De verjaardag was zwaar. Zeker toen de visite kwam. Woensdag moet ik bloedprikken. Ik weet niet of ik nog een keer durf te testen. Weet iemand trouwens wanneer je door gent gebeld wordt met de hcg uitslag?
Ah dikke knuffel, maar je kunt dit niet alleen he, ik zou dit toch delen met je vriend. Moet je in Gent zelf prikken? Als je voor 12 uur prikt dan heb je de uitslag rond 15:00
Ik laat via de shl bloedprikken hier in nl. Mijn man is vandaag heel de dag op pad en komt vanavond pas terug. Ik wil zijn dag niet verpesten. Wel heb ik hem vanmorgen verteld dat ik hele heftige krampen heb waarvan ik bang dat het menstruatiekrampen zijn. De vorige keer hebben we 2 4 cellige teruggeplaatst gekregen. Nu hebben we pipelle gedaan, alles volgens doktersvoorschrift, goed rust gehouden en 2 blastos teruggeplaatst gekregen. Het zou wel zuur zijn als ik wel zwanger kan worden van een 4 cellige en niet van 2 blastos.
Rizzoli, we spreken af samen woensdag te testen, ok als je in nl prikt, je zh niet vergeet te faxen bellen ze idd tussen 15.00-15.30u. Mijn zh vergeet het regelmatig dus ik bel ze voor 12.00u dat Gent het nog niet binnen heeft. Soms zijn ze het vergeten en doen het dan en soms doen ze het dus dubbel.. Bengeltje, hier maak ik me gek.. Geen steken zoals bij Mia, wel krampjes af en toe maar gisteren overdag niets... Gisterenavond wel wat steekjes in mijn liezen, soms alsof ze aan mijn eierstokken hangen en vannacht weer gekke dromen.. Ben sinds van de week verkouden en nies veel , had dinsdag woensdag hoofdpijn, en darmen, huilen bij animal rescue en een liedje in een komische film, ene moment obstipatie en dan weer rennen.. Gevoel zegt sterk ja maar zo sterk dat ik bang ben dat het nee is.. Dus eh.. HELP!!!!!
Oh poppetje, ik vind het onwijs hoopvol overkomen hoor! Ik heb even terug gekeken in mijn fert.app en ik had dezelfde symptonen die jij beschrijft. En al mijn 5 zwangerschappen waren anders qua symptonen hoor!!! Dus vergelijken heeft denk ik geen zin!
Hoop hou ik, maar ik wil ook niet eerder testen.. Nooit, bang in de put te zitten terwijl het misschien gewoon te vroeg was..
Je moet echt doen waar jij je goed bij voelt poppetje! Dat is voor iedereen anders, ik was test verslaafd :/( Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik afgelopen vrijdag weer door de keuring ben gekomen, glucosewasrden gaan de goede richting op ( nog wel 7 keer spuiten op èèn dag) schildklier was van 2.2 naar 0.44 gegaan ( ik vond het vrij laag, maar endocrinoloog vond het prima) De oogarts liep 45 minuten uit, die ging niet meer door ( aanstaande vrijdag naar toe) En als toetje.... Naar de gyneacoloog, perfecte bloeddruk EN 1 kilo afgevallen Maar het allermooiste.... Weer een echo, en weer exact op termijn ❤️ Gezien mijn ervaringen heb ik aankomende vrijdag weer een echo.
Bengeltje wat mooi dat alles goed is en je kunt je nu weer helemaal verheugen op de volgende echo! Hoop dat ik ze na Mia ook zo vaak zal krijgen.. Krijg jij ze in Gent? Voor ons zou dat niet te doen zijn, is 1,5 uur enkele reis zonder file..
Oh nee poppetje, de echo's zijn allen in Nederland of bij de gyn of bij een echoburo, bij het echoburo betaal ik wel zelf 40 euro, maar je krijgt er echt wat voor terug want bij de gyn is het vaak maar 5 minuten snel kijken. Ik hoef niet meer bij prof de S terug te komen. We gaan wel nog 26 februari naar Gent voor de NIPT test. En inderdaad elke week even kijken geeft echt rust hoor!
Vanaf april kun je de nipt test ook in Nederland laten doen toch? Bij een aantal academische ziekenhuizen.. Als ik zwanger bent krijg ik een vlokkentest bij 10+5 Ivm Mia. Nipt test is niet zo duidelijk als de vlokkentest. Er komt toch alleen uit of het goed is of niet???
Het kan nu al bijv bij het OLV maar dan moet je ook aan een groepssessie mee doen ( daar heb ik geen zin in) Vlokkentest is mij afgeraden gezien het miskraam risico
Dat is er idd, heb het bij mij gehad, onze arts in het zh heeft een zeer laag percentage mk en is dus super goed. Buiten dat heb ik me echt aan de rust gehouden. Deed niets behalve op de bank of in bed liggen!
Hier goed en slecht nieuws. Vanmorgen positief getest, maar eind van de ochtend bloedverlies met afvegen. Mijn man wil nog niet geloven dat het voorbij is, hij wil eerst de bloedtest afwachten. Ik probeer hoop te houden voor hem, maar heel mijn lijf roept dat ik ongesteld ga worden. Hoofdpijn, krampen, lage rugpijn. Wordt extra spannend dus de komende dagen.
Al die symptomen had ik ook bij Mia, dus hoeft niet mis te zijn!!! Had geen bloedverlies Maar kan innestelingsbloed zijn geweest wat er nog uit moest. Positief blijven, net als je man!!
Stomme vraag misschien. Ik heb op het moment een beetje bloedverlies, wel helder van kleur. De krampen die ik heb zijn heel laag, echt achter mijn schaambot richting mijn vagina zeg maar. Komt iemand dat bekend voor? En zou het een late innestelingsbloeding kunnen zijn?