Onze ceremoniemeesters kregen een douglasbon en de getuigen een fles champagne... Vond het wel leuk om hen allemaal iets te geven Wat fijn dat je trouwdag zo leuk was bubblez!
@ Kruimeltje, bij ons vielen de trouwringen ook tegen. Wij vonden natuurlijk net diegene mooi die het duurste waren. 1000 euro meer dan ik in gedachten had zelfs. Even getwijfeld maar we waren verkocht, dus dat zijn ze geworden. Eind juli eindelijk ophalen @Bubbelz, gefeliciteerd! Hoe was het, jullie grote dag? Wij gaan geen extra cadeautjes gegeven denk ik aan onze getuigen, heb ik helemaal niet overna gedacht eigenlijk....
Volgens mij vieren de meeste het veeeel uitgebreider als wij. Wij hebben ook helemaal niet veel poespas wat betreft de versieringen op onze locatie. Soms twijfel ik wel eens en denk ik: zal het wel genoeg zijn allemaal/ wordt het wel gezellig? Maak me zelf helemaal gek! We zijn met een redelijk kleine groep, 35 man ongeveer, we geven ook geen feest. We hebben een Walking Diner, wat ongeveer 2.5 uur duurt. Daarna nog gezellig wat drinken met een muziekje erbij.
Hartstikke leuk toch! Je moet doen waar jullie je fijn bij voelen! Onze dag was echt geweldig! Heerlijk weer, alles liep soepel. Echt super!! Wanneer is de rest? Enneh? Hoelang duurde het voor jullie aan je nieuwe naam gewend waren?
1 augustus! Aanstaande woensdag eerste passessie jurk . Wij hebben ook alleen ceremonie, toast en een luxe lunch met maximaal 44 gasten. Totale duur 4 uur.
Even vraagje, bedankjes, die geef je toch aan al je gasten? Of geef je er 1 aan bijvoorbeeld een stelletje of echt iedereen apart?
Dat kan (en dan eigen keus natuurlijk per paar of per gast), wij kiezen ervoor om geen bedankjes te doen aan alle gasten. Onze overwegingen zijn de kosten (we begonnen aanvankelijk met trouwen in gemeentehuis en lunch bij mijn ouders en geen jurk ) en het moeten wel heel bijzondere dingen zijn wil het iets blijvends zijn. Het is al vele malen duurder dan oorspronkelijk de bedoeling, dus dit is een onderdeel waar we op bezuinigen. Vind trouwens de Douglasbon ook een leuk idee om te geven aan de ceremoniemeester. Had hier nog niet aan gedacht, goede tip! Over half uurtje eerste passessie van de jurk. Heb er zo'n zin in! Ben al behoorlijk gegroeid sinds de aankoop, dus ben benieuwd hoe de jurk nu staat.
Hoi dames. Mag ik mee kletsen? Ik en mijn vriend/verloofde gaan 1 oktober trouwen! Duurt dus niet heel lang meer en begin langzaam kriebels te krijgen haha Liefs Wendy
Leuk Wtje! Wij trouwen 19 september, twee maandjes nog! De tijd vliegt voorbij. Dinsdag ga ik mijn jurk passen en kijken ze of er nog iets verandert moet worden, van de week een super jurkje voor mijn dochter gekocht, natuurlijk met glinsterende hak schoentjes er bij Hebben jullie alles al rond?
Ooh wat leuk huggybird! Ik eind aug begin sept kijken voor kleertjes voor mijn kids, durf nu nog niet zo vanwege het groeien van ze. we hebben gister de kaartjes gehaald dus gaan deze week op de bus! Verder zo goed als alles rond ja, ik ga 31aug mijn jurk weer passen en aanpassen. Echt een gek idee.. ik in een trouwjurk hihi
Hier zijn de kaarten ook andere deur uit, en van de week hebben we de ringen opgehaald. We hebben simpele gladde ringen met in mijn ring een diamandje. Onze dochter heeft ook haar ringetje uitgezocht, zilver met een kroontje en op het kroontje een roze hartje, zo schattig! En ze is er helemaal blij mee en kan haast niet wachten tot we gaan trouwen.
Jaaaaa ik heb er helemaal zin in! Alles loopt goed en is geregeld dus geen stress zou je zeggen, maar ik heb wel regelmatig hoofdpijn...... Toch een beetje spanning misschien? Donderdag zijn we op de trouwlocatie alles gaan door spreken, helemaal naar onze wensen en we hebben er alle vertrouwen in dat dat goed komt. Vrijdag de fotografe hier gehad om de boel te bespreken, dit is mijn buurmeisje van vroeger, ik heb altijd op haar en haar broertje en zusjes gepast. Een jonge meid die een opleiding fotografie gedaan heeft en helemaal enthousiast is, komt ook goed. Morgen avond een gesprek met de ambtenaar en dan dinsdag Proefmake-up en dan afwachten ongeveer. In de tussentijd nog naar de pedicure en manicure en dan is het zo ver!!!!!! Ik was er trouwens van overtuigd dat ze me gisteren zouden komen halen voor mijn vrijgezellen feestje..... Niet dus!!!! Ben zo benieuwd wanneer het dan WEL is......
Wij trouwen 20 juni 2015 klinkt nog zoooo lang. Locatie, fotograaf, gemeentehuis, en DJ hebben we al geregeld.
Ik ga 24 september voor het eerst jurken passen. Maar met de trouwjurk van mijn zusje ophalen heb ik DE jurk al gezien. Was helemaal verkocht! hem m gereserveerd wil die zeker passen. Was opslag verliefd toen ik m zag!
Ik denk dat ze he dan dit weekend komen halen huggybird! Laat je weten hoe het was hihi DE jurk juffie? Heerlijk he als je op slag verliefd bent?! Je hebt nog ff tijd om te plannen, over een paar maanden zit je net als om in de zenuwen haha
Al je vrijgezellenfeest gehad huggybird? Ik nog 21 dagen! Spanning! Zaterdag krijg me aanstaande hubby zijn vrijgezellenfeest! Ze komen hem om 9uur s morgens al halen
Nee, nog geen vrijgezellenfeestje gehad, maar ik weet dankzij mijn handige broer wel wanneer het is Ik kreeg van de week een appje van hem die eigenlijk voor zijn vrouw bedoeld was haha daar stond in: "he ***** jij hebt zondag het vrijgezellenfeestje he? Dan kan ik niet naar voetbal he? " Ik een berichtje terug gedaan met " dit was vast niet voor de bruid bedoeld......." Ooooohhhhhh hij baalde zo, schoonzus boos! Maar we hebben afgesproken dat ik doe alsof ik ban niets weet. Mijn zus zou zo teleurgesteld zijn en de rest ook, dat is jammer. Maar zondag dus, weet niet hoe laat en wat we gaan doen, dus dat is allemaal nog een verrassing. Heb er wel zin in!!!!!
Oooh spannend!! Ik weet ook wanneer de mijne is, vriendje had zich beetje versproken. Maar ik doe ook alsof ik van niks weet dus hihi. Spannend zondag dus! Laat je wat weten?