Het trouwen in 2014 topic!

Discussion in 'De lounge' started by Mammietammie, Nov 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Ja vl wilt graag in de tuin trouwen bubblez, maar daarvoor moeten we dus stoeltjes huren. Helaas gebruik je de stoeltjes maar een uur en betalen we voor 55 stoeltjes €325 :( Dat is dus wel een beetje veel, dus iets om goed over na te denken... Over 6 weken is idd ook al snel! De tijd vliegt voorbij :D

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja dat is wel een hoop geld Patruusje... Maar een staande ceremonie lijkt me ook wel vreemd. Hebben jullie zo'n grote tuin dat er zoveel mensen in passen? :D

Hier nog 5 weken! Komt dichtbij nu! Begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden voor m'n vrijgezellenfeest :D

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik weet al wanneer mijn vrijgezellen feest is:D niet wat maar wel wanneer;)

Kun je niet bij vrienden vragen of je stoelen mag lenen voor een dagje? Dat je zo stoelen bij elkaar scharrelt, en evt de buren? Of via weggeefhoeken op facebook?
    Anders is het idd wel duur..

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    Laat elke gast zelf een stoeltje mee nemen:D

5. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Onze tropuwlocatie heft inderdaad een hele grote tuin, dus daar passen deze mensen allemaal wel in. Als we niet het geld willen uitgeven aan de stoeltjes kunnen we ook binnen trouwen, is absoluut geen straf overigens, maar VL wilde dus heel graag buiten (is hovenier). Helaas ben ik nogal pietluttig, dus het moeten wel allemaal dezelfde stoeltjes zijn...

Wat spannend Mammietammie en Bubblez, die van mij is alweer achter de rug... Hopelijk word het een superleuke dag voor jullie!

6. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    hier nog 7 weken precies vandaag :) komt al lekker dichtbij.
    maare iedereen vraagt ons of we druk zijn maar wij zij helemaal niet druk eigenlijk. alle grote dingen zijn geregeld en de meeste kleine ook haha.
    vrijgezellenfeest heb k ook al gehad. dusja alles relaxt.
    morgen lekker weekje op vakantie :)

heb er wel al super veel zin in jullie ook?

7. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    bij ons nemen we trouwens elkaars namen. dus ik haar naam- mijn naam en zij ook haar naam - mijn naam.
    familie naam haar naam omdat ik de ga dragen (als we die mogen krijgen).

8. Mammietammie

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Patruusje dat zou ik ook hebben hoor haha, het moet gewoon allemaal bij elkaar passen :p Zijn er geen stoelen van binnen die buiten gezet kunnen worden?

Patruusje en denanja wat hebben jullie gedaan met je vrijgezellenfeest? Ik ben zo benieuwd wat er voor mij bekokstoofd is :D

Denanja wij hebben het ook niet echt druk hoor haha en ja dat vragen idd veel mensen. We moeten alleen nog maar betalen :) en wat kleine dingen regelen zoals de muziek op cd branden.

9. Mammietammie

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat jullie nog eens komen vertellen hoe jullie grote dag was :)

10. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi Mammietammie, voor mijn vrijgezellenfeest zijn we naar het comedycafé geweest. Daar hebben we gegeten en daarna de show gezien. Dus niks geks... Is die van jou inmiddels al geweest?

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb mijn vrijgezellenfeestje in april gehad. Ik was aan het kijken bij de voetbalwedstrijd van mijn vriend toen ze met zijn allen mij kwamen ophalen. Ze hadden een slinger met .... gaat trouwen! En een t-shirt voor mij met BRIDE TO BE en daarop allemaal leuke teksten en hun namen. En een tiara met bride to be voor in mijn haar. We hebben eerst lekker buiten een high tea gehad met zelf gemaakt hapjes. Daarna zijn we naar een locatie toe gegaan waar we een naakte man moeste na schilderen... (dit was echt lachwekkend) en daarna hebben we heerlijk gegeten met zijn allen en zijn we nog op stap geweest!

Mijn vriend daarentegen is nog even een stap verder gegaan... Zij zijn wezen karten en daarna een rondvaarttocht in Amsterdam met een stripster! En daarna wezen stappen in Amsterdam en natuurlijk op de wallen... En in de bananenbar hebben ze nog een showtje gehad....

Wij hebben het dus al gehad. Onze trouwerij is aankomende vrijdag. In principe is alles geregeld. We wachten nog op onze ringen (die van mij moest kleiner gemaakt worden en ze worden even opgepoetst) En we moeten nog even iemand regelen voor het geluid bij de band. Dan is het wel klaar. Ik heb er onwijs veel zin in en ben ontzettend zenuwachtig....

12. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Wow... Vandaag m'n jurk wezen afpassen... Hij zit bijna perfect!
    Nog een klein beetje innemen van hoven en iets van de lengte af.
    Hij is echt schitterend! Voel me echt een prinses in me jurk!!
    Dag voor de bruiloft ga ik hem ophalen... Laatste pas sessie en dan is het klaar!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hallo mag ik hier ook meepraten en wat vragen stellen?

Wij gaan trouwen op 10-10, dan 'hebben' we precies 15 jaar.
    Locatie, muziek, bab en ringen zijn geregeld. Ik heb al een jurk maar die moet nog passend gemaakt worden. 25/7 in ondertrouw. Er moeten dus ook nog wel wat dingen geregeld, maar goed.
    Oja we houden het overdag klein maar wilden graag een feest geven waar (bijna) iedereen mag komen.

Overdag zijn er ook kinderen aanwezig 7 incl onze F. Zijn er bij jullie ook kinderen aanwezig? Ik vroeg me af hoe jullie dat gedaan hebben, is er nog voor vermaak gezorgd en hoe deed je dat met je eigen kind/ kinderen? Leeftijden: F is dan 9 mnd, verder is een tweeling van 3 en de anderen zijn 5-7-9-11 jaar.
    Mn ceremoniemeester adviseerde al iemand te vragen die over de dag heen op F wilde letten. Het is allemaal directe familie overdag dus mensen zullen wel willen opletten maar het is misschien wel prettig als je 1 persoon specifiek vraagt. Ze zal nog niet kunnen lopen maar misschien wel kruipen, de hele tijd haar vasthouden wordt t m niet dus wat moet ik allemaal meeslepen?

Ik heb wel iemand die niet op t feest komt en die 's avonds wil oppassen.

@sunnyqueen veel plezier morgen. Het schijnt heel mooi weer te worden. :)

@patruusje heerlijk dat je je zo goed voelt in je jurk !

14. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Nog 5 nachtjes slapen!! Was het maar vast zover :D

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij nog 2.5 week!

Heel veel plezier patruusje!!

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wij hebben echt de mooiste dag van ons leven gehad. Wauw ik heb van begin tot eind genoten en we genieten nog steeds na van alle gezelligheid. Mijn vader heeft het nummer dochters gezongen van marco borsato op het feest. Toen we de kerk uit kwamen mochten we als verassing van zwager en szusjes 2 witte duiven los laten... echt in 1 woord geweldig

17. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

Jun 16, 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben geslaagd voor een jurk. Nu nog wat accessoires erbij. Ben er zo blij mee.

18. Mammietammie

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt fantastisch sunnyqueen! Heb je nog mooie foto's die je hier wil delen? ;)

Patruusje ik wens je een hele mooie fijne dag morgen! Geniet ervan!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    Hier de proefdruk van de kaart(en) opgehaald vandaag, maakt het weer een beetje echter.
    Partuusje fijne dag morgen!

Share This Page