Het-uitgerekend-maar-nog-niks-topic

Discussion in 'Zwangerschap' started by Saffron88, Jun 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimoon

minimoon Niet meer actief

Ik mag nog niet meekletsen, want ben nog geen 40 weken, maar mentaal al wel 2 weken lang 40 weken zwanger! :DWeet wel dat bij ons 40 weken ook echt 40 weken is. Las ergens dat je bij de 280 dagen zwangerschap bij een eerste gemiddeld 8 dagen en bij een tweede gemiddeld 5 dagen ERBIJ moet rekenen voor een betrouwbare bevallingsdatum. t Was een wetenschappelijk onderzoek, maar ja, er zijn zovelen die ook weer het tegendeel bewezen hebben ;)

Bij onze eerste bevallen met 41+4, na strippen. Als ze me het zouden aanbieden (en het kan ivm verweking) zou ik het nu zeker weer doen. Het is de meest natuurlijke manier van opwekken (nast de bakerpraatjes oplossingen van sex, ananas, wandelen etc) en ik zou dat liever willen dan met infuus, als dat zou kunnen dan he. Maar ja, dat is voor ieder een eigen keuze.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Het word weer warm :(

Hier vannacht een buikkramp aanval en kost misselijk.

Net bij de gynn geweest en die heeft me gewoon zonder overleg gestript. Ik heb dus nu gerommel. Maar dat zegt natuurlijk niets

3. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Edelweiss Dat is minder dat je vannacht zo misselijk bent geweest. Wat zei jij tegen de gyn toen die jou gestript heeft?

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

Eigenlijk niets hahaha.

Ik was zo verbaasd. Bij de tweede wilde de gynn echt niets doen voor de 42 weken. Niet strippen niet inleiden en nu ineens even strippen Hihi

5. miiclaire

miiclaire Actief lid

Jun 6, 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Als hier volgende week nog niets is word ik ook gestript. Viel het mee Edelweiss?

6. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    ik heb sinds gisteren enorme menstruatiepijn en heel de dag al misselijk, zal dat een teken zijn of gewoon maar afwachten :S :p

7. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Nou dames klinkt toch allemaal veel belovend :D

Iemand ervaring met katten? :D mijn kat heeft na week 30 nooit meer bij mij gelegen, vandaag geraak ik niet van haar af! Teken of niet? (Ben wat wanhopig.. :))

8. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    is het nog aan het rommelen edelweiss?

Medinalil wie weet misschien wel het begin. hoe is het nu?

Bambi ik heb geen ervaring met katten en zwangerschap.

9. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    hoi stefanenlaura,

ja nog steeds misselijk en wat meer menstruatiepijn...ben echt benieuwd of t door zet!

10. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

Dec 22, 2008
    1,129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Oeiii spannend.. Ik lig nu in het zh met gebroken vliezen. Ik ga niet eerder weg voordat de baby er is. Dat op de uitgerekende datum!! Nu wachten op de weeen.

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Hier rommelt het nog steeds ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

Ik ga nergens van uit die andere 2 waren ook veelste laat. Maar de voorweeen blijven wel maar echt zeer doet het niet.

Moet erbij vertellen dat het bij mij pas zeer gaat doen bij 7 cm

12. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    kaat2000 spannend!!!! en veel succes!!

13. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Spannend dames.
    Kaat heel veel succes hopelijk komen de weeen snel.

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Succes kaat!

15. Saffron88

Saffron88 Actief lid

Oct 28, 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Morgen lees ik alles op mijn gemak nog ff na, maar wil Kaat wel veel succes wensen! Zet m op meid, hopelijk heb je snel je uk in je armen!

16. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Wauw, spannend! Ik lees toch wel een hoop gerommel hier!

@kaat: hopelijk heb je de kleine inmiddels in je armen en is alles goed gegaan :)

@ edelweiss: spannend zeg, is er inmiddels iets doorgezet? Typisch dat de gyn je gewoon gestript heeft zonder overleg! Maar ach, hopelijk doet het iets en zet het door!

@hier: 40 weken vandaag en sinds gister veel last van lage rugpijn. Gistermiddag is de rugpijn begonnen en vannacht kon ik er maar slecht van slapen. Het is een vrijwel constante, zeurderige pijn die af en toe wat scherper word maar zonder enige regelmaat.... Na 4 uurtjes slapen maar uit bed gegaan want ik kan geen fijne houding vinden.... Ik ben benieuwd of er nog meer staat te gebeuren vandaag ;)

17. Mila2011

Mila2011 Actief lid

Oct 14, 2012
    268
    50
    28
    Hier ook 3 dagen overtijd! Ben er echt helemaal klaar mee hihi....

Mijn dochter was 12 dagen te laat dus ik ben bang dat deze kleine man het ook wel naar z'n zin heeft bij mama....

18. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

Dec 22, 2008
    1,129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vannacht zijn we de trotse ouders geworden van onze mooie dochter en zusje Alissa. Het was een pittige bevalling maar alles is gelukkig goed. Nu lekker even bijkomen.

19. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    Gefeliciteeeerd kaat2000! geniet ervan

20. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0