Het UZ Gent topic deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Top resultaat Poppetje! Wees er trots op en we wachten samen verder! :)

2. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, mamavh, wat een heftig verhaal! wat fijn om te lezen dat je nu het geluk hebt gevonden met je oude nieuwe vlam! Ik hoop echt dat je wens voor een tweede kindje, samen met hem mag gaan uitkomen. Ik snap je beweegredenen om hier wat snel in te gaan. Wij zijn van de dezelfde leeftijd (ik ben zelf een jaartje ouder) en dan heb je gewoon geen tijd te verliezen. Ik heb geen tips vanwege je schildklier waarden etc, maar ga wel voor je duimen dat je dochter nog een leuk (half) broertje of zusje gaat krijgen.

Poppetjes, succes!!! 3 cryo's is een mooi resultaat!

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mamavanh ik hoop dat je wat aan mijn Ap'je hebt😘

En meiden succes met wachten!

4. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    ah stom gedaan: net wat (volle) bananendozen versleept... ik zou het niet doen maar ze stonden zo in de weg dus hup! weggezet en nu strak gevoel in onderbuik.... SPIJT!

5. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    NCM oeps...zo herkenbaar dat je gaat zeulen met spullen als je net pril zwanger bent *of hoopt( te zijn. ik duim gewoon door.

Poppetje prachtig resultaat! duimen aan.

Tauret leuk weer wat van je te horen, gaat het goed met jou en je kindjes. en ja idd de leeftijd speelt mee voor de snelheid en of het wijs is weet ik ook allemaal niet maar ik laat de natuur zn gang gaan en help een beetje mee met wat utro en andere medicatie ;).
    de ene helft van mijn familie voelt helemaal met me mee en geven aan dat ik zichtbaar ben opgeknapt. een klein deel van mijn familie onderhoud contacten met mijn ex en geven aan dat hij altijd zon leuke papa was, wat ook zo was als er anderen bij waren. maar als ik alleen met hem was kon hij zoooo vervelend zijn. tsja...dan is mijn leven nu in een ienieminie vakantiehuisje met een gezellige spontane rustige liefdevolle man tegen wie ik gewoon kan zeggen wat ik denk en voel ipv dat ik hele dagen op eieren moet lopen en een meisje wat zich helemaal op haar gemak voelt wel een verademing. maar ik vind het nog niet makkelijk hoor, mijn ex doet erg zijn best nu en ik mis mijn lieve meisje enorm als ik haar een weekje bij haar papa achterlaat ...:(. Een half broertje of zusje is zeer welkom. zeker omdat mijn nieuwe vlam zijn eigen kinderen al een jaar ook niet heeft mogen zien en soms 5 minuten mag spreken (eens per 6 weken ofzo als hij geluk heeft'.

bengeltje ja dank voor je appje :D ik ga na mijn ovulatie gewoon al met 25% ophogen dat is in mijn geval 25 mcg. En dan maar duimen :D:).

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, maak me nu al gek.. Dinsdag een tp van een blasto gehad, nog geen steek gevoeld, wel lichte buikkramp maar napijnen van de punctie. Voel in de ochtend ook niet warm dus maak me nu al weer druk omdat ik er vanuit ga dat het niet raak is :(
    Ben nu al geneigd te stoppen met de utro..

Sowieso vond ik mijn schildklier best hoog. 1,8 maar Gent vond het prima, heb nu zelf mijn dosis opgehoogd omdat ik het omlaag wil! Moet toch hierna een cyclus wachten voor de eerste cryo..

7. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    We zitten in dezelfde gemoedstoestand denk ik... Ik had aan het begin van de week krampjes, plopjes en steekjes en een strak gevoel in mn borsten en nu: niets meer. s Ochtends wel veel boertjes laten maar niet misselijk ofzo. En ik moet heel vaak naar het toilet voor een grote boodschap (sorry!) wat normaliter ook minder het geval is. Maar het zal de Utro wel zijn denk ik dan..

Kom op Poppetje!! We gaan gewoon moed houden!! Niet stoppen met de Utro!! Ik denk dat ik toch morgen een testje ga doen (mag maandag bloedprikken), wie weet is er een tuurstreepje en kan ik weer positiever denken. Je moet maar zo denken: dames die zonder hulp zwanger worden weten het ook nog niet rond deze periode.

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je hebt misschien gelijk.. Maar voel niets, bij Mia had ik steken rond de innestelling.. Mijn darmen borrellen ook, maar ik wijt alles aan de utro.. Stom dat je gevoel al zo snel op kan geven.. Pfff breng mij in coma tot ik zwanger ben ofzo!

Een van de twee was een blasto dus had nu al ingenesteld moeten zijn, die ander weet ik eigenlijk niet.. Sowieso heb ik meer vertrouwen in cryo's..

9. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Houd vol!!

Een andere keuze hebben we niet! Als wij er al geen hoop in hebben wie dan wel? Blijf positieve gedachten houden, blijf opgewekt en hoopvol want dat is alles wat we kunnen doen op het moment. En we zouden er toch alles aan doen om onze wens uit te laten komen --> Laten we dan volhouden tot dat het tegendeel bewezen is :) :) :)

Makkelijker gaat het helaas niet worden...

10. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke ik ben gezwicht.. vanmorgen een Kruidvat test gedaan. Ik heb hem in allerlei soorten licht gehouden en heel soms kan ik mezelf wijs maken dat ik kan zien waar het lijntje zou moeten komen maar hij is eigenlijk gewoon wit... Nu ben ik veel te vroeg want ik mag officieel woensdag pas een urinetest doen maar mijn ovulatietest was op dag 12 positief dus eisprong is rond dag 14 geweest + 14 dagen is dag 28 dat ik ongesteld zou moeten worden en dat is maandag dus dan zou ik nog maar 2 dagen voor menstruatiedatum testen.

Morgen nog maar eens kijken en anders brengt maandag de bloedtest de uitslag. De klachten die ik heb (meer klachtjes) lijken alsof mijn schildklier weer iets te hard werkt. Ik heb het of heel koud of heel warm, licht misselijk de hele dag en HONGER!

Poppetje trek je het nog?

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik hoop zo dat je nog te vroeg bent!!!

Gisterenavond wel wat gekke dingen in mijn buik, onder mijn navel gevoeld maar niet echt kramp of steken. Nu lichte buikpijn, darmen die rommelen en honger!!! Gisteren werd manlief bos door mijn bui en moest ik huilen, maar heb utro en misschien napijn van de punctie. Daar wijt ik het aan.. Maar geen echte steken hoor! Ik test vrijdag ook al urine terwijl het pas maandag officieel mag met pasen..

Ik hoop zo dat we een keer geluk hebben!!!

12. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanochtend getest maar ik denk dat mijn hersenen het tweede streepje zelf invullen.... als in in goed licht het testje net in de juiste hoek houd zie ik (denk ik) de schaduw van een tweede streepje maar ik geloof dat ik het te graag wil zien. Ben wel constant licht misselijk, rommelende darmen en soort ongi steekjes dus ook daarom wil ik er nog niet aan dat het niet gelukt is. Misschien nog maar zo'n early pregnancy test kopen maar ieder geval morgen de bloedtest... ik zal verbaasd zijn als er wel hcg is....maar ik hoop zo om nu eens positief verrast te worden!

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik voel nog steeds geen steken en krampen dus ga er al van uit dat het toch niet raak is maar idd laat ons positief verrast worden!

14. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    op de test van gisteren is een heeeeeel vaag lijntje te zien. Mijn man ziet hem ook dus ik ben niet helemaal gek.... Maar die van vandaag is akelig wit. Argh om gek van te worden! Ik voel me heel goed eigenlijk. Heel veel energie, geen pijntjes, krampjes of steekjes. Wel licht misselijk de hele dag. pfffff

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat heb ik weer niet, wel Emo, meer puistjes en honger!!! Ik voel soms wel wat in mijn baarmoeder maar denk napijn van de punctie ofzo..

Ik ga maar van het ergste uit, heb sowieso meer vertrouwen in cryo 's.

Die had jij toch wel nu? Hoe laat ga je prikken? En lastig hè dat ze altijd pas later bellen..

16. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    .... drupje licht bruin bloed zojuist.....

vanochtend geprikt dus als het goed is wordt ik vanmiddag gebeld...

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hoeft nog niets te betekenen!! Mijn duimen draaien overuren voor je!!

18. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    jup
    voorgevoel was juist: niet zwanger. HCG was 1 dus dat verklaart mn spookstreepje afgelopen zaterdag. Misschien toch wat gebeurd maar niet doorgezet. We mogen meteen door met de laatste cryo maar eerst even kijken wanneer ik ongesteld word. Misschien even een rustmaandje inlassen.

Poppetje ik ga kanonhard voor jou duimen!

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bah!!!!! Had zo anders gehoopt en reken op hetzelfde nieuws vrijdag...

20. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas helaas

Heb jij dat ook dat je lichaam het je eigenlijk al vertelt? Ik was tot woensdag er van overtuigt dat het goed ging en vrijdag/zaterdag begon ik te denken dat het em niet ging worden. Er is wel HCG gevonden dus er is een innesteling geweest denk ik dan en dan toch gaat het niet goed. Ik vraag me af wat ik nog "mis". Ik lees ook over dames die infusen of baxters ofzo krijgen. Weet iemand wat dit is? Ik heb het al een keer per mail aan Gent gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Deel Deze Pagina