Ik vroeg me precies hetzelfde af! Weet nog wel dat er vorig jaar een reclamespot van dettol was,, maar waar te koop?
@lara1978: Wauw, heb net mn douche even ingespoten met dit goedje en volgens mij werkt het al..... wauw! oh alleen een mondkapje zou wel handig zijn want het is een aanslag op je luchtwegen.... Maar bedankt voor je tip, ben er echt superblij mee, eindelijk weer witte voegen!
Haha, graag gedaan hoor! Ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen En ja, tijdens het inweken is een mondkapje geen overbodige luxe! haha! Een voordeel is wel dat je de bleekgeur na het schoonmaken lang blijft ruiken dus je ziet niet alleen dat alles weer schoon is, je ruikt het ook! Het kan volgens mij geen kwaad om bleek met soda te mengen, ik heb nog geen chemische reactie ofzo gezien. Ik heb wel de soda eerst in het water op laten lossen voordat ik er bleek bijdeed. Misschien dat het trucje ook werkt zonder soda. Volgens mij is het de bleek wat de voegen wit maakt en is de soda om het te reinigen/ontkalken.
Je kunt natuurlijk proberen het eens zonder soda te doen, maar als je geen chemische reacties hebt gehad is het misschien gewoon handig om zo door te blijven gaan, die soda voor het ontkalken kan ook absoluut geen kwaad, bleek maakt alleen maar wit idd, en als je dan door soda de kalk wegkrijgt is et natuurlijk beter.... maar je kunt het zonder proberen uiteraard, als je bang bent voor reacties... heb ik trouwens geen last van gehad en heb ook de soda niet eerst laten oplossen dus volgens mij kan het geen kwaad...