kan het alsnog zo zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mandy67688, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    ik heb een vraagje ik ben de 23 ongesteld geweest 3 dagen tot de 26 nu was ik de 29 alweer beginnen te bloeden heel erg donker rood maar niet zo heel erg veel nu vandaag nog wel maar heb een test gedaan vandaag omdat mn buik zo raar voelde nu moest ik alleen maar erop plasen en hij was gelijk postief
    kan ik nu zwanger zijn of komt dit omdat ik nog bloed?
    ik doe er een foto van in mn album
    hoop iemand kan me een antwoord geven
    alvast bedankt
    liefs mandy

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    hoi Mandy, ik zie de foto nog niet staan? Wel vreemd dan idd, maar als de test echt positief is, kan dat volgens mij niet doordag je nog bloedt..Hoe het wel zit durf ik ook niet te zeggen.

3. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk ook niet dat het door het bloeden komt. ben je misschien niet al wat langer zwanger, sommige vrouwen hebben daarna nog gewoon bloedverlies.

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    volgens mij kan die test alleen negatief worden door HCG en niet door bloed hoor

5. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik zie ook geen test, maar als ik jou verhaal zo hoor lijkt het erop alsof je zwanger bent hoor!

6. Pacifier

Pacifier Actief lid

11 mei 2007
    126
    0
    0
    Mandy ik denk toch echt dat je harstikke zwanger bent hoor!
    duidelijke streep zeg je nou en door het bloeden komt het niet hoor!

Was het een clear blue test?

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey Mandy,

Ik herken dit van ergens!

Heb in november een tweetal dagen een bloeding gehad, heel erg weinig overigens, een paar dagen later nog eens, wat wel een stuk langer heeft geduurd, maar nog altijd zeer weinig. En in december heb ik ook nog eens een paar dagen een bloeding gehad.

En blijkbaar was ik ook zwanger! Dus het kan wel zijn hoor. Misschien best eens naar de dokter, die zal dat met meer zekerheid zeggen en dan ben je zeker!

Veel succes!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    hoi Mandy, ik heb je test gezien en dat vind ik wel een heel duidelijke streep hoor! Het lijkt mij dat je idd zwanger bent. Hoe het zit met het bloedverlies durf ik verder niks over te zeggen, misschien kun je contact opnemen met een ha of vk? Want dit is een heel duidelijk streep, niet te missen haha!

Succes meid en alvast voorzichtig gefeliciteerd!

groetjes suus

9. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    hallo
    mn foto staat er nu in
    nee het was geen clearbleu het was eerst eens zon goedkope omdat ik er niet van uit ging dat hij positief zou zijn maar mn gevoel zei dat ik er gewoon een moest doen dus ja dan ga ik geen 10 euro uitgeven haha
    ik vindt het ook heel erg raar hoor ik moet dan wel langer zwanger zijn ik heb net mn menstruatie gehad en de vorige was de 25 april ik kan maandag pas terecht bij de huisarts dus moet nog een lang weekend tegemoet voordat ik wat kan doen en wat weet
    maar in ieder geval vast bedankt
    mandy

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Het is niet omdat de boekjes het op een manier uitleggen dat dit altijd de regel is!

Veel succes met het lange wachten! Zou helemaal gek worden!

Alvast proficiat!

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    nou succes meid, jammer dat het zolang duurt voor je bij de ha terecht kunt. Anders gooi je alsnog een dure test ertegen aan, dan heb je iig wat meer zekerheid misschien.

groejtes suus

12. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    ja die haal ik me vandaag nog op bij de apotheek
    en dan zet ik die er ook in
    maar deze test heb ik ook bij bijde andere kinderen van mij gehad en die had altijd gelijk
    en heeft het nog nooit mis gehad
    maar ja ik houd jullie op de hoogte

maar als je een miskraam zou hebben moet je toch ook vieze slijm en stukjes verliesen?

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    en flink wat buikpijn ook

14. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Volgens mij ben je toch echt zwanger hoor, dat is echt een mega duidelijke test. Ik zou even contact opnemen met je huisarts. Sterkte en alvast voorzichtig gefeliciteerd!

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Nou duidelijker kan niet!

Je bent denk ik al tegen de 6 weken zwanger....

Ik ou nog voor de zekerhgeid een testje kopen en dan even de huisarts bellen om uit te zoeken (via echo) hoe ver je heen bent!

Gefeliciteerd!

16. mandy67688

8 jul 2006
    85
    0
    0
    huisvrouw
    ja flink wat buikpijn heb ik niet heel af en toe een hele licht kramp maar verder niks en voel me verder ook kip lekker

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Waaruit maak je dat op? DAt ze 6 weken is? Uit de dikte van de streep? Dat zou echt onzin zijn hoor, ik had met 4wk en 1 dag ook zo'n dikke streep.

Mandy, gefeliciteerd!

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik denk ook dat je rond de 6 wk zit als je nu 2 weken verder zit van je vorige menstruatie zit. ik weet niet of je toen ook echt ongestelt moest worden maar anders was je toen 4 wk toch.

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Misschien teruggaan naar de 'voor'laatste keer dat je gemenstrueerd hebt?

In ieder geval, als je zwanger bent, op de echo kan gezien worden hoe ver je al bent hé!

Heb je al kinderen?

20. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Als je eerste dag van je laatste menstruatie eigenlijk 25 april zou zijn:

Resultaten:

25/04/07 Eerste dag van je laatste menstruatie

06/05/07 Een beetje vruchtbaar

07/05/07 Vruchtbaar

08/05/07 Erg vruchtbaar

09/05/07 Eisprong

14/05/07 Innesteldag

23/05/07 Vanaf hier kun je testen

Vermoedelijke bevallingsdatum:

30/01/08

Is dit de uitkomst! en zou je nu 5 weken zwanger zijn. Je krijgt alleen een positieve test als je genoeg zwangerschapshormoon in je urine hebt! en die test van jou ziet er hartstikke positief uit naar mijn oordeel! gefeliciteerd mandy! Die bloedingen vind ik wel een beetje vreemd, dus zeker een reden om mee naar arts of vk te gaan.

Deel Deze Pagina