Mijn test was negatief verdrietig, hoe kan mijn lijf zich zo voor de gek houden. Straks bloed prikken voor de vorm..
Zie in het daglicht toch een licht tweede lijntje, maar was wel buiten de tijd, bij mij zijn de testen 2v5 altijd wit gebleven ook na uren..
ow ik had dat ook de laatste keer dat ik positief testte!! De dag erna wel een nette streep. Ik hoop het ZO voor je!! Houd nog even vol!
ik wilde het vanochtend nog aangeven, want de KV testen drogen heel langzaam op tegenwoordig Maar FOTO FOTO (ik kan heeeeeel goed turen)
Echt negatief, bloed was negatief.. Nu verdrietig zodra de rode duivels er zijn, starten met de pil.. Gaan heerlijk door!
Ohhh poppetje. Wat jammer zeg. Gaan jullie nu voor een nieuwe icsi weer? En hoef je geen rustmaand dan? Iig heel veel sterkte ook voor je partner uiteraard.
Na een cryo hoef je geen rustmaand. Staat zodra de rode duivels komen met de pil, dus al met al duurt het toch weer even.. Moet nu voor het eerst menopur gaan gebruiken, had altijd gonal f maar de dokter wil nu menopur. Mensen daar positieve ervaringen mee???
Jazeker. De eerste 2 keer heb ik gonal gebruikt. Heel veel follikels maar weinig eicellen. Veel lege dus. Derde en vierde keer menopur en nu bijna alle follikels ook gevuld. Ze zeggen ook dat menopur voor betere eicellen zorgt. Van de gonal had ik 6 en 5 eicellen. Van de menopur 10 en 21. De laatste wel in een hogere dosering. Als je de medicijnen in belgie haalt krijg je menopur die je voor een aantal dagen mengt. In nl moet je elke dag mengen. Dat was wel handiger aan de gonal. Van de menopur heb ik trouwens helemaal geen bijwerkingen gehad zodra de cetrotide erbij kwam. Welke dosering ga je spuiten?
Ik ben moeilijk stimuleerbaar dus 450ie.. Amh is prima maar gek genoeg groeit het alweer met een lage dosis. Buiten menopur krijg ik decapeptyl.. De eerste poging had ik 450ie gonal f maar geen bevruchtingen.. Daarna opbouw dosis en lang gespoten maar van de 11, 8 bruikbare eitjes en 6 goed bevrucht.. Nu hopen dat ik met menopur ook bevruchtingen heb...
Ik heb Menopur in 3 ICSI's gehad en ik ben er tevreden over (1e ronde met Puregon maar dat werkt niet goed bij mij). Ik heb in ieder geval de derde keer met Menopur maar hoogstwaarschijnlijk alle 3 de keren overstimulatie gehad.... mijn dosering weet ik niet uit mn hoofd maar Gent houdt je hier goed op onder controle (in tegenstelling tot Voorburg...)
Lieve meiden. Helaas is mijn hcg gedaald tot 8. We mogen nu dus volgens gent spreken van een miskraam. Omdat dit onze laatste poging was zullen wij dus nooit een kindje krijgen wat biologisch gezien 100% van ons is. Wij hopen dat de prof. Erkend dat het enkel aan het zaad ligt en dat ik na een hsg door mag met een donor. Voor ons is de klap groter dan verwacht. Alle pijn en verdriet van de laatste 3 jaar komt er nu uit.