haha! Zeker mamavH! Ik mag ook niets van hem dus dat komt helemaal goed Ik heb na vandaag ook vakantie dus qua timing zou het fantastisch zijn. Vandaag werk ik lekker thuis aan de laatste zaken en dan is het 2 weken helemaal gedaan met het werk.
Wel gaan prikken, nog geen uitslag binnen. Vandaag ook met reguliere kruidvattest getest en ook daar al een prima streep. Euthyrox met 30% opgehoogd.
thanks Chantal! Hoe gaat het met jou/jullie en de kleine? Ik ben helemaal hieperdepieper: gisteren was ik om 6 uur klaarwakker en superdruk en vandaag al om 5 uur.... ik loop helemaal te stuiteren van de energie. Ik hoop ZO dat dit em gaat worden!
Prachtige testen NCM en wat een planning nu vakantie! Heerlijk kan de beeb mooi groeien in alle rust zonder spanning van de dagelijkse dingen! Geniet ervan !
Kan ik me helemaal voorstellen ncm! Had ik toen ook. Hier gaat het geweldig goed. Er is nog geen dag geweest de afgelopen 4.5mnd dat ik niet intens van haar heb genoten. Het is echt zo"n wondertje, voorbeeldig kindje, huilt alleen als ze verschoond moet worden, honger heeft of moe is, slaapt door sinds ze 8wkn oud is en heeft het super naar haar zin bij oka dus vind het ook niet erg omnweer aan het werk te zijn. Ze is ook verre van mensenschuw, bij iedereen op schoot, altijd vrolijk... dus dat maakt het genieten natuurlijk wel extra makkelijk. Maar men zegt dat ik het verxient heb, na 4jr MMM en 9mnd overgeven. Hoe dan ook, voel me onwijs gezegend en gun dat gevoel iedereen hier!!! Voor de liefhebbers; foto"s staan in mijn album, als je vriendjes met me bent kan je ze zien
De cholesterol en triglyceriden heeft idd met je gewicht te maken zo ook de glucose en HbA1c als die waardes oplopen tijdens een zwangerschap dan kan dat roet in het eten gooien als je niet behandeld , daarom zou ik het uitsluiten bij een poging puur een gok vanwege gewicht. Prednison kan glucose en HbA1c ook opjagen trouwens dus omdat je dat gebruikt nog een reden icm gewicht en vanwege voorkomen van diabetes in je familie. Redenen genoeg. Tsh kan dus ook zeker bij zwangerschap gaan oplopen Als je pred slikt is het meer of de dosis voldoende is heb je iets van afstotingsverschijnselen die je herkend? Bij een poging?
Ohhhh NCM mooie streep hoor. Maandag uitslag? Of ga je dan nog een keer laten prikken. Ik heb geen idee hoe vaak jij moet prikken. In elk geval een super vakantie gewenst! En dat stuiterend rond lopen herken ik zeker. Maar dat kwam bij mij ook zo door het HCG, daardoor kan ik echt niet slapen. Als dat een klein beetje gaat stijgen (echt al ver onder de 100), dan lig ik hele nachten wakker. Maar gek genoeg ben ik dan niet zo moe als je zou verwachten met zo weinig slaap. MamaVanH, dank je wel weer voor je uitgebreide uitleg. Nee, ik heb niet echt afstotingsverschijnselen, in die zin dat ik er een patroon in kan ontdekken. Maar ja, je let op alles. Dus iedere keer is er wel iets waar van ik denk, mmmmm zouden dit dan de afstotingsverschijnselen zijn? Maar dat is niet echt iets duidelijks aanwijsbaars. Dus ik denk dat ik nee kan zeggen. Wel vaak krampen op het moment dat ik al positief getest hebt, en dan weet ik dat het daarna een minder dik streepje wordt. Dat was ook alle vier de keren zo. Maar ja, waardoor komen die krampen. Vruchtje niet goed dus krampen, of krampen en het het goede vruchtje wordt eruit gewerkt? Tjaa, wie zal het zeggen. Ik ben best huiverig voor meer pred slikken, omdat ik heftige afkickverschijnselen heb. Ook al afbouwen met 2,5 mg per 4 dagen is het eigenlijk niet grappig. De tweede TP in Gent heb ik wel 20 mg geslikt (op eigen initiatief), maar daarmee bleef het vruchtje ook niet zitten. Zou ophogen als ik positief test een optie zijn? Of ben je dan al te laat?
Hai, de uitslag verwachtte ik vandaag eigenlijk maar nog niet binnen. Maandag is mijn officiële bloefprikdag voor Gent dus dan ga ik weer prikken. Daar krijg ik s middags altijd de uitslag van en hopelijk heb ik dan ook de uitslag vsn vrijdag en kunnen we misschien wat zeggen over de hcg opbouw.
wow... mega paarse streep vandaag (de onderste test)! Geloof niet dat ik deze dikte eerder heb gezien... Misschien iets minder gedronken dat het wat geconcentreerder was of verhoging HCG? Hopelijk weet ik morgen meer als Gent belt. Verder strakke onderbuik bet boven schaambeen en gevoelige borsten aan de zijkant en bovenkant. Kom maar door kwaaltjes! ik ben er meer dan klaar voor als dit beebje maar bij me mag blijven
*gluurt als mede Gentganger nog steeds mee* Wow NCM, wat een geweldig mooie test. Gefeliciteerd! Ik hoop dat het deze keer allemaal goed blijft gaan! Maar vooralsnog ziet het er wel zo naar uit.
argh het wachten is begonnen: vandaag belt Gent als het goed is met de HCG waarde! Ik heb die van vrijdag nog niet binnen.... hopelijk krijg ik die ook nog vandaag.Vanochtend werd ik compleet uitgedroogd wakker...was helemaal aan het trillen. Even goed op mijn vochtinname letten blijkbaar...
als je nog op de uitslag van vrijdag wacht kun je nu zelf ook al gaan bellen, toch? Ik las dat jij je medicatie met 30% heb verhoogd, das best een hoop, let op dat het trillen niet daar vandaan komt!
en eindelijjk de waarden binnen (uiteraard was mijn ziekenhuis het weer vergeten te faxen...) HCG 378 Progresteron 100 TSH 0.83 FT4 18 Dus blij 4 juni echo Volgende week nog een keer bloedprikken op HCG Progresteron Rubella Toxoplasmose Citomegalievirus (of zoiets?) Daar was ik blijkbaar nog niet op getest. Herkent iemand dit?
mooie waarden!! Maar je TSH is nu prima....ik ben bang dat je gaat hyperen met je 30% meer medicatie! En inderdaad in Belgie prikken ze op Rubella, Toxoplasmose etc alleen mocht je positief testen is er geen pilletje voor
Ik had utro en Euthyrox aangevraagd bij de apotheek. Krijg ik dit briefje erbij. Seriousley??? Zo communiceer je toch niet met je klant? Rode pen en uitroepteken?? Morgen maar weer eens een klacht indienen. Waarvoor moet ik trouwens een nieuw recept regelen?