Een tip: marktplaats! De torselet die ik tijdens het passen aanhad (Poirier) was 180!!! No way dat ik dat ga betalen (dacht ik bij mijzelf)... Ik heb dus op dat merk gezocht en via MP dezelfde gevonden voor 35. Prima toch?!
haha dat is inderdaad meer dan genoeg!! Oh wat leuk. Heb je ook een link of een foto? heb je wel gelijk in. Meestal beland het toch in de prullenbak en dat is natuurlijk kei zonde!
organza zakjes en dan bij aktie volgens mij Wij hebben de kleinste maat, harstikke leuk, kunnen iets van 7 suikerhartjes in
Ik wist helemaal niet dat dit topic er was! Wij trouwen over 3 weken. Hebben de ceremonie in een oude hoeve en het grote feest, met 125 man, in onze tuin. We hebben wel gewoon personeel ingehuurd voor de drank en het eten wordt geleverd via een cateringsbedrijf. We trouwen om 3 uur met een man of 30, gaan dan foto's maken en dan begint het feest om half 8. We doen het thuis zodat we de kindjes gewoon zelf in bed kunnen leggen haha. Hopelijk slapen ze gewoon want we hebben wel een dj ingehuurd maar de boxen staan de tuin ingericht. Ik heb een strapless trouwjurk en we worden die dag gereden in een oude Rolls Royce! Ik heb er zooooo'n zin in
Ja die is groot genoeg! Enige probleem is de wc denk ik ! Hebben twee wc's maar ben aan het denken om nog zo'n wagen te huren die je ook vaker op festivals ziet? Maar dat weet ik nog niet. Vrienden&familie weten de wc boven te vinden en collega's kunnen dan beneden naar de wc.... Lastig! We doen als bedankje trouwens twee koekje die een mini-versie van de taart is haha. Vond ik zo grappig idee! Wat ook leuk is, we zijn echt dol op Ben & Jerry, dus rond 10 uur wordt eten geserveerd en dan daarna delen we mini b&j uit hahaha... We hebben tussen ceremonie en feest de daggasten die mee gaan naar ons huis en daar komen Subway-broodjes, mini-pizza, mini-quiche en mini-cupcakes. Er is dan al personeel aanwezig die ze dan verzorgt en de ceremoniemeester blijft ook bij ons thuis als wij de foto's gaan maken. We maken een keer een fotoserie na de ceremonie en daarna gaan we door om nog een fotoshoot te doen. Tijdens deze fotoshoot gaan de daggasten dus naar huis waar ze alvast kunnen eten & drinken. Wij gaan na afloop naar ze toe en dan eten wij ook wat en even knusse gezelligheid voor het feest lostbarst! Ben erg benieuwd wat het weer gaat doen. We hebben bij een evenementenbureau enkele pagodetenten en heaters gehuurd, die zetten ze donderdag op. Brnieuwd of we ze daadwerkelijk nodig hebben.....
Ik zou wel een wc huren.. dan moet iedereen ook jullie huis in telkens.. Maargoed, jullie keuze Dat klinkt harstikke goed gaat snel he de tijd, wij nog 9 weken. tjonge jonge
Ik zou ook een wc wagen laten komen. Dan heb je in ieder geval genoeg wc's en hoeven de gasten niet steeds je huis in. 125 gasten is best veel haha
Kimk misschien trouwen wij wel op de zelfde dag! Ik zou trouwens ook wc's huren. Op de decoratie na is alles geregeld. Het enige waarover ik blijf denken is waar we de daggasten laten... mijn aanstaande komt me bij mijn ouders halen, zijn getuige komt met hem mee. Mijn zusje is ook bij mijn ouders. 3 opties: Mijn getuige en daggasten bij het gemeentehuis laten verzamelen Mijn getuige bij mij vragen en de daggasten bij de gemeente laten verzamelen Alle daggasten (5 plus schoonouders is 7) bij mijn ouders vragen en van daaruit samen naar het gemeentehuis rijden.
