Wij hebben er ook voor gekozen om alles in Gent te doen, omdat we geen vertrouwen (meer) hadden in ons regio-ziekenhuis. Na 4 miskramen wilden wij specifiek de expertise van Gent. Ook tijdens de stimulatieperiode. Wij hebben zoveel mogelijk onze afspraken in de ochtend gepland. De avond ervoor gingen we dan overnachten in het Holiday Inn Express dat naast het ziekenhuis gelegen is. Zij hebben een speciaal tarief voor patiënten van het ziekenhuis. Iets wat ook scheelt is dat je dan niet met de 'stress' zit van langs Antwerpen moeten etcetera. Uiteraard is het reizen (en evt overnachten) een hele investering, maar wij hebben het wel als prettig ervaren om het zo in te vullen.
Goedemorgen, wij hebben a.s. maandag onze eerste afspraak en overnachten zondag ook in het Holiday Inn. Ben erg benieuwd. Hoor alleen maar goede verhalen
Fijn gesprek gehad met de arts. De vorige poging geëvalueerd. Er is geen aantoonbare reden waarom het niet is blijven zitten. Het volgende gaat er gebeuren voor we met icsi 3 beginnen: Bloedtesten op afwijkingen auto immuun systeem, stolling en genetische afwijkingen Pipelle, cd 21 in natuurlijke cyclus De kwaliteit van het zaad was sterk verbeterd, het voldoet zelfs aan de IUI norm. Maar arts adviseerde wel icsi ivm vele hogere slagingskans. Hierdoor is de kans op een natuurlijke zwangerschap zeker niet uitgesloten. De embryo(s) word(en) op dag 5 teruggeplaatst. Hopelijk zijn er meerdere en plaatsen ze er twee terug. Door de onderzoeken en onze vakantie kan de daadwerkelijke icsi pas eind oktober gestart worden, maar het is de moeite waard om zaken uit te sluiten..
Hallo Dames! Ik lees al een tijdje met jullie mee, want ik twijfel om naar Gent te gaan voor onderzoeken vanwege mijn 2 miskramen. (ik loop ook al een tijdje in het ziekenhuis, pcos) Ik heb vanwege mijn miskramen mijn schildklier laten prikken. Iemand van jullie verstand van schildklierwaarden?
Hai Ik heb ervaring met schildklierproblemen. Wat zijn je waarden? En ik zou je zeker aanraden om naar Gent te gaan ivm schildklier. In NL deden ze er bij mij niets aan (4 miskramen ) en nu dankzij strikte controle op oa mn schildklier zwanger Groeten!
Oh wat fijn NCM. Ik heb mijn schildklier laten prikken bij 9 weken zwanger, alleen op de dag van het prikken kreeg ik mijn miskraam. Vruchtje was al 2 weken levenloos aanwezig. (dus gestopt bij 7 weken) Waardes waren die dag; tsh 1,6 en Ft4 13,6
Ow wat een nare ervaring Marliessss... Je waarden zijn niet heel vreemd volgens mij.... ik ben onder behandeling van een endocrinoloog in NL en zal je zn naam pb-en. Sowieso is er in Gent (veel)meer aandacht voor de schildklier maar daarnaast vind ik hoe ze met je omgaan ZOVEEL beter dan in NL. Misschien moet je eens bellen voor een gesprek(vaak lange wachtlijsten) maar dan kan je eens kijken/ voelen of Gent bij jullie past.
Thanx NCM. Graag! Wat doet de endocrinoloog in Nederland voor jou? Houdt hij je schildklier in de gaten?
Hij kwam erachter dat ik antistoffen tegen mn schildklier heb en daar hebben we een plan op gemaakt. Verder iedere 4 weken controle en evt aanpassen medicatie
Leeuw, wij zijn er maandag ook, een tp van een cryo om 11.30u, als er één goed ontdooit althans.. Ncm, wat gaat het hard, al een geslachtsecho gehad?
Ow Poppetje!! Spannend! Ik ga weer volop duimen!! Ja vorige week hebbben we samen met ouders en schoonouders naar de kleine gekeken en we krijgen een manneke <3 <3 <3 Aan de ene kant gaat het snel maar aan de andere kant kruipen de dagen voorbij. Gelukkig kan ik er steeds meer van genieten
Ncm weet je dat ik dat voorgevoel al had dat jij een knul zou krijgen Hoe voel je je? ben je echt aan het genieten? Ik ben bang dat ik nooit meer gerust zwanger zal zijn..
Haha! Nou dan had je gelijk ik moest er even aan wennen maar we zijn superblij. Nee ongerust genieten is moeilijk.... zeker omdat ik oud bloed blijf verliezen. Het is allemaal onderzocht en heeft niets met de kleine te maken maar ik blijf het superspannend vinden. Ws heb ik een hele gevoelige baarmoedermond... ik ben dan ook zo blij met mn angelsounds! Even 5 sec naar mn mamneke luisteren
Poppetje spannrnd joh maandag! Ik duim voor een prachtig ontdooid exemplaar! Ncm leuk joh een kereltje! Het weten welk geslacht wij zouden krijgen heeft mij geholpen om toch die band op te bouwen met mijn dochtertje tijdens de zwangerschap. Ik was ook als de dood en durfde niet te geloven dat het dit keer goed zou gaan. vraagje: wat voor plan hebben ze (en wie is dat, was dat he..nne..man die ik jou destijds aanraadde?) dan gemaakt betr de antistoffen? Ik had ook een mega hoeveelheid antistoffen maar het enife wat ik kreeg was thyrax voor mijn ook hoge schildklier. Aan het antistofen gebeuren kon hij niets doen werd gezegd. Dus ben erg benieuwd!
Hai Chantal idd dr. H. Van hem uit inderdaad Euthyrox voorgeschreven gekregen en strikte controle op TSH waarden en ik heb zelf besloten glutenvrij te gaan. Ik was/ben nog steeds erg verbaasd over de zo goed als verdwenen antistoffen. Mijn eigen redenering is toch dat het komt omdat mijn broer dus coeliakie heeft en bijna heel mn moeders familie suikerziekte (beide autoimmuun ziekten) dat ik daar ongemerkt toch iets van heb. Ik heb er geen reactie of mening van dr H over gekregen.