woensdag PAS Ik weet niet goed hoe ik moet rekenen maar ik denk rond de 6w4d ben vandaag werkelijk niet te genieten... ben boos op alles terwijl er niets aan de hand is. Compleet lamlendig...lekker op de bank hangen maar. Ik heb trek maar niets smaakt me
Ohhhh NCM. wat een goed bericht! Hier eindelijk een positieve ovulatie test op dag 24 van mijn cyclus. Echt heel laat voor mijn doen. Ben eigenlijk altijd zo rond de 27-29 dagen, dus pas op 24 een ei is echt absurd. Dacht dat hij niet meer zou komen Maar de vertraging komt vast door alle VMK en het prednisolon gebruik. Maandag dus naar Gent. Mooi op een vrije dag, dus dat komt erg goed uit. Geen gedoe met werk enzo.
Sterker nog..... Nog maar hooguit 12 weken ( vanwege diabetes rond week 38 inleiding) Ik voel mij ondanks alle complicaties geweldig, ben zo dankbaar met ons wonder.
Ah Poppetje, eindelijk. Kom op! We gaan voor een mooie positieve zwangerschapstest! Ik ben al hard aan het duimen voor je!
Hoop dat ik je snel mag volgen. Je zou zeggen dat ik nu genoeg pech heb gehad. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden nadat jullie hcg eruit was? Verlies wel minimaal bloed maar veel minder dan een menstruatie!
Mee eens! Het is genoeg! Bij mij duurde het ongeveer 5 weken, maar ik had ook een cyclus van 34 dagen hoor.