zat mn stripjes nog eens te bekijken en ik denk dat ik hem zaterdagavond gemist heb (alleen s'ochtends getest). Dus inderdaad een goede tip om 2x per dag te testen. Op naar de volgende cyclus!
He wat BALEN! En inderdaad altijd 2 keer per dag testen, gewoon met goedkope dipsticks hoor! Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
Krijg van Gent te horen dat ik echt alleen s'ochtends mag testen en ga een echo afspreken om te checken komende cyclus. Interessant dat die ovulatie zo wisseld qua seizoen. Bijzonder systeem is het toch ook
Beste dames, Sorry dat ik jullie topic zo binnen val, maar ik hoop dat jullie me op weg kunnen/willen helpen. Momenteel ben ik onder behandeling in NL en 3x een tp gehad (1 verse en 2cryo's) de kwaliteit van de embryo's is prima (2xmorula) maar toch niet zwanger. In de kliniek waar ik loop doen ze geen verdere onderzoeken (reden ICSI:weinig zaadcellen bij manlief) en dat voelt niet goed. Ik zijn dus aan t kijken naar een zkh wat verder gaat en dan kom ik op Gent uit en dus bij dit topic - wat zijn jullie ervaringen in Gent tov NL? -is er een wachttijd? -is er een lijst van zkh in NL die samenwerken met Gent? Ik woon in omgeving Leiden. -hoe meld je je aan? Mail? Alvast super bedankt!!!
Hai Anja1977 Kijk ook bij ons vorige topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/357481-1e-afspraak-gent-juni12-wie-kletst-mee-ervaren-gent-gangers-welkom.html voor heel veel info en ervaringen. Mijn ervaringen zijn (over het algemeen) goed. Ik heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren maar zoek in het topic en je vindt positieve en negatieve ervaringen van forumgenoten Ja er is een wachttijd maar bel ze even voor de meest up to date info Ziekenhuizen die samenwerken --> ik was in Voorburg onder behandeling en die meldde eerst dat ze samenwerkten maar toen puntje bij paaltje kwam wilden ze niets doen.... dus wij doen alles in Gent (behalve reguliere bloedcontroles) Aanmelden --> bel ze eventjes
Wij deden alle echo's en bloedonderzoeken in het Bronovo Den Haag. Zij doen alleen de meting en geven geen mening of intepretatie. Ik fax of mail alles (voor 13.00 uur) door naar Gent en dan werd ik rond 15.00 uur teruggebeld door hen met de verdere stappen.
Dag dames, Ik plaats hier even een berichtje omdat ik hier een tijdje heb meegeschreven een tijdje geleden. Helaas is mijn zwangerschap weer misgegaan , dit keer was ik 17,5 weken zwanger. Afgelopen vrijdag bevallen van een piepklein kereltje. Aangezien ik clexane spoot, aspirine slikte, utrogestan gebruikte , extra vitamines slikte en dit allemaal niet heeft geholpen, zal het schijnbaar toch iets genetisch zijn waarom het nu al voor de derde keer verkeerd gaat... Het Radboud gaat zich hier nu verder over buigen. Nu heb ik dus nog clexane en utrogestan over en ik wil dit liever niet terugbrengen naar de apotheek omdat dit dan meteen wordt vernietigd en dat is hartstikke zonde want het is nog helemaal nieuw en netjes in de verpakking. Heeft iemand een idee waar ik dan terecht kan met deze medicatie ? Ik weet dat ik het hier niet mag aanbieden dus als iemand een idee heeft waar ik het dan kwijt kan, dan stuur me een pb tje !
Lisa: wat ontzettend verdrietig meis! heel heel veel sterkte met dit verlies. 17,5 week...wat ontzettend naar. als je nog eens wil dat ik nog eens meekijk / meedenk mag je me altijd mailen he?! dikke knuffel
Thanks ladies.... Het gaat eigenlijk wel goed met me, komt door verschillende factoren.... Lichamelijk voel ik me top fit, ik heb me zo slecht gevoeld in de zwangerschappen.... Vrijdag ben ik bevallen en zondag voelde ik me al weer helemaal goed....Hier geen nieuwe zwangerschap meer, ik wil het niet meer.. Ook al zouden ze de oorzaak vinden, dan nog wil ik het niet meer. Mijn man en ik danken god op onze blote knietjes dat we eerst twee gezonde jongens hebben mogen krijgen voordat we in deze hel belandden...en daar gaan we ons nu op richten, op onze jongens. We hebben besloten om een pup aan te gaan schaffen, troost voor de jongens en voor ons, toch nieuw leven in huis, een kameraad voor ons allen. Lekker er op uit met de hond, we zien het helemaal zitten. Ik weet ook zeker dat onze jongens het helemaal te gek vinden. Zij hebben het ook gewoon verdiend na alles wat ook zij meemaken... Wat betreft de reden van overlijden, waarschijnlijk weer onbekend... Er lopen nog wel een aantal onderzoeken, met name het chromosomenonderzoek zal van belang zijn, ze gaan nu ook kijken naar mutaties die plotse hartdood veroorzaken. Een stollingsprobleem was het iig niet, ik spoot twee keer daags 40 Mg clexane, slikte aspirine en visolie...... Ook dit kindje zat precies op groei, liep zelfs wat voor....we denken nu echt dat het iets genetisch is.... Ik hoop dat we ooit een antwoord kunnen krijgen, het is niet te bevatten waarom dit drie keer gebeurt, zonder dat ze weten waarom. Maar vastbesloten om er nog een mooi leven van gaan te maken met zijn vieren !
Pfff lisa, heftig verhaal zeg. Wat sterkt hoe je het verwoordt. Heel veel bewondering voor je. Veel plezier alvast met jullie nieuwe huisgenoot. Wij zijn nu weer onderweg naar gent. Ik krijg een hsg met schuim, brn super zenuwachtig en bang voor de pijn. Maar goed het moet wel gebeuren. We zijn maandag ook nog geweest, ze willen geen onderzoeken doen naar de herhaalde miskramen doen omdat ze telkens rond de 5/6 weken waren. De prof. Gooit het nog steeds op pech en natuurlijke selectie. We gaan niet nog een poging doen, maar gaan ons richten op iui-d. Vandaar de schuimecho. Hoe is het met de rest?
Lisa wat verschrikkelijk dapper ben je! Rizzoli wat is IUI D? En hoe was de schuimecho, en uitkomst? Hier ben ik sinds afgelopen woensdag EINDELIJK op mijn roze wolk geklommen, ik heb die ochtend de uitslag van de NIPT ontvangen, en er zijn geen afwijkingen gevonden op onze DOCHTER 💗
Bengeltje, wauw wat geweldig! Zo fijn dat alles goed is. En een meisje, heerlijk tutten. Nu genieten maar. De schuimecho was best pijnlijk, maar goed te doen. Wij gaan verder met een d.onor en dan iui. Mijn eileiders bleken doorgankelijk. Dat is een vereiste voor iui.
Dat zal pas eind mei worden. Eind maart wordt het besteld en dan duurd het 4 weken. Dan heb ik net mijn eisprong gehad.