Jeetje wat vervelend dat je vader je aanstaande niet mag..... Ik hoop dat jullie er evengoed een fijne dag van kunnen maken.....
Ik heb me daar allang bij neer gelegd. Hij maakt het zichzelf moeilijk. Alleen reageert hij vaak heftig op dingen ook al bedoeld hij dat niet zo. Maar dat maakt het mij wel moeilijk om het te zeggen.
Sunnyqueen hoe was het passrn? Je droomjurk gevonden? 1eKruimeltje wat jammer dat het zo moet... Hopelijk kun je wel genieten van een fijne dag!
Gefeliciteerd nieuwe verloofden Sunnyqueen oh dat passen vond ik zo leuk! Ben benieuwd of je je jurk hebt gevonden. Zijn er nog meer mensen die al weten wat de bloemen gaan kosten? Gaan jullie trouwens mee met je aanstaande om zijn pak uit te zoeken? Of blijft dat een verrassing tot de grote dag?
Ik weet niet wat de bloemen gaan kosten, ik weet wel dat mijn zus het trouwboeket gaat maken want ze is bloemiste en dat ik alleen de bloemen zelf betaal. Ik denk niet dat ik mee ga met mijn verloofde om zijn pak uit te zoeken, ik denk dat mijn vader en zijn oom mee gaan.
Ik ben ook benieuwd!! Ik ga niet mee uitkiezen, Nouja, het pak heeft hij al, mijn vader trouwde in september en toen heeft hij een nieuw duur pak gekocht. Hij wou eerst een nieuw pak kopen maar dat vind ik echt onzin.. Dus hij koopt alleen een blouse, schoenen en stropdas en daarbij gaat zijn moeder mee, zij is ook met mij meegeweest Ik had eerst kallahs als bloemen en dit werd ten eerste erg duur en ten tweede paste het uiteindelijk niet meer bij m'n jurk. Dus nu aangepast naar rozen. Ik heb het aan de bloemist gevraagd en daar was ik hooguit 75 kwijt voor kalahs, 50 voor rozen. Een meisje die ik ken studeert voor bloemiste, (afgestudeerd als we gaan trouwen) en Zij maakt het dus ik neem aan voor minder ik betaal alleen de bloemen en een 10tje voor het werk ofzo, ze doet t meer voor de eer
Genieten gaan we zeker.Wij hebben ons er lang bij neergelegd dat mijn vader zo is. We doen het gewoon op onze manier. Misschien ga ik toch wel voor een mooie jurk. Maar ja is dat niet raar als je alleen maar trouwt met getuigen erbij en verder niemand. Tenminste ik denk niet dat er veel meer bij zullen zijn. Misschien mijn moeder en schoonmoeder.
JAAAAHHH ik heb mijn droomjurk gevonden... ik vind het bijna jammer dat ik hem al gevonden heb, want vond het echt heel gaaf om al die jurken te passen... Ik mocht 6 jurken naar mijn smaak uitkiezen en die verkoopster had binnen een minuut in de gaten wat mijn smaak was en pikte er jurken uit waarvan ik eerst dacht nee, maar toen ze ze goed liet zien vond ik ze toch heel mooi! Nou de 1e jurk die ik aan had.... WAUW ik was meteen verkocht! Alle jurken daarna haalden het gewoon niet bij de eerste jurk. De laatste jurk daarvan had ik verwacht dat ik er een taart in zou lijken... (veel rozen op de rok zeg maar. Maar die stond eigenlijk ook prachtig die kwam dus best dicht in de buurt om DE jurk te worden, maar op mijn heupen viel hij wat ''zwaar'' waardoor ik breder leek dan ik ben... En aangezien ik 30 kg afgevallen ben en nog steeds aan het afvallen ben vond de verkoopster dat eigenlijk zonde... en ik ook. Dus toen mocht ik jurk 1 weer aan.. En ik was meteen weer verliefd... Het taillelijfje is bewerkt met kleine pareltjes en dat komt terug in een