Het-uitgerekend-maar-nog-niks-topic

Discussion in 'Zwangerschap' started by Saffron88, Jun 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Hier was de ctg goed en de echo ook. Maandag moet ik weer terug krijg dan weer een ctg en een inwendig onderzoek. Als ik dan nog geen ontsluiting heb plaatsen ze een ballonnetje en nog een keer een ctg en als ik wel ontsluiting heb doen ze niets. Als alles goed is mag ik naar huis en moet ik dinsdag ochtend terugkomen. Dan gaan ze mijn vliezen breken.

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Ik heb besloten dat vanacht m'n vliezen nog breken en morgen een mooie zoon in m'n armen heb :D

.... Dream on........:)

3. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Nala. Jammer dat dat het zo niet werk. Anders zou niemand meer over tijd lopen :p

4. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

Jan 16, 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben morgen uitgerekend!
    Bij dochterlief precies met 40 weken bevallen dus als het aan mij ligt gaat de bevalling nu ook snel beginnen. Helaas nog geen enkel voorteken gehad, geen slijmprop, geen voorweeën, niks :(

Ga er dus maar niet vanuit dat ik morgen beval...

5. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    eindelijk is onze dochter vanmiddag op keizerlijke wijze geboren! ze doet het super, mams heeft meer last :) volledig verhaal volgt nog :)

6. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Bambi gefeliciteerd met jullie dochter. Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig. Nu in in ieder geval gaan genieten.

7. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    @ bambi: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Toch een ks geworden dus, ik ben benieuwd naar je verhaal.

@ Nala01: dat zou leuk zijn, hopelijk werkt je whisful thinking haha.

@ Schaapje05: hopelijk zegt het ontbreken van voortekenen helemaal niks en beval je alsnog heeeeel snel. Iedere dag duurt nu toch al te lang, zeker als je de uitgerekende datum voorbij gaat....

@ baddie: is het strippen wel gelukt of konden ze er helemaal niet bij? Zo ja, hopelijk heeft het bij jou effect!

@ stefanenlaura: fijn dat de echo en CTG goed waren! Ze zijn bij jou niet echt vlot met actie ondernemen he? Of is dit een persoonlijke keuze? Ik zie dat je nu al 11 dagen overtijd bent, tegen dinsdag ben je 42 weken. Pffff, schiet allemaal niet op he... Echt zo balen allemaal.... Het einde is nu wel ECHT in zicht, daar moet je je dan maar aan vast houden ;)

@ hier: gister controle gehad, bloeddruk was wat omlaag gelukkig. Echo was goed maar inwendig onderzoek viel tegen... Strippen heeft niks gedaan, nog steeds 1 cm. Was toch wel weer teleurgesteld en heb de hoop op een natuurlijk begin nu wel een beetje opgegeven eigenlijk... Morgenochtend moet ik me om 7:30 melden voor een ballon en dan is het afwachten. Er was vandaag helaas geen plek.

Ik zie zo op tegen een dagen durende inleiding... Ik probeer er maar niet al te veel over na te denken en er zo blanco mogelijk in te gaan, we zullen zien....

8. Baddie

Baddie Actief lid

Apr 26, 2009
    120
    0
    0
    Bambi gefeliciteerd met je dochter!!
    Hier ook nog niks.....gisterenavond was ze wel heel druk, had ik veel gerommel en geborrel in de buik en menstruatievkrampen. Die heb ik eigenlijk best vaak.

Ik moet maandagmorgen bij de gyn zijn voor inwendig onderzoek.
    Succes allemaal meiden. Spannend!

9. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    nou damens ben dus woensdagavond binnen gegaan voor een ballon, dat deel ging perfect. Donderdagmorgen vliezen gebroken en afwachten.na 1,5 uur nog geen weeen, dus infuus eraan. Kreeg ik wat harde buiken van maar dat was het. Infuus s avonds uitgezet, zouden we vrijdagmorgen verder gaan. Had 5 cm. Gistermorgen om 6 uur terug aan het infuus.. deed gewoon NIKS. Hadden ze zelden gezien, ik voelde er niks van. Heb een hele dag liggen puzzelen :) Kwam geen cm bij, hebben we in overleg met de gyn besloten dat het genoeg geweest was, als je geen weeen krijgt dan is het einde verhaal. Dus hup naar het OK gereden. Kreeg die dokter geen ruggenprik gezet, heeft 5x moeten prikken, auw! Noooooooooooooooit meer. Wat een hel zo'n ruggenprik. Maar even voor 18uur gisteravond was onze kleine meid er! Zo trots :D Ze doet het super, heeft heerlijk de nacht doorgebracht, en mams ook. Was het helemaal waard :D Nu 3 dagen bekomen in het ZH en dan naar huis, kan niet wachten.

10. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Vanilla balen dat er bij het inwendige onderzoek nog geen vorderingen zijn. Dat neemt idd wel de hoop op een natuurlijk begin wel weg. maar het kan nog spontaan beginnen. wel jammer dat ze vandaag nog geen plek hadden voor inleiding. Hoop voor je dat de inleiding geen dagen gaat duren.

Baddi jammer dat er nog niets gaande is. hopelijk is het onderzoek maandag goed.

Schaapje, je leeft zo uit naar die ene dag en wie weet begint het toch vandaag maar kan ook nog even duren. Afwachten helaas tot wanneer het zich aandient.

Hier is er niet bewust voor gekozen om zo lang te wachten met inleiden. Er was geen sprake van eerder inleiden omdat alles nog heel soepel verliep, dus wordt pas bij de 42 ingeleid. De zwangerschap is tot afgelopen week eigenlijk redelijk vlekkeloos verlopen. Sinds afgelopen week zijn mijn kwaaltjes echt pijnlijk aan het worden. Inmiddels bont en blauw van binnen, maar dat mag ook wel na 41wkn.
    Ik had mezelf ook voor genomen dat ie pas bij 42 weken komt. dan kan het alleen maar meevallen als het eerder komt. Dit juist omdat het allemaal zo soepel verliep. Hoop wel dat ie dit weekend nog zelfstandig komt maar dat denk ik niet. Ik wou graag thuis bevallen.

11. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Bambi Wat apart dat je geen weeen kreeg van het infuus. wel vervelend dat het zoveel moeite en pijn heeft gekost om de ruggenprik te zetten. geniet lkkr van je kleine meisje en hopelijk een rustig en voorspoedig herstel van de keizersnee.
    Moet je nu nog 3 dagen in het ziekenhuis blijven? is dit omdat je een keizersnee hebt gehad?

12. MeLili

MeLili Lid

Nov 24, 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook al over mijn uitgerekende datum heen, maar nog steeds geen tekenen van bevallen. De kleine heeft het teveel naar haar zin in mijn buik denk ik dan maar..... :(. Ik ben het al meer dan zat en heb echt geen zin om ingeleid te worden. Maarja, als het echt moet, moet het maar. Er was wel bij mijn vorige afspraak bij de vk getracht te strippen, maar ik had toen nog geen ontsluiting. Wel was de baarmoedermond al plat, dat was dan weer wel goed..... Wat wegen de laatste loodjes toch zwaar :(

13. Baddie

Baddie Actief lid

Apr 26, 2009
    120
    0
    0
    Laatste loodjes wegen idd zwaar! Deze temperaturen helpen ook niet echt he.
    Ik ben gisteren in delen mijn slijmprop verloren. Ik kende dit niet, bij mijn zoontje niet gehad.
    Ik had donderdag bij de vk 1 cm ontsluiting. Morgen onderzoek bij de gyn. Ik hoop eigrnlijk dat ik wat meer ontsluiting heb, en dat er wat gaat gebeuren.
    Maar de kans is er dat ze me ook weer naar huis sturen.
    Als het spontaan zou beginnen zou ook fijn zijn!!

Hoe is het met de rest?

14. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    40+2 hier en alles nog helemaal rustig... We wachten af. Ben het gelukkig nog niet beu, en met deze temperaturen verplicht ik mezelf tenminste wat Rust te nemen...

15. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    @ stefanenlaura, door de keizersnede en de langdurig gebroken vliezen. Denk dat ik morgen naar huis mag, kan alles zelf, heb geen pijn en ons wonder doet het ook super.

@ de rest, Laatste loodjes wegen idd heel zwaar. Moed niet opgeven! Kan nog altijd spontaan gebeuren.

16. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hier ook sinds vandaag officieel overtijd... gisteren uitgerekend, was toch wel een beetje een vreemde dag. Niks te doen dit weekend 'want uitgerekend', met als gevolg dat ik me nu verveel! :p

Maar ach, mag niet klagen, want ik voel me nog prima. Slaap goed, kom nog goed vooruit, behalve dat ik wel snel een beetje moe ben. Maar ik hou het nog wel even vol hoor, als het ventje nog even op zich laat wachten :)

Vk in het ziekenhuis zei dat ik volgende week ingeleid mag worden, met 41+1, ben nu aan het nadenken of dat ik zou willen... Als het uberhaupt zo ver komt natuurlijk!

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Bambi van harte met jullie dochter! Bijzonder dat je geen weeën kreeg van het infuus, bij mij werden ze na een aantal keer ophogen echt ondraaglijk! Hoe heb je het plaatsen van het ballonnetje ervaren?

Hier inmiddels bijna weer helemaal op de been. Kleine man doet het super goed, komt 's nachts maar een keer en slaapt dan lekker door tot een uur of 7!

Vannacht schoot een van de hechtingen los dat was wel ff pijnlijk maar daar heb ik nu geen last meer van. Anders mocht ik de verloskundige bellen om hem helemaal los te knippen. Controle over m'n blaas ook weer terug en de bv loopt inmiddels ook lekker aan de poep en plas luiers te zien.

Stefanenlaura nog ff geduld hopelijk komt het vanzelf van t weekend zodat je lekker thuis mag bevallen!

18. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Bambi fijn dat je geen pijn hebt en het al zelf kunt.

Beertje fijn om te horen dat het bij jullie goed gaat. Wel vervelend van die hechting.

Voor de overige dames doe lekker rustig aan met dit hete weer. goed drinken en af en toe een koud voeten badje. Hopelijk komen jullie kindjes snel want wachten duurt lang als je het zat bent.

Hier nog steeds alles rustig en ook goed de dag door gekomen. Gelukkig niet veel last gehad van de warmte.

19. minimoon

minimoon Niet meer actief

hier mag ik me officieel nu pas melden; maar had al eerder even gereageerd. gisteren heel dag voorweeen, heel regelmatig, maar gewoon einde van de dag weer voorbij. volgens mij zet het ook geen zoden aan de dijk, dus ik verwacht dat ik nog wel tot eind week 41 rondloop en dan maar naar inleiden over zal gaan. wil toch wel wachten tot controle van week 41 (is met 41 + 3 die controle) want dochter kwam pas met 41+4 na strippen. de vk hier doet alleen strippen met 41 weken dus daar moet ik dan toch op wachten.

verder nog nieuws hier? lekker weer he?!:D

20. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Minimoon jammer dat het niet doorzet.

Hier vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ze hebben een ballon ingebracht. Nu is het aan het rommelen. Morgen ochtend om half 7 moeten we bellen en dan om kwart over 7 in het ziekenhuis zijn. Dan gaan ze de vliezen breken. Mocht het vanavond of vannacht toch beginnen moeten we bellen en dan al komen. We wachten rustig af.

Share This Page