wanneer kunnen we het beste klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klungel, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Allemaal

Mijn cyclus is 31,31,28,34. Nu is mijn vraag wanneer kunnen wij nu het beste klussen. Hoe reken ik dat uit?

Of is dat altijd 14 dagen naar mijn nod dag?

Groetjes klungel

2. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Je zou ovulatie-testen kunnen gebruiken om te checken wanneer je eisprong is. En dan natuurlijk druk aan de klus rond en/of op die dag.
    Anders temperaturen. En als je dat soort dingen niet wilt, gewoon een week lang om de dag klussen, kans is er dan dat je je eisprong treft. Succes!

Liefs Lila

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    neem gewoon het gemiddelde van jouw cyclus lengt wat in jouw geval 31 is, dus ik zou klussen tussen dag 12 en dag 17 !!!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Uit gaan van je kortste cyclus om te kijken wanneer je moet beginnen en doorgaan tot je langste cyclus om te kijken wanneer je weer kn ophouden met om de dag te klussen geeft vrij veel zekerheid dat je je ei niet mist. Beetje wat Hitchke zegt, alleen als je niet bevestigd hebt gekregen dat je geovuleerd hebt zou ik wel iets langer doorgaan dan dag 17.
    Je kan natuurlijk ook naar andere dingen kijken om preciezer je eisprong te achter halen (slijmvlies, temp, ovu-testen)

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik zou ook met ovulatietesten werken hoor.

Deel Deze Pagina