Voor iedereen die in 2014 gaat trouwen! Deel hier je vragen, tips, creatieve ideeën en nog veel meer!
En gelijk een vraag van mij... Wij zijn ons aan het oriënteren op een bruidstaart, vandaag de eerste winkel bezocht...en....we zijn ons best wel rot geschrokken 7,75 p.p. Komt totaal op meer dan 500 Wat betalen jullie voor je taart en wat voor taart heb je dan?
Ja wij, maar wel alleen voor de gemeente, verder geen groot feest.. Dat redden we qua sparen nu niet meer. Over een paar jaar willen we wel een groot feest geven, dan wel in Nederland. In 2014 dus alleen een papiertje en wellicht met dichtbijstaande familieleden van mijn partner ergens iets eten ofzo..
Jaaaa hier trouwen wij 9-5-2014 met echt alles erop en eraan. Toevallig afgelopen zaterdag geslaagd voor mijn jurk.
Leuk! Gefeliciteerd allebei! Heb je een foto van je jurk minnie? Of hou je die geheim? Ik vind het wel lastig hoor om een jurk te gaan kiezen terwijl we ook proberen zwanger te worden. Maarja we zijn al zo lang bezig dat we geen pauze gaan inlassen. Micchan alleen lekker eten is ook heerlijk hoor, zeker als je zwanger bent (of trouw je na je bevalling? Maar dan nog is het met zo'n kleintje ook meer ontspannen lijkt me dan een groot feest).
Hahaha nee ik laat hem inderdaad niet zien. Zijn hier genoeg mensen die mij kennen. Maar wanneer ga jij trouwen? Leuk michann is wel lekker rustig zo klein.
Ja ik mag mij ook aanmelden! Mijn vriend is vanavond op zijn knieën gegaan! We wisten al dat we gingen trouwen Volgend jaar zomer wordt het.. En betreft de taart, dat is echt vet duur.. Wij krijgen een taart voor 70 man en dat kost 160
Er zijn ook "hobbybakkers" die erg mooie taarten maken voor weinig Toen ik het nog deed vroeg ik 2,50 pp
Wij kregen m zelf van de locatie.. Leuke etagere met verschillende soorten taarten (manlief is niet van marsepein enz)
Hier nog een toekomstige bruid! Wij trouwen 17-09-2014 in Italië. Qua taartkosten, geen idee. Bij ons zal t een minireceptie zijn (taart en prosecco) Volgend weekend hebben we de eerste afspraak, na het vele mailcontact...
Wij gaan ook trouwen in 2014 wij zijn voor de taart 9,95 per persoon kwijt.. Was 500 euro geloof ik totaal Wat ik ook duur vind zijn de jurken hoor ppff .. Ik heb hem al me droomjurk maar koste fftjes 3000 euro exl schoenen en ondergoed.. Derest er wel bij sieraden sluier enzo maar het was DE jurk voor mij .. Maar ook trouw locatie wat een geld zeg en trouwen op locatie is ook echt duur .. En fotograaf is minimaal 1000 euro voor een hele dag .. Wij trouwen in een kasteel en vriendlief ziet mij pas als de hele grote deuren open gaan met de bruidsmeisjes en bruidsjonkers op een heel toepasselijk nummer... Wij hebben bijna alles al geregeld .. Zo'n zin in al.. Alleen het prijs kaartje wat minder leuk
Wij zijn dit jaar getrouwd wij waren voor 60 gasten 700,- kwijt voor de taart/sweet table! Maar achteraf zijn die absurde prijzen het wel waard teminste dat vonden wij!
Wij gaan in mei trouwen! We zijn heel erg aan het twijfelen of we wel of niet een feestje geven omdat we weinig vrienden hebben. Het diner willen we klein houden met ouders en getuigen. In december ga ik voor een jurk kijken, ben benieuwd!
Wij trouwen 3 juni maar het feest is 5 juni. Het trouwen gratis daarna op ons gemakje fotoshoot en alleen lekker met onze familie. En 5 juni een groot feest voor iedereen op de beekse bergen. Ben me alleen een beetje aan het zorgen maken over mijn jurk wat ik nou doe. De kans dat ik dan zwanger ben is vrij groot. Dus moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken. Maar voor de rest zijn eigenlijk alle voorbereidingen in behandeling of al gebeurt. Heb er zo een zin in!
Videlsje als het allemaal goed gaat hoop ik ook op mijn trouwdag zwanger te zijn. Als ik ga shoppen voor de jurk zal ik naar de mogelijkheden vragen. Van onze dagindeling staat alleen het tijdstip van trouwen vast. Het diner zo ongeveer en de fotoshoot moeten we nog regelen.