heb geen tijd om winkel in-winkel uit te gaan helaas. iemand een idee waar ik een voordelige partytent van 3x3 kan halen? niet op internet, want zaterdag al nodig....
Kwantum: Buitenzonwering? Voordelige parasols, partytenten, schaduwzeilen of knikarmschermen. Goedkoopste die ik zo vlug kon vinden.
ik heb er eentje bij leen bakker gekocht. een witte was 25 euro (plastic) en een blauwe was 45 euro (doek)
Vorig jaar bij gamma een van plastiek en dit jaar 1 met doek. was 2 keer zo duur maar die duurdere heeft wel windvang en is mooier dan die goedkope van gamma
Laatst een bij blokker gehaald (of eigenlijk bij het tuincentrum hier die samenwerkt met blokker als het om tuinspullen gaat) deze was 20 euro en te krijgen in wit en oranje.
Of bedoel je zoiets ? partytenten | Partytenten, accessoires en meer... partytent folder aanbieding bij Tuinland - details Mis de vrijbuiter in roden.
Ja, wou ik ook zeggen, Praxis, 20 euro deze week! Wil hem zelf ook gaan halen nl. Als ik me goed herinner, is hij 2.7x2.7.