Misschien hebben ze geen telefoonnummer van je?? Maar hier moet ik ook elke keer een recept indienen hoor (alleen voor mijn insuline niet) Ik heb zelfs gehoord dat utro bij een ziekenhuis apotheek gehaald dient te worden ( omdat het fertiliteits medicatie is of zo??)
Hai Ow ja hoor ze hebben mn telefoonnummer maar ik ben van mening dat je niet zo met je klanten/patienten communiceert. Prima zo'n briefje maar waarom de rode pen en uitroepteken? Utro krijg ik altijd van de apotheek. Geen probleem
Helemaal met je eens, en ik zou dat morgen ook eens vragen hihi Ik heb trouwens een keer mijn prednison bijna niet meegekregen, omdat ik zwanger was??? DUH het is ook voor mijn zwangerschap
Hahaha vorige keer toen ik kort zwanger was en de huisarts de hcg waarde doorbelde kreeg ik van hem te horen dat de utro nu niet meer mocht omdat ik zwanger was Ja duhhhh Wat een mooie paarse streep NCM En prima waardes Die rubella enzo is om een aantal virussen uit te sluiten bij zwangerschap bijna standaard meestal testen ze ook op hiv. Niet van schrikken. Aja ben het met je eens dat het minder lomp kan maar ach je krijgt het toch gewoon Gent stuurt per mail een receptje door als je het vraagt.
-- Leest ook nog steeds mee ------ NCM, Wat een super mooi resultaat! Gefeliciteerd! Nu op naar de eerste echo. Spannend. het zijn toch een soort verlengde wachtweken. Ik duim voor een goede, gezonde en blijvende zwangerschap!
Hai Tauret! Dank je wel Tis zo spannend! Ik denk dat ik geruster ben na het bloed onderzoek van volgende week. De vorige keer ging het toen mis dus hopelijk komen we nu wel langs die controlepost.
ow zeker nog zoveel mijlpalen te gaan (hoop ik ) Wat ik zo bijzonder vind is dat ik iedere keer denk "als we déze info hebben, voel ik me een stuk geruster" en het is nooit zo. Iedere keer geeft nieuwe info ook nieuwe onzekerheden. Maar we pakken het stap voor stap aan. Eerstvolgende stap is bloedprikken maandag en kijken wat die HCG aan het doen is Vrijdag was mijn HCG 112 en gisteren (3 dagen later) 378. Dat is een verdubbeling iedere 41 uur wat vrij vlot is maarja dit zijn nog maar de 1e 2 waarden. Eerst rustig blijven, vertrouwen houden en labaratoriumformulier voor maandag regelen
Maar uiteindelijk is de puzzel compleet NCM, bij mij waren het ook losse stukjes die ontbraken, en zie het resultaat! Neemt niet weg dat het super frustrerend en verdrietig is geweest, en man oh man wat ben ik boos geweest! Je waardes zien er supergoed uit ECHT! Lekken broeden en dromen jij!!
heej ladies wat is het stil hier! hier alles goed. Ben redelijk rustig maar ben aan het aftellen naar maandag voor de volgende bloedtest. Verder plopjes in mn buik maar vooral mn borsten die steeds op een andere plek en met een andere intensiteit gevoelig zijn. Heel bijzonder. @zwangere dames hier: kletsen jullie nog in een ander draadje? Ik zie wel clubjes met dames die zonder hulp zwanger zijn geworden maar daar voel ik me niet aangesproken ...
Hai! Nou dat zijn allemaal goede signalen! En? Heb je een fijne vakantie? Hier vandaag een groei echo gehad ( was prima) Ik schrijf alleen mee in wie heeft er ook meerde miskramen gehad, voelde mij ook nergens "thuis" Hier schrijf ik ook niet uitgebreid over mijn zwangerschap ( en de vreselijk onzekerheid die ik had)
vakantie is prima, we doen erg weinig eigenlijk... vooral wachten op maandag en onze aandacht verleggen van maandag Vandaag voel ik me onzeker... bang voor de uitslag van maandag. Maar er zit niets anders op dan proberen rustig te blijven en positief te blijven. Vanochtend had ik helemaal geen last meer van mn borsten maar nu voelt het weer wat strak. Ik gebruik ze als een soort graadmeter denk ik... maar ik lees dat zwangerschapsklachten kunnen komen en gaan dus daar schiet ik ook niet zoveel mee op pfff gewoon wachten tot maandag en hopen op een topuitslag
Och die onzekerheid is killing! Maar als ik èèn ding weet nu: kwaaltjes komen en gaan ECHT! Heb zeker wekelijks wel een (aantal) keer een moment gehad dat ik dacht dat het voorbij was, maar het blijkt maar weer dat je gevoel het dus ook fout kan hebben.
het is verwarrend... heb ik nu last van mijn borsten vanwege de utro? Zijn mn darmen van slag van de utro? Ben ik nu zo vroeg wakker vanwege de utro? Wil ik het zó graag dat ik het mezelf wijsmaak? Of ben ik gewoon echt hieperdepieper zwanger? Oww kom maar door met die maandag!
Ncm; spannend meis ik duim!! @kletsen zwangeren; herkenbaar over andere kletscluppies. Ik vond daar ook geen aansluiting. Ze staan er toch veel onbezonnener in. Pas de laatste paar weken kletste ik mee in een afteltopic en daar zijn een stuk of 8 mama's van overgebleven waarin ik in een besloten clubje klets. Misschien staat er wel een kletdclubje bij de MMM clubs?
Nou het bloed is geprikt. Het wachten is begonnen.... Zou mn HCG goed doorgestegen zijn? Ik ben zo gestressed Gisteren nog kruidvattest gedaan en meteen een streep donkerder dan de controlestreep (maarja, HCG is eerder uit je bloed dan uit je urine...). Ik heb de hele dag in mindere en meerdere mate last van mn borsten (maar ik lees dat Utro dat ook kan veroorzaken). Mijn onderbuik voelt strak alsof ik ongesteld moet worden of is het mn baarmoeder die wat uitrekt? Het kan zo alle kanten uit maar laat het nu eens de goede kant uitgaan.... pfffff.... nu proberen te relaxen en wachten op HET telefoontje
waarden zijn goed!! Ik was te emotioneel om alles op te vragen maan HCG is nu 7000 en TSH 1.7 (ft4 20) en dat is volgens mn arts en Gent helemaal goed voor een zwangere (raar omdat over jezelf te schrijven). Gent zei dat we nu rustig op de echo kunnen wachten en als daar alles goed is we kunnen gaan genieten. Ik hoop het zo... Ik werd gebeld toen ik in Utrecht aan het winkelen was ter afleiding en ik heb midden op straat huilend Gent aangehoord en daarna huilend mn moeder en schoonmoeder gebeld. Ik kreeg wel wat vreemde blikken van het winkelende publiek...