Het trouwen in 2014 topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammietammie, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Jeeeej hier weer wat dingen af kunnen strepen. Het komt nu echt zo dichtbij! Wordt er soms al een beetje zenuwachtig van haha. Erg toch?

2. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Alleen maar leuk minniemouse! Hier gaat het ook steeds snekler. Dj is geregeld. Nu nog ringen en taart, en decoratiespul halen.

En, ook heel belangrijk, ik heb nog steeds geen schoenen! Ik wil ze passen voor ik ze koop en er is in de omgeving geen winkel.te vinden met lage bruidsschoenen
    Ja ballerina's maar daar kan ik niks mee. Heb wel een winkel in Amsterdam gevonden die veel heeft, palette, iemand bekend? Ik ben serieus aan het overwegen om daar naar toe te gaan.... vanuit Limburg.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik weet niet waar je precies woont in Limburg maar vlakbij Cuijk zit een zaakje die lage bruidsschoenen verkopen.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Of gewoon 'normale' schoenen, of wil je dat niet?

Hier is echt alles geregeld. Nu alleen nog wachten:D

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Bubblez hier kan ik geen gewone schoenen eronder doen. Was anders wel zo handig haha.

6. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik woon in midden Limburg, vlakbij België.

Zwarte schoenen onder een witte jurk vind ik niet echt mooi... daarom geen gewone schoenen. En op Zalando heb ik nog geen witte schoenen gevonden die aan mijn eisen voldoen.

7. Within

Within Niet meer actief

Wat voor jurk heb je? Ik mag geen reclame maken maar misschien kan ik je helpen. Moet je maar even een PM sturen.

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik kom mij ook melden hihi!.

Wij trouwen op mijn verjaardag 24 maart dit jaar. Ik ben dan rond de 36 weken zwanger dus vind het allemaal wel even spannend hihi.

Het spannende bij ons is dat heel veel dingen voor mijn verloofde en mij een verassing zijn. Ik heb van die leuke schoonouders die van alles wilde regelen o.a de taart, de locatie voor het feest dj mijn trouwboeket make up haar enz.. Ik hou wel van verassingen dus vind het erg lief en leuk

Mijn trouwjurk is door een tante van mijn verloofde met de hand gemaakt en helemaal aangepast op mij en mijn zwangere buik. Het is qua kleur niet standaard wit maar bordeaux rood (of hoe je dat mag schrijven). Ik hou van apart.. Ik ben ook heel benieuwd wat mijn verloofde van mijn jurk zal vinden. Ik vind hem in ieder geval prachtig.

Ik heb er wel gewoon schoenen onder van de Bristol met een heel klein hakje omdat mijn jurk lang is en omdat het de enige schoenen waren waar mijn steunkous in past haha. :) (heb vanwege trombose sinds een paar weken een steunkous)

De ringen zijn ook al besteld en die krijgen we binnenkort dan te zien. Ik ben erg benieuwd.

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ooooohhhhhh meiden ik heb mijn jurk gevonden!!!!!!!!
    Echt zo blij!!!!! Had nooit gedacht dat een trouwjurk mij mooi zou staan maar echt ik ben er zo blij mee!!!!!

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat fijn! Wat voor model en kleur?
    Je voelt je echt een prinses ofniet? Althans ik wel haha:D

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oke, ik ga proberen een omschrijving te maken, moeilijk hoor!
    De jurk is gebroken wit met taupe (een kleur tussen grijs en bruin in zeg maar, maar is een lichte kleur) de taupe kleur zit dan in de halter, langs de bovenrand boven de borst en rondom in een soort ruitvorm om mijn buik. Op het lijfje zitten dan een soort kanten bloemen met bling in de crème kleur. Dat klinkt heel druk maar is het voor mij niet haha
    De rok is wijd met her en der wat bloem met bling in crème.
    De achterkant heeft een rond sleepje die er af te halen is voor als je nog lekker wilt dansen in de avond.
    Het voelt echt prinsesserig ja haha en ik maar denken dat ik en een trouwjurk echt niet samen gaan.......
    Mijn moeder en mijn zus waren mee en die waren net als ik helemaal verkocht! Mijn ouders betalen de helft van de jurk, was ook wel iets boven budget maar heb er wel alles bij, schoenen, torselet, kousen, slip.
    De jurk was de laatste die ze er van had en was niet meer te bestellen dus ze heeft nog wat met de prijs gedaan.
    De jurk zou wat uitgelegd moeten worden en toen vroeg ik hoeveel kilo er er af moest om hem perfect te laten passen en ze dacht 5 kilo. Dus ik heb 10 weken om 5 kilo of meer kwijt te raken en dan kom ik terug om te kijken of hij zo kan blijven, uitgelegd of ingenomen moet worden haha komt goed! Ik ga voor zo laten of innemen!:D

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt mooi huggybird! :D Heerlijk is dat he om jezelf in zo'n mooie jurk te zien?! :D

Ik heb vannacht m'n eerste bruiloftsnachtmerrie gehad :( Droomde dat ik op m'n trouwdag m'n jurk ging aantrekken en die was ineens zwart en een totaal andere jurk aaahh :$ En toen hebben we de bruiloft verplaatst ;)
    Haha :p Is eigenlijk voor het eerst dat ik droom over de grote dag...

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, echt leuk! En ik maar denken dat ik geen taille heb..... Jurk aan, trekken, hop! Ook ik heb een taille hahaha

Oei wat een nare droom, wanneer gaan jullie trouwen?

14. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha ja dat ken ik, zo'n jurk kleedt toch meer af dan verwacht haha :D En gelukkig maar, dat helpt wel bij het prinsessengevoel ;)
    Wij trouwen in juni. En jullie?

15. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja echt wel!! ik had nooit gedacht dat ik een trouwjurk kon hebben haha
    ben echt wel te stevig, nu heb ik wel lengte dus dat scheelt misschien.

Ik heb net mijn onderschrift aangepast, wij trouwen 19 september.

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik mocht gisteren foto's maken van de jurk, mijn zus wilde dat wel even doen met haar telefoon en dan appen naar mij, nou mooi niet hahaha dan weet de helft van de mensen binnenkort hoe mijn jurk er uit ziet!! :$:)
    maar nu heb ik ze dus op mijn telefoon en ik zou ze het liefst aan ieieieieieiedereen laten zien!!!!!:) maar ik doe het niet...... misschien moet ik ze maar verwijderen hahaha;)

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Moeilijk is dat he:p
    Ik heb hem wel aan een paar laten zien:p hij klinkt echtpaar hoor!!

Oh nachtmerries heb ik altijd:p over alles dis ook trouwen haha

18. Mammietammie

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha nou ik heb hem al wel aan aardig wat mensen laten zien hoor :p Wel allemaal mensen die dicht bij me staan, en ach, tegen de tijd dat het zover is weten ze toch niet meer precies hoe hij er ook alweer uitzag. Denk ik ;) Ik wilde hem zelfs aan mijn vriend laten zien maar hij wil hem zelf absoluut niet zien.

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Haha ik vroeg gisteren ook aan mijn vriend of hij de foto wilde zien haha hij zei "neeeeeeee, ik wacht nog wel even....."
    Heb hem wel een staaltje van de stof laten zien, die moet hij toch mee nemen als hij een pak gaat kopen.:D
    Ik ga volgende week wel een foto aan mijn beste vriendinnetje en getuige laten zien.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Whiehooo hier komt de datum steeds dichterbij. Nog acht weken!!

Deel Deze Pagina