Citronella allesreiniger van mijn vriend's werk! (zit in de schoonmaak) Dreft! De vochtige schoonmaakdoekjes van Lidl! Dettol!
zwitsal billendoekjes voor....... mijn afzuigkap! Ideaal om die vettigheid mee weg te poetsen, niets werkt beter in mijn ogen! (misschien alleen een nieuwe afzuigkap kopen )
mijn lijstje dasty schoonmaakazijn ( waterkoker te ontkalken en me gootsteenmee schoon te maken) citronella Bleek ( w.c e.d) En ik geloof Cif badkamer reiniger Alcohol 90% voor me deur knoppen ect Haha een heel lijstje. Ik probeer niet te veel dingen te ontsmetten want dan breekt ook je imuunsysteem af .
Ik moet nog steeds HET middel vinden om alle vlekken uit de kleding te krijgen. Ik begin inmiddels echt panisch te worden wanneer ik maar denk dat mijn kind weer een vlek in haar kleding krijgt. Ik krijg echt NIETS eruit..elke keer weer zit ik met nieuwe kleding die ze gewoon niet meer aan kan omdat er vlekken op zitten (fruit vlekken zoals appel of mandarijn, chocola, tomatensap en ga zo maar door) Het ligt waarschijnlijk ook aan mijn wasmachine want zelfs zweet vlekken in een overhemd van mijn man gaan er niet uit..of soms halen we zelfs onderbroeken er gewoon niet schoon uit. Groene zeep, of ossengal zeep of andere zogenaamde spulletjes tegen vlekken..NIETS helpt.
Ik gebruik voor heel veel het schoonmaakmiddel van HARA...wel prijzig (12,-) maar je heb maar zo weinig nodig ...ik doe 1 1/2 jaar met een flesje dus dat compeseerd de aanschaf prijs en is dan eigelijk wel aardig goedkoop en ik doe er echt bijna alles mee...het ontvet, het is geschikt voor houten vloeren, ramen lappen echt super middel...enige nadeel je ruikt niets, want het is geurloos......en het is juist zo lekker dat je huis zo heerlijk fris ruikt als je schoongemaakt het...maar geurkaarsjes of sopje op het aanrecht met allesreiniger maakt veel goed hahah...
om te dweilen de keukenkastjes en aanrecht en woonkamermeubels doe ik ermee af en onze slaapkamers maak ik er ook mee schoon ik doe er ook wel eens de badkamer en wc mee maar meestal doe ik dat toch met bleek het is desinfecterend --> HEEL BELANGRIJK en ruikt lekker (vindt ik)
Hier ook een groot verbruiker van lidl vochtige doekjes en Blue wonder gebruik ze alle 3 heerlijk! Ohw ja zweer ook bij Vanish white.
Dettol en allesreiniger van de AH. Microvezeldoekjes en stofdoekjes van de Action. Maar als ik het zo lees moet ik Dash proberen en de tip van soda, bleek en water ga ik ook proberen. Ik ben nog echt opzoek naar het ideale product om de badkamer mee te reinigen.