Ik kan je helaas niet helpen, heb zelf nooit bloedverlies gehad. Maar ik lees echt hèèl vaak dat veel vrouwen het wel hebben en dat het gewoon goed gaat hoor.
Vanmorgen weer positief getest, maar ook weer bloedverlies en krampen. Toch maar even Gent gebeld. Ik mocht direct bloed laten prikken. Alleen in dat boerendorp van ons kan de uitslag morgen pas in gent zijn. Dus morgenmiddag hebben we zekerheid. Poppetje, Hou jij het wachten nog vol?
Ja hoor, op zich wel. Uiteraard zou ik het prettig vinden als het woensdag is.. De onzekerheid maakt me gek. Hoop dat ik net als jij ook een positieve test in handen heb! Welke test gebruik jij? Ik heb de 2v5 kv in huis maar ook die van de action. Die heb ik alleen nog nooit gebruikt.
Prachtig meid! En zeker GEEN tuurstreep! Ik duim echt voor je! Gebruik je utro? Anders zou ik dat wel adviseren gezien je bloed verlies!
Ben nog steeds aan de utro, mag ik ook nog niet mee stoppen van gent. En foliumzuur, daar moet ik ook nog mee doorgaan. Net met mijn baas gesproken, die begint steeds moeilijker te doen. Hopen maar dat ik nog een baan heb als ik weer beter ben. Ik hoop dat als ik me weer wat beter voel woensdag te kunnen gaan werken.
Net de bloeduitslag gehad. Hcg 67 en progestreon 15.8. Hopelijk belt gent morgen voor meer duidelijkheid
Gent is heel de middag al in gesprek, bel ze morgenochtend wel even. Ik gebruik 3 maal daags 200 utro.
Om de twee dagen verdubbeld het, woensdag zou je moeten prikken. Bij Mia had ik 159 maar wilde minimaal tussen de 50-100 dus dat zit jij dan ruim boven! Dan toch echt gefeliciteerd!!!
*breekt in* Hier ook een Gent-ganger en lees/leef met jullie mee! Rizolli, je hcg is zo gek nog niet, maar je progesteron is vrij laag! Ik zou als ik jou was alvast beginnen met meer utro te gebruiken! Ter vergelijk, toen ik zwanger was had ik bij 4 weken een progesteron >130. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! En snel meer bollen proppen! *breekt weer uit*