Gent gesproken, ze waren zeer tevreden over de verdubbeling, progestron is ook hoog, blijf voorlopig de bolletjes utro gebruiken. De bloeding kon een innestelingsbloeding zijn, feit dat het gestopt is, is goed! Nu spannend tot de echo, vanmiddag bellen ze wanneer dat is!! Ben gewoon zwanger!!!!!
ow klinkt GOED!!! Haalt niet uit of het late innesteling is of dat er een embryootje niet is gepakt. Als er maar minimaal eentje zn best aan het doen is. toch?
ik ben al dolgelukkig met 1 kindje.. 2 zou een bonus zijn.. maar voorlopig ben ik nu ondanks mijn moeheid, hyper..
Gefeliciteerd Poppetje! Je hebt gewoon een late innesteling gehad. Ik ken er meer die dat gehad hebben (hcg 95 op 17 dpo, 15 dagen na tp) en nu een gezond kindje hebben.
Hoi meiden vaag positieve test Ik hoop het zo...vandaag maar weer Gent bellen. Heb mijn eutirox al opgehoogd naar 5 en kwart pilletje Bolletjes opsteken (ja bengeltje ). En duimen maar... Ik ben al 5 dagen redelijk sjacho en huilerig sinds de ophoging met de eutirox erg hyper en vrolijk...wel even gevoelige borsten gehad en is alweer weg ...ik kijk het maar aan
Ik zie een mooie streep! Gefeliciteerd voorzichtig.. Fijn hè, die bollen, ik gebruik ze ook nog. Gent vond mijn progesteron mooi hoog.dus moet het minimaal tot de echo gebruiken. *blaast nog extra hcg naar Ncm voor ook zo'n test *