Sikki wat lief dat je even inbreekt. Mag je zo maar meer utro gebuiken dan? In nl kreeg ik zelfs maar 400 per dag. In gent al 600. Kan dat opgehoogd worden naar 800?
Ben net gebeld, moet gewoon doorgaan met de utro en foliumzuur. Het kan volgens hun nog alle kanten op gaan. Hcg waren ze tevreden over. Progesteron mag iets hoger maar vinden ze niet schokkend laag. Vrijdag maar weer bloedprikken. Hier wordt hard geduimd voor poppetje trouwens. Nog 1 dagje volhouden.
Ik hoop zo dat ik je mag volgen! Gisteren wel weer brandend maagzuur in bed en nu beetje bij opbouwen terwijl ik nooit boer, en continue een hongergevoel, buikpijn af en toe, soms wat krampjes in mijn liezen en het stikwarm hebben, veel plasdrang, darmen die rommelen, Emo dus als het negatief is haat ik mijn lichaam echt want dan houdt het me voor de gek..
Ik blijf voor jullie duimen dames!!!! Helaas gaf bij mij de utro elke maand ook deze klachten, alleen toen ik zwanger bleek had ik ook last van mijn borsten.
Ik had van de utro voorheen alleen pijn in mijn borsten een nu niet.. Bij Mia had ik ook geen pijnlijke borsten trouwens..
heej hallo, ben er even tussenuit geweest (Praag) maar zit vol spanning al jullie berichten te lezen! @Ow Rizzoli wat spannend! Ik duim ZO ONTZETTEND hard voor je @Poppetje ook voor jou blijf ik doorduimen en hopen Hier 14 feb start van cyclus en aangemeld voor een cryo TP. Volgende week ga ik mijn TSH nogmaals checken en als die goed is gaan we voor de TP. Spannend weer
Heeee Welkom terug!! Wat slikken jullie eigenlijk aan vitamine? Ik slik Solgar prenatal Visolie Extra vitamine D
Davitamon compleet mama s'ochtends (ik heb ZO de schurft aan die namen van "zwangerschapsvitamines"! Hebben jullie dat ook? Ik BEN geen mama en word er zo dagelijks mee geconfronteerd) En s'avonds nog een losse foliumzuur (Evasin)
Ncm, lekker hoor er even tussenuit, dat is ook belangrijk. Spannend idd. Hopelijk is je tsh goed. Vitaminen ikzelf: compleet mama van davitamon, foliumzuur, vitamine d en omega 3-6-9. Manlief: zink, selium, foliumzuur, vit. C en omega 3-6-9. Wij houden de aanbiedingen goed in de gaten. Gelukkig zijn ze regelmatig in de aanbieding.
Ik slik 2 foliumzuur, vitamine d, visolie, multivitamine en tarwekiemolie. Met dhea gestopt tenzij we verder moeten met een nieuwe poging, dan begin ik weer ..
Bengeltje gewone multivitamine, als ik zwanger ben ga ik pas over.. Heb ze nog in huis van davitamon met visolie. Idd zei Gent dat ik een dubbele dosis van normaal moest slikken per dag. Rizzoli, ga per 3 maart langzaam beginnen met opbouwen.. Zit na Mia nog steeds in de ziektewet..
Ik dacht dat je er deze week langs zou gaan vandaar. Fijn dat je de tijd hebt gekregen om alles op een rijtje te zetten
Kijk je er naar uit om weer te werken? Of niet? ( wat ik ook wel begrijp) Hier brand een kaarje voor hopelijk een positieve test morgen!
Zin is een groot woord, ga ook kijken hoe het gaat... Dank je voor je kaarsje, hier branden ze ook.. Zo al tegen manlief of ik niet alvast een tweede streep moest tekenen.. Hoop het zo!!!