Lelie, daar zitten wij ook mee..... Alleen hebben wij ongeveer 30 dag gasten waarvan 13 kinderen.... Mijn ouders hebben maar een klein huisje en mijn moeder wil el een party tent in de tuin zetten voor het geval het weer niet zo mooi is maar dat ziet mijn vader helemaal niet zitten... Mijn moeder wil heel graag dat iedereen naar hun huis komt om te verzamelen en we van daar uit naar het stadhuis gaan..... Lijkt mij ook leuk maar als mijn vader het niet ziet zitten vind ik dat niet zo fijn..... Misschien iedereen bij ons thuis laten verzamelen en dan mijn vriend mij bij mijn ouders op laten halen en mee naar ons huis nemen voor een lunchen met iedereen...... We trouwen om 15:00 dus dan moeten we hier zeker om 14:30 weg want wij kunnen er voor de deur uit maar de andere gasten niet. Als we dan om 13:30 hier een broodje eten hebben we een uurtje, dat moet genoeg zijn toch? Of om 13:00 eten? Denk denk......13:00 maar denk ik, dan kan hij mij om 12:30 ophalen bij mijn ouders..... Zal het straks eens in de groep gooien.
Lelie; wij hebben het zo: Ik en mijn vriend gaan naar schoonouders Ik naar de kapper en make up enzo, vriend blijft daar 11 uur, mijn vader, moeder, stiefmoeder en ceremoniemeester komen aan. Schoonouders zijn er al. Om half 12, komen de rest van de daggasten. Hun krijgen dan een lintje voor de auto, corsage en wat drinken en dan gaan we weg Misschien heb je hier wat aan? Uk heb bewust gekozen om eerst de ouders te laten komen en dan pas de rest. Kunnen mijn ouders mij vast zien, mijn aanstaande ziet mij ook voordat de rest dat doet
En huggybird, ik zou het eten om 1 uur doen Bloemen; ik heb een boeket, 18 normale corsages en 1 luxe en een stuk voor op de auto wat lijkt op mijn boeket. 130 euro. Wordt gemaakt door een vriendin van mij. Eerst wou ik alleen een boeket en corsages. Dan waren we 75 kwijt Voor mijn aanstaande wordt de corsage iets luxer, een rode roos(heb een wit met rood boeket. En hij krijgt hetzelfde groen als ik in m'n boeket. De daggasten krijgen een witte roos met een blaadje eronder. Ook erg mooi hoor, alleen iets simpeler
Bloemen: corsage & bruidsboeket krijg ik haha.... Geen idee dus! Mbt daggasten... Als het om 7 gasten gaat zou ik gezamenlijk naar de plaats van huwelijk gaan...
Vind het allemaal zo duur die boeketten en corsages. Denk erover om alleen corsage te doen voor mijn vriend en verder geen. We hebben ongeveer 35 gasten dus kan ze moeilijk allemaal een corsage geven toch?
Mag mij hier sinds vanavond ook aansluiten . Waarschijnlijk wordt het ergens eind juli begin augustus. In ieder geval voor de bevalling. We weten nog niet goed hoe we het in willen vullen vanwege wat familiaire zaken. We denken aan iets van ceremonie en dan een leuke lunch wat thuis bezorgd wordt, 's avonds uit eten met een zeer beperkt gezelschap in een goed restaurant. Het is lastig omdat vl en zijn ouders niet echt werkt, die willen we er bij het diner in een heel klein gezelschap niet bij hebben en dat betekent dus ook 's avonds zijn broers niet. Overdag ceremonie en lunch hebben we dan bedacht zodat we minder problemen hebben met zijn ouders en ook omdat we dan wat meer mensen voor dat gedeelte uit zouden nodigen. Om geen enorme trammelant te krijgen, zullen we hen ook niet vertellen dat wij 's avonds wel uit eten gaan. Maar misschien heeft iemand hier nog wel een ander idee?
Raglotti, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Vervelend is dat trammelant in de familie, dat is het altijd natuurlijk, maar op een trouwdag helemaal...... Ik zeg, doe het lekker zoals jullie zelf het liefste willen, met gedoe in de familie is het helemaal onmogelijk om het voor iedereen helemaal goed te doen dus zou ik dat al niet eens proberen..... Succes met alles plannen en organiseren.
Nu kan ik zeggen: volgende week ga ik trouwen!! Hier alleen een bruidsboeket en een corsage voor de bruidegom.
Ik ga 14 juni trouwen. Bijna alles is geregeld alleen nog wat versieringen regelen. Taart wordt door schoonmoeder gemaakt en bloemen doen we met een groepje zelf een dag voor de bruiloft. Ik wil zelf een boeket en boeketten voor de bruidsmeisjes (5) en daarnaast een polscorsage voor mijn dochters. Ook zal manlief een corsage krijgen en komt er een mooi stuk voor op de auto. Daarnaast nog wat vaasjes met bloemen hier en daar. Ik ben van plan niet meer dan 150 euro uit te geven aan de bloemen in totaal. Hebben de dames die de dag al hebben beleefd ook impressie foto's? Ik ben zo benieuwd naar de versieringen van anderen