schuine hoek van de rok en in de sleep komt het vanuit konthoogte zeg maar in een punt naar beneden breed uitlopend. Niet te veel, maar ook weer niet te saai zeg maar. Ik heb er geen plaatje van helaas. En hij is gewoon wit maar niet spierwit... echt bruidsjurkenwit... gebroken wit ofzo! Verkoopster drukte mij op het hart dat ik niet meer te veel mocht af vallen, want anders moeten ze de jurk te veel innemen en dat is niet mooi! Normaal zeggen ze 3 a 4 kg, maar ik gaf aan dat ik dus nog 18 kg wou afvallen... dus nou zei ze 10 a 12, maar ik moest dan voornamelijk in de gaten houden dat er niet meer te veel van mijn taille af ging... als het van mijn bovenbenen of borsten af ging was dat niet erg. Heb er ook meteen een sieradenset bij gedaan. Oorbellen, ketting en armband, met dezelfde kleur pareltjes die verwerkt zijn in de jurk! En er wordt een halter aan de jurk gemaakt omdat mijn nek dan wat langer lijkt waardoor ik nog slanker lijk! Nu nog schoenen, strapless bh, en lekker zittende slip/hipster o.i.d. Qua bloemen weet ik nog niks qua prijzen ik ga samen met mijn moeder binnenkort eens kijken in een bloemenzaak en mijn moeder gaat met mijn verloofde mijn boeket uit zoeken... Het trouwpak van mijn verloofde gaat hij samen met mijn moeder en zijn moeder uitzoeken. Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik heb de hele nacht gedroomd over mijn jurk! En ik vond het echt jammer dat ik hem uit moest doen hahaha. Ik ben echt van ver gekomen wat gewicht betreft en had niet verwacht dat ik mezelf zo mooi zou vinden... ik stond echt versteld toen ik mezelf in de spiegel zag met die jurk... Ik begin een lekker wijf te worden Liefs
Oh wat leuk sunnyqueen!! Van welk merk is jouw jurk? Sieraden moet ik nog kopen... zal eerst terug naar de bruidswinkel gaan om te kijken wat voor kleur parels op mijn jurk zitten. Hunny (was het geloof ik?) Waarom zou je geen jurk mogen? Lekker genieten van jullie dag!
Nee dat was ik lelie..........Tuurlijk mag ik een jurk. Vroeg me alleen af of dat niet raar is als er verder toch bijna niemand bij is.
Ik vind van niet zou het jammer vinden als je later spijt krijgt dat je geen jurk hebt gehad. Of ga eens passen, als je er geen goed gevoel over hebt niet doen, geeft het wel een goed gevoel; doen!!
Ohw ik mag hopen dat ze de jurk kunnen verstellen! Bij nader inzien gaan we toch onder huwelijkse voorwaarden trouwen... valentijnsdag hebben we een afspraak bij de notaris. Verder ben ik op Pinterest veel ideeën aan het opdoen.
Het dames, Hoe doen jullie het eigenlijk met jullie achternaam? Nemen jullie de achternaam van je aanstaande aan of houden jullie je eigen naam? Of ga je beide namen gebruiken? Mijn man heet bijvoorbeeld Pietje Pietersen en ik huggybird Huggy Ik wil zijn achternaam maar daar zijn dan verschillende mogelijkheden toch? Zoals 1 huggybird pietersen Of 2 huggybird pietersen-huggy Of 3 huggybird huggy-pietersen Wat ik er van begrijp is dat Ik mezelf mag noemen zoals ik dat wil en ik het nergens hoef door te geven..... Of alleen bij optie 1 ?
Wij moeten bij ondertrouw aangeven welke naam ik aanneem - geboortenaam - geboortenaam / partnernaam - partnernaam / geboortenaam - partnernaam Dit zijn de 4 keuzes. Ik ga waarschijnlijk voor partnernaam / geboortenaam.