Gisteravond laat in bed, ik dacht een rare spiertrilling te voelen, zal het dan eindelijk baby zijn?! Nu de hele ochtend al zo af en toe weer een wiebel/golfbeweginkje! Jeeee!!!! Placenta aan de voorkant, en het duurde zoo lang... Liefs,
Wat leuk!!! Ik herken de onzekerheid of het wel de kleine is. Placenta ook aan de voorkant de lichte kriebels werden al snel wat sterker. Geniet er van!!
Jeeej, eindelijk. Hier voelde het de eerste week ook als een spiertrekkinkje, maar binnen 2 weken waren de bewegingen al heel veel duidelijker! Geniet ervan!
Heerlijk hè! Ik had het geluk om de echt trapjes al met 19 weken met de placenta voor te mogen voelen, daarvoor plopjes en kriebels. Geniet ervan! Doe ik ook iedere keer als ik die kleine voel
Leuk he! Voelt echt speciaal als je je kindje voelt. En vanaf nu zal het bij jou de komende tijd alleen maar meer worden.
Heerlijk he! Hier vanaf week 19 duidelijke bewegingen, daarvoor plofjes. Mijn placenta ligt achter, maar ik heb wel een vetlaagje
Hihi, heerlijk hé. Ik voel ze ook sinds 1 week nu... Had al een paar keer 'iets' gevoeld maar wist het niet zeker. Maar daarna toch toch wel een hele duidelijke tik van binnenin gekregen, toen wist ik het zeker!