Het trouwen in 2014 topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammietammie, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je wel, ik ben ook van plan er heeeeel erg van te gaan genieten:)

2. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tips voor de dag zelf bv, waar moeten we vooral op letten of juist beetje uit handen geven.. ik ben nogal een controlfreak haha.

Ik heb ook zelf alles gedaan, gedeeltelijk met vriendje. Inderdaad best veel werk maar wel leuk!

3. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gelukkig!

Ga je erna meteen ophuwelijksreis, of geen reis? (Wij gaan niet op reis nu)

Ben benieuwd naar je jurk!

4. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant

Wij zijn 1 keer van datum veranderd, we zouden eigenlijk 6 juni trouwen maar ik heb het uitgesteld door omstandigheden. In december hebben we echt besloten om voor 1 oktober te gaan..

Wel romantisch in frankrijk trouwen! Speciale reden om het daar te doen?

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Control freak present!!!!:D:D Ben ik ook! Vandaar dat ik alles en dan ook echt alles(!) heb zelf geregeld.
    Ik heb voor de hele dag een draaiboek gemaakt, met de tijden hoelaat we waar moesten zijn(met de adressen erbij) en wie bijv mijn make up e.d deed. Ik heb mijn broertje en zijn vriendin gevraagd als ceremoniemeesters en zij hebben dit draaiboek gegeven. Hun hebben de hele dag op de tijd gelet en gezorgt dat we overal op tijd aankwamen. Ik heb dus echt 0.0 stress gehad haha;)

De dag ervoor heb ik al het eten met mijn schoonmoeder klaargemaakt en de dag zelf hebben mijn schoonmoeder, moeder en schoonzusjes alles klaar gezet en gezorgt dat iedereen steeds te drinken had enzo.
    Opa heeft zelfs de soep opgewarmt haha.

Als jullie een overzicht willen van ons draaiboek, dan wil ik hem hier best opzetten:)

Shampool woont in parijs;) En Shampool, ik zou miss voor het strand gaan ofzo.. of is dat te ver reizen en geregel?

6. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hahaha das grappig, ik heb ook alle tijden opgeschreven waar we moeten zijn en hoelaat we weer gaan enz.. bij bereiden de hapjes ook zelf de dag van te voren (ik, vriendje en getuige) en de dag erna zorgen mijn getuiges en schoonzus dat het goed gaat met het eten enz..
    Dacht al dat ik de enige erge was hahaha, leuk om nog iemand tr kennen die zo is.. had je eerder moeten vinden :p

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij gaan niet op reis, ik ben gebonden aan de schoolvakantie vanwege mijn werk. Misschien in de herfstvakantie er even tussenuit met z'n drietjes.

8. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jaa wij gaan ook met zun 4tjes er een paar daagjes tussenuit..

Geniet van morgen!

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wtje, wij zijn vast ook niet de enige;)

Ik vond het wat onzinnig om een weddingplanner in te huren die ik alsnof moest vertellen wat en hoe ik het wou. Dus deed het gelijk maar zelf:p

Als je wat wil weten, schreeuw maar;)

Huggybird, echt onwijs veel plezier morgen:) Dikke knuffel!

Betreffende huwelijksreis, wij zijn pas na 3 weken op vakantie gegaan. Moesten allebei na het weekend weer werken dus we hebben gewoon onze vakantie als 'huwelijksreis' gedaan. Gingen ook naar de Ardennen, niks geen gekke vakantie landen haha:p

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je Wtje, ik ga de hond uitlaten en kruip mijn bedje in.
    Vriend haha bijna man is naar een barbershop en uit eten met vrienden en familie.

11. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je bubblez:)

12. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    En huggybird, flink aan het genieten van jullie dag!

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@ Bubblez, nee, ik heb een hekel aan het strand :p Ik heb heel m'n leven op 10 min afstand van het strand gewoond , heb genoeg zand gezien voor de rest van m'n leven, lol.

@ Wtje, ik woon in Frankrijk, vandaar de locatie. Wij wonen in Parijs, mijn familie in Nederland, zijn familie in Marseille (zuiden). Vandaar mijn twijfel.

... Ik wil trouwens trouwjurken zien dames !! Hup hup :D :D

14. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
  15. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    @shampool: aah vandaar, dan zou ik ook twijfelen. Ene kant zeg ik doe het in romantisch parijs maar aan de andere kant zeg ik doe het bij zijn familie want dan hoeven er geen 2 families te reizen.. dillemma..

Kruimeltje: mooie jurk! En wat lruk dat je zoon hetzelfde als papa gekleed was.

Ik ga dalijk shoppen voor mijn kids, aangezien ik noet mag weten hoe me vriend zijn pak uitziet ga ik denk ik me kids ongeveer hetzelfde kleden, alleen dan jongens en meisjes achtig haha

16. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Foto is een beetje donker maar is vangister avond, wou um nog 1 keer passen hihi

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit is de mijne.

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oh meiden we hebben echt zo'n geweldige super dag gehad!!!!!
    Ik heb gewoon zere wangen van het lachen de hele dag:D
    Alles was precies zoals we het graag wilden en alles liep soepel en iedereen heeft het naar zijn/haar zin gehad.
    De ceremonie was mooi en fijn met tijd en aandacht voor onze dochter, ze heeft ook een ring gekregen en ook haar namen werden genoemd:)
    Toen we bij het stadhuis kwamen stonden er zeker 70 kinderen ons op te wachten, dit waren kinderen van mijn werk van de ene school en na afloop stonden de kinderen van de andere locatie voor ons te zingen, zooooo lief en leuk allemaal! We hebben allemaal rozen van de kinderen gekregen, ik moet ze nog tellen maar het zijn er echt super veel!!!

Ik kan de hele dag wel roepen dat het zo leuk was haha

Het aller mooiste vond ik dat mijn man de tranen in zijn ogen had staan toen hij onze dochter en mij voor het eerst zag en toen mijn vader met mij naar hem toe kwam lopen in het stadhuis. Ik ook janken natuurlijk.....;)

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wat een mooie jurken allemaal!!!!
    Ik weet niet of ik een foto plaats van mijn jurk want we plaatsen nooit foto's op internet, maar ik vind het ook wel heel leuk om te laten zien dus zal eens kijken of mijn man straks een foto kan bewerken zodat wij niet herkenbaar zijn.

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

PRECIES ons dilemma, haha! We komen er wel uit :)

Mooie jurken dames ! :D

Deel Deze Pagina