het tutjesprobleem

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lieska, Feb 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieska

lieska Actief lid

Mar 13, 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons zoontje slaapt sinds kort door. Dit wil zeggen voor mij geen nachtvoeding meer. Maar halleluja geef mij dan maar een nachtvoeding. Hij sliep eerst tot 4u ongeveer en at dan en sliep da weer tot 9u in de morgen. Conclusie 1 keer opstaan. Nu moet ik dus 5 keer op om zijn tut te geven en dit begint vanaf 2u tot 5u daarna slaapt hij weer netjes. Hij schreeuwt echt zonder tut, maar slaapt daarna rustig verder als hij zijn tut weer heeft, een half uur later weer hetzelfde liedje. Terug die verdomde tut kwijt. Moet ik terug naar een nachtvoeding of wat moet ik doen? Overdag tijdens szijn slaapjes wordt hij ook na uur wakker en dan moet ik weer tut gaan geven en slaapt hij verder.

2. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Hoe oud is hij?

Ik denk dat het best behoefte kan zijn aan gewoon nog een voeding in de nacht. Heb je dat al geprobeerd? Dat was bij de 1e namelijk het geval als hij niet echt goed meer sliep nadat we een tut geven.

3. lieska

lieska Actief lid

Mar 13, 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is 14 weken. Maar als hij echt honger zou hebben dan zou hij daarna toch niet van 5 tot 9u slapen?

4. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Dat is ook weer waar... ik zou gewoon eens n klein flesje proberen, om te kijken wat er dan gebeurt.

Hoe ben je van de nachtvoeding afgekomen? Want hier geef ik in de nacht altijd n voeding als hij wakker wordt. Ik geef dan zelden n speen....

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Ik geef ook liever een voeding. Omdat ik met speen zo'n 20 keer terug kan lopen en als ik een voeding geef dan slaapt hij weer rustig verder. Nou scheelt het dat ik niet zo vaak een nachtvoeding hoef te geven.

6. lieska

lieska Actief lid

Mar 13, 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gaf hem altijd eerst een tut, als hij daarna nog kwam gaf ik eten en hij weende vaak anders als hij honger had. Paar nachten terug sliep hij ineens wel door tot half 6 en ik gaf hem zijn tut en ja hoor de volgende morgen heb ik hem moeten wakker maken. Hij krijgt nu combi van brstvoeding en flesvoeding en krijgtnog steedd 5 voedingen. Ben benieuwd voor vannacht. Heb laatste tijd de indruk dat om 9u half 10 bed tijd te laat is.

7. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    En, hoe ging het vannacht? Heb je een flesje geprobeerd?

8. lieska

lieska Actief lid

Mar 13, 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben maar 1 keer op gemoeten. Dus nee geen flesje.

9. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Fijn hoor!

Share This Page