Goedemorgen ladies! Mijn TSH is 1.3 wat ik bijzonder vind want dat is 0.4 hoger dan 2 weken voor de terugplaatsing én ik ben12.5 ugr meer gaan slikken. Volgens de arts in Spijkenisse is het een uitstekende waarde. Ik ben nog steeds van mening dat onder de 1 moet zijn en wacht nog even op de opinie van Gent. Ik heb gevraagd aan de arts in Spijkenisse of Prednison een optie is maar daar is hij zeer op tegen. De voordelen zouden niet tegen de nadelen opwegen. Zijn er hier meiden met ervaringen met Prednison?
Mijn TSH is 1.59 maar daar heeft nog nooit een arts iets van gezegd! Ook maar eens opwerpen dan, in Gent.
Ik heb het deze zwangerschap gebruikt, vanaf positieve test tot aan 12 weken. Hier in Nederland geloven de artsen er niet in en moet je een brede rug hebben. Mijn internist geeft de prednison de schuld mbt mijn zwangerschaps diabetes ( wat Gent weer tegenspreekt)
Mijn TSH is overigens nog nooit zo laag geweest (0.33) heb totaal geen hyper verschijnselen en mijn endocrinoloog is super tevreden met deze waarde. Ik ben toen ik positief testte van 0.88 naar 100 euthyrox gegaan
Verlies slijm met bruin, soms beetje roze rood maar echt weinig.. Geen kramp of buikpijn maar wel deze test!
Pffffff wat een spanning. Vriendinnetje zegt dat het innestelingsbloed kan zijn.. Bij Mia niet gehad.. Maar binnen de tijd, drie dagen te vroeg deze test, is zwanger toch..
Je gebruikt Utro toch? Je zou Gent evt kunnen bellen en vragen of je nog iets kan doen maar verder blijft het afwachten... Voor nu heb je een prachtige streep en ik blijf ZO ONGELOOFLIJK hard voor je hopen/duimen en bidden!
Ik gebruik utro! Dat blijft ook wel even.. Zolang ik bloed sowieso.. Zelfs de minder gevoelige Actiontest geeft een streep, al is het licht.. Ben ik echt zwanger?! Nu vlieg, please!!!! Heb dit zo gehoopt, volgende week is de uitgerekende dag van Mia, zo gezegd dat dit die dag dragelijker zou maken..
*ik breek ook even in* Poppetje!! mijn duimen draaien ook voor je girl!! wanneer heb je een bloedtest? big smiley !!
Lieffies!!! Jullie mogen altijd inbreken.. Vanmiddag de uitslag maar dat bruine slijm vind ik maar eng! Hoop dat het niet misgaat..
*breekt ook in* Poppetje, wat spannend!!! Ik hoop op innestelingsbloed en duim héél hard voor je!! Ik hoop het zoooo verschrikkelijk voor je! Die streep is echt mooi!! *breekt weer uit*
Ik hun.. Hcg 28 dus niet heel hoog, samen met bloedverlies kan het goed gaan of mis. Dinsdag weer prikken en hopen dat het oploopt.. Meer kan ik niet doen.. 