) pffffff om gek van te worden!

Deel Deze Pagina