Het-uitgerekend-maar-nog-niks-topic

Discussion in 'Zwangerschap' started by Saffron88, Jun 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    @ stefanenlaura, morgenavond plaatsen ze een balloncatheter en dan hopen dat die dondrrdagmorgen los zit.. ben benieuwd. Heb nu echt veel meer rust, mijn vriend vind me zelfs weer lief. Tjonge wat ben ik een bitch geweest puur van de spanning :D

@Baddie, dat helpt bij mij ook niks hoor. Loop ik net in de stad gaan mijn enige paar schoenen wat nog past kapot. Zucht. Niet handig schoenen passen nu :)

Ga vanavond nog maar eens genieten van de buik en de kat overladen met aandacht als ik er morgenavond niet ben. Oh en de benen enzo een scheerbeurt geven :D

2. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    hier helaas nog niks, de vk wil pas volgende week strippen :( helaas..dus het is afwachten!!! spannend!!!!

3. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Bambi fijn dat je nu meer rust hebt en dat je weet wat er gaat gebeuren. Balen van je schoenen.

Vocht is idd echt vervelend. Hier ook mooie enkels. Mijn handen doen ook regelmatig pijn door al dat vocht.

Medinalil jammer dat ze nog niet wil strippen. Wachten duurt lang hè.

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Hoi meiden!

Ik ben inmiddels bevallen van een kerngezonde zoon. Het was allemaal heel heftig maar dubbel en dwars waard! Ik ben verliefd!

Succes voor alle nog zwangere dames!

5. miiclaire

miiclaire Actief lid

Jun 6, 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Beertje van harte gefeliciteerd!
    Hoop dat alles goed gaat met jullie beide. Geniet er lekker van!

6. Baddie

Baddie Actief lid

Apr 26, 2009
    120
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zoon Beertje!!

7. minimoon

minimoon Niet meer actief

Gefeliciteerd!

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon beertje!!

@hier; net gestript, had 1 cm ontsluiting. Moest ook meteen bloedprikken en urine inleveren want m'n bloeddruk was verhoogd. Als alles oke is mag ik waarschijnlijk zaterdag komen voor inleiden en anders eerder. Spannend!

De dames die bezig zijn, heel veel succes!

Wachtenden, veel sterkte ;)

9. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    beertje gefeliciteerd:D:D

10. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    ik heb sinds gisteravond helderrood bloedverlies, vanacht wat krampen maar nog steeds geen weeen!

11. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Gefeliciteerd beertje !!

Mag zometeen bellen om hoelaat ik in het ziekenhuis moet zijn :D

Succes iedereen!!

12. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Succes Bambi

13. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

Dec 15, 2011
    173
    0
    0
    Ook gereageerd in bevallingsgedeelte..maar ook maar ff hier :)

Ik gen vandaag uitgerekend. Vorige week gestript, had 3 cm ontsluiting. Geen effect.
    Vanmorgen weer gestript, bijna 5 cm, maar tot nu toe nog niks bezig. Vanmorgen wat krampjes maar dat is ook alweer over.

Vk kan ook vliezen breken, maar als t dan niet doorzet moet ik naar het zh.
    Ik wil graag thuis bevallen, maar ben het ook zó zat... wat zouden jullie doen?

14. minimoon

minimoon Niet meer actief

Ik zou vliezen laten breken. Ook omdat je zegt dat je het zat bent.
    Maar moet je dan standaard naar het zkh? Tja, ik zelf heb niets tegen bevallen in het zkh. Hoe veilig/fijn voel je je daar? Als je er gestresst van raakt, dan moet je het weer niet doen, want dan kan het nog wel ff duren. Lastig hoor!
    Succes, en ik hoop voor je dat het vanavond gewoon uit zich zelf doorzet!

15. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    iedereen heel veel succes met de laatste loodjes en met de bevalling, en een prachtige ontmoeting met jullie meiske of boyke dikke x

16. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Ik ben morgen uitgerekend! Gister keek ze of ze kon strippen maar helaas was dit nog niet mogelijk.
    Ben erg bang om overrijd te lopen omdat ik best veel lichamelijke klachten heb en na morgen hebben de kids vakantie. Ben bang dat ik dan niet echt meer aan mijn rust toe kom en nog vermoeider raak :(
    Wie is evengoed nog vrij snel bevallen terwijl daarvoor alles nog dicht zat?

17. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Hoi dames, even updaten: gisteren ballon ingebracht, die lag netjes los vanmorgen. Om 9uur vliezen gebroken met 3cm ontsluiting. Helaas geen weeën, dus infuus erin. Vanmiddag 5 vm zonder al teveel pijn en helaas blijft het daar ook bij :( ze twijfelden tussen een keizersnede of mijn lichaam rust geven. Het is dat laatste geworden. Nu een nachtje 'rusten' en morgenvroeg terug infuus. Spannend allemaal!

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Wolchu; lief, bedankt :)

Ikweetniks: al nieuws? Waar heb je uiteindelijk voor gekozen?

Brechtje: zoals ik hier veelvuldig op het forum gelezen heb kan dat prima. Zelfde ochtend niks, savonds toch bevallen. Het zegt dus niet altijd wat. Andersom ook niet maar dat heb je hier in het topic misschien al gelezen ;)

Bambi: hopelijk heeft de rust je goed gedaan meid! Heel veel succes, hopelijk zet het snel door (of is dat al gebeurd) zo afwachten is waardeloos...

@hier: helaas heeft het strippen van woensdag niet veel uitgehaald. Wel veel aanhoudende buikpijn maar verder helemaal niks. Vanmiddag moet ik weer komen en gaan ze kijken of het strippen iets gedaan heeft en word ik evt nog eens gestript. Anders word ik als het goed is morgen ingeleid. Bah bah, zie er wel tegenop.... Hopelijk duurt het niet te lang want vind het vreselijk om mijn kleine man van bijna 3 achter te moeten laten. Kind snapt er zowiezo weinig van, die baby waar we het alsmaar over hebben komt maar niet :p mama snapt zelf ook niet waarom ze zolang op zich laat wachten eigenlijk :)

19. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Bambi. Heel veel succes. Hopelijk heeft een nacht rust geholpen en hebben jullie snel en klein hummeltje in jullie armen.

Brechtje balen dat strippen nog niet ging. Hopelijk komt de kleine snel.

Vanille jammer dat strippen niets heeft uitgehaald. Wie weet heeft het strippen vandaag wel effect.

Ikweetniks waar heb je voor gekozen.

Hier vandaag ctg en controle bij de gyn. Daarna weten we ook wanneer ze gaan inleiden. Vind het toch wel spannend.

20. Baddie

Baddie Actief lid

Apr 26, 2009
    120
    0
    0
    Spannend allemaal meiden!

Bambi hopelijk heeft een nachtje rust effect gehad. Succes!!

Hier gisteren proberen te strippen. Baby ligt vrij hoog dus dat maakte het er niet makkelijker op.
    Wel 1 cm ontsluiting.
    Maandag naat de gyn voor echo en verdere plan van aanpak.

Share This Page