Echt? Verbeeld ik me niets? Het is een rollercoaster waar ik in zit. Zo bang dat t mislukt is, maar toch voor t eerst in bijna 2 jaar iets wat op een streepje lijkt....
dat melden ze ook wel volgens mij. Op de dag dat ik de bloedtest mocht doen (dus 10 dagn na terugplaatsing) was het bij mij 378 maar ik geloof dat het getal op zich niet veel zegt, het moet goed toenemen, dat is het belangrijkste
Klopt, er zijn minimaal 2 bloedtesten nodig om te kijken of er een stijging is. Ik zou ook een kruidvat 2 voor 5 euro doen ( maar ja, ik was test verslaafd)
Ooooh, wat spannend Anja! Maar ik zie toch ook echt een plusje, dus het zal toch bijna wel goed nieuws zijn! Maar na al die tijd wil je het niet te snel geloven he.. Wij zijn vandaag in Gent geweest en tot op het allerlaatste moment ben ik bang geweest dat het resultaat tegen zou vallen.. (ook nog hele nare dromen gehad vannacht dat het niet doorging enzo) Maar we hebben mooi nieuws gekregen! 4 van de 5 deden nog mee! 2 waren blasto's en 2 deden nog goed hun best, dus zouden ook nog mee kunnen doen voor cryo's. Maar sowieso een mooie terugplaatsing dus Wat ik wel vreemd vond, was dat er 2 emmie's voor me klaar lagen.. terwijl ik maar eentje terug geplaatst zou krijgen.. Maar in het lab hebben ze de mooiste uitgezocht en die zit nu veilig en mijn huik en ik hoop nu heeeel hard dat het lekker blijft plakken
Wat een goed nieuws Nana! En nu broeden maar!! 🐣 De huisarts belde dat het lab de uitslagen nog niet had doorgestuurd... Dus ze had er al achteraan gebeld. Ik heb het UZ gebeld en zij kunnen me vandaag niet meer terugbellen, ze gaf het advies om de huisarts me igg door te geven of ik zwanger ben ja of nee... Daar wacht ik op. UZ gaf aan dat een lichte positieve test geen enkele garantie is.... BAM.... Back on my feet...
Geen garantie, maar ik ben in het in de 5 jaar dat wij bezig zijn nog niet vaak tegen gekomen dat een licht positieve test vals bleek te zijn (tenzij je hem lang hebt laten liggen..) Ik zou ook nog een slag om de arm houden, maar volgens mij mag je echt wel een klein beetje beginnen te geloven dat je zwanger bent.. Maar in ieder geval nog even wachten op het verlossende woord dus! Het zou zo leuk zijn! en het is je zo gegund
getver Anja Tja garanties heb je nooit... ik heb 4x een positieve test in een miskraam zien eindigen. En ook nu op 11 weken maak ik me continue druk of het allemaal goed gaat (en dat gaat wel zo blijven denk ik) maar een positieve test is wel het eerste wat je nodig hebt! Hopen dat ze je nog bellen vandaag en dat je meer duidelijkheid krijgt.
HCG is laag (16,6) nog even met Gent gebeld. Over paar dagen opnieuw laten prikken en dan stijgt t hopelijk. Ik heb gehuild aan de telefoon (erg he?) maar volgens de assistent kan het te maken hebben met traag HCG aanmaken of late innesteling. Pffffffff!
Hcg kan heel erg wisselen, bij Mia startte ik met 158, zij zien het liefste een waarde van minimaal 50-100, bij minder moet je opnieuw prikken. Bij mijn mk startte ik met 28, de eerste bloedtest was het mooi verdubbeld maar die erna niet. Ik was ook in paniek maar Gent zei eerlijk, 50% eindigt goed en 50% niet.. Ik was de 50% niet dus jij hoop ik de 50% wel!
ow meis dat is inderdaad vrij laag... nog niet opgeven! Zorg voor jezelf en kijk hoe het verloopt, das het enige wat je nu kunt doen. Ik duim nog door voor je.
Nana sterkte met HET wachten nu! Mijn duimen draaien! Oh Anja, 16.6 is wel gewoon zwanger hoor! Je bent ook wel extreem vroeg ( ook voor de bloedtest) en hoe hard het ook klinkt, ook een hoog HCG geeft ook geen garantie.... En helaas blijf je de gehele zwangerschap angst houden Als je toch wilt weten of je HCG toeneemt de komende dagen kun je zondag nog zelf een testje wagen Poppetje, hoe is het? Wanneer begin jij weer?
Ik ga zondag idd zelf een test doen. Maar een dag zo in spanning, ik ben nog nooit zo dichtbij een zwangerschap geweest. Je hebt gelijk, ongeacht de hoogte van HCG garanties heb je niet!
Bengeltje, na mijn mk eindelijk nu ongesteld sinds woensdag. Dus vanaf volgende week woensdag ovulatietesten en deze maand een cryo!!!