Ncm, gezellig dat je er weer bent. Schildklier is maar gek, was bij mij vorige week tsh 1,5 en t4 16,1 maar de prof wil wel door met de cryo..
Hey meiden, ik wil ook wel weer aansluiten. Ook al heb ik nog niet veel meegeschreven. Wij zijn twee weken geleden op intake geweest. Nu wachten op de tese.
Vandaag hebben we de eerste meting gehad. 4 folikels van 10 mm en een stuk of 6 kleintjes. We waren best teleurgesteld, maar ik heb pas 4 dagen aan het spuiten. Morgen de cetrotide erbij en dan dinsdag weer terug. Lotje, spannend!
Had ik ook maar bij de punctie waren er bij mij beide keren veel kleintjes bijgegroeid dus hou hoop!!!
Dank je poppetje. Er hangt ook zo veel van deze poging af. Ons gevoel over gent is wel heel goed. Erg kundige mensen, ze leggen alles goed uit. Mijn man heeft nu ook 2 keer een zaadstaal in laten vriezen zodat er bij de punctie zeker zaad is. Van de eerste staal hebben ze 3 rietjes in kunnen vriezen gelukkig. Lotje jij bent toch ook bij prof g.erris?
Wij hebben na een ellendige eerste poging een seconde opinion in Gent gevraagd en poging twee ben ik zwanger van geweest, helaas had Mia een zeldzame maar ernstige chromosoomafwijking. Nu nog 1 cryo van die poging. We lopen er nu een jaar en alle mensen zijn daar stuk voor stuk aardig en goed. Je voelt je mens Ipv nummer. Wij hebben geen moment spijt gehad van onze keuze voor Gent!
Onze droom gaat voor alles. Ik word eind dit jaar alweer 37 dus we kunnen niet anders dan verder gaan.. Niets doen is stilstaan en dus achteruit.. Mia krijg ik nooit teug maar hoop dat het ons nog een keer gegund wordt een dan een gezond kindje!!! Onze wens is zo sterk!
Hi meiden, Hoe gaat het met jullie? Hier een ego update Ik heb aanstaande maandag mijn tweede echo (ja,ja tweede !!) in Gent Gisteren moest ik naar mijn Nederlandse gynaecoloog in verband met mijn diabetes, en ik dacht dat het gewoon een routine controle zou worden, maar nee na de korte begroeting moest ik meteen op de echo bank gaan plaatsnemen. Waaaaat maar dat wil ik nog helemaal niet ik heb oprechte echo trauma, omdat er altijd wel iets niet klopte (of vruchtje zonder hartslag, of geen vruchtje, of vruchtje met hartslag maar 2 weken achterstand, of helemaal geen vruchtzak) TOT gisteren .en perfecte echo en prachtig klein ieniemienie cashew nootje met een prachtige hartslag EN perfect op termijn, we hebben zelf gerekend 7.2 en na meting kwam ze uit op 7.2 En toen brak ik, heb enorm liggen huilen (ze moest zelfs stoppen) Natuurlijk de prednison kort besproken, dat het blablabla niet bewezen is ..maar ik kon alleen maar naar de foto staren We zijn nog nooit zo ver gekomen..
Rustig hiero. Zo nu en dan denk ik dat ik er last van heb (draaiierig, humeurig, moe, opgefokt, haargroei(?!)) maar verder prima. Ik moet vrijdag of begin volgende week weer laten meten want dan slik ik weer 4 weken een lagere dosering. Ben benieuwd waar we dan weer uithangen.
maar je had toch ook een andere test gedaan (allergie, of voedsel intoleratie test?) Het is bij mij ook elke keer een suprise waar mijn schildklier waarde staat hoor.
ik ben getest op glutenallergie (ivm de antistoffen tegen mn schildklier en mijn broer is heeft glutenallergie) maar dat blijk ik niet te hebben.
Bengeltje, geniet er van!!! Hier op dag 12 maar nog geen positieve ovulatietest. Voor mijn zwangerschap van Mia had ik een vroege eisprong. Mia testte ik positief dag 11 dus maak me zorgen. Zou het kunnen dat ik er gewoon geen heb?! Uit het niets..
Moet van Gent de digitale van cb gebruiken. Heel duidelijk, smiley is positief.. Geen gezeur met streepjes wel of niet donker genoeg!
ik doe goedkope dipsticks in het begin en als ik denk dat het raak is gebruik ik die (dure!) clearblue digitaal
Heb ze online besteld, heb je er 20 voor. 38euro. Heb er nu nog 12, bij Mia ook gebruikt natuurlijk. Ga zo nog even testen. Maak mezelf gek!