Het UZ Gent topic deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    poppetje hoe is het nu met jou??
    groetjes!

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zit te broeden... Deze poging viel tegen. Zeven rijp, twee bevrucht, twee niet en de rest beschadigd bij de icsi of punctie.. Punctie ging niet zoals normaal, veel napijn en bloed. Nu de twee in mijn buik. Ze konden niet garanderen dat er één ingevroren werd dus gekozen ze beiden terug te plaatsen.. Waren dag drie gelukkig wel moe achtcellige emmy's. Helaas geen garantie..

Hoe is het met jou mama van h? En met de rest?

3. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    Spannend poppetje ik duim!

Slikte jij nou schildklier hormoon?
    En hoe is je hba1c?

Duim duim duim!!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hba? Ik slik euthyrox, nog steeds. Hoop op een plakkerd ooit. Had gevraagd om pipelle maar wