Het-uitgerekend-maar-nog-niks-topic

Discussion in 'Zwangerschap' started by Saffron88, Jun 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baddie

Baddie Actief lid

Apr 26, 2009
    120
    0
    0
    Gisterenochtend om 6.02 ben ik bevallen van een prachtige dochter Emma Liv.
    Zondagavond spontaan vliezen gebroken en binnen een paar uurtjes was ze er al. Het was allemaal erg pijnlijk. Heb veel bloed verloren, dus moest een nachtje in t ziekenhuis blijven.
    Verder super trots!

2. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Spannend stefanenlaura, hopelijk zet t door
    @baddie: gefeliciteerd!!

Hier nu dag 4 overtijd. Ik ga vandaag lekker niets doen heb ik me voorgenomen. Heeeeeerlijk!

3. minimoon

minimoon Niet meer actief

Gefeliciteerd Baddie!! Geniet er veel van - dan is de pijn ook zo weer vergeten ;)

Hopelijk gebeurt er iets Stefanenlaura!

@noid - ik ga vanochtend nog maar ff de stad in, en dan daarna ook niksen. Lekker genieten van het zonnetje. :)

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    @ baddie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!

@ stefanenlaura: hopelijk ben jij inmiddels ook bevallen!

@ alle dames die nog wachten, veel succes!

@ hier: afgelopen maandagmiddag ben ik bevallen van onze dochter Tess Sophie. De bevalling is heel goed gegaan maar wel super snel! Zondag opgenomen en toen is er een ballon geplaatst die er maandagochtend uit kwam. Hierna aan het infuus. Rond 12.00 de eerste weeën en rond 13.00 begonnen ze pijnlijker te worden. Rond 14:00 had ik 5 cm en kwam ik in een weeenstorm terecht met krachtige weeën om de halve minuut. Binnen een half uur had ik 10 cm en konden we naar de verloskamer.

Met 20 minuten persen was ze er al! Ze weegt 3040 gram en is 49 cm lang. We zijn gister rond de middag thuis gekomen. Het gaat super met Tess, ikzelf ben alleen bont en blauw van onder en heb last van de knip dus ik loop nog wat moeilijk :) Ik vond het een super ervaring!

5. minimoon

Gefeliciteerd Vanilla!! Super fijn dat je ondanks het bonte/blauwe er van geniet en genoten hebt!!

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    baddi en vanilla gefeliciteerd met jullie meiden.

Hier inmiddels ook trotse ouders van een flinke meid genaamd esmee. Ze is uiteindelijk gehaald met een keizersnee.
    Ze weegt 4330 gram en is 54 cm lang.

7. minimoon

gefeliciteerd stefanenlaura! Gaat het ok bij jullie?

8. Baddie

Baddie Actief lid

Apr 26, 2009
    120
    0
    0
    Gefeliciteerd allen die ook bevallen zijn!

9. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

Sep 1, 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Ik lees mee! Nog 4 dagen tot mn uitgerekende datum (22 juli) en heb t helemaal gehad! Voor mijn gevoel duurt t nog een jaar voordat ik ga bevallen hahah

10. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik kan hier ook mee gaan schrijven. Inmiddels 40.3 weken en ben er wel klaar mee zeker nu met de hitte!
    Gisteren bij de Vk geweest en alles was goed. Ze wilde proberen te strippen maar helaas alles zat potdicht! Volgende week opnieuw! Nu wel last van menstruatie krampjes en lage rugpijn. Wachten het gewoon rustig af! Beeb zal t wel goed hebben in de buik haha
    Voor iedereen succes met de laatste zware loodjes zeker met deze hitte!!

Share This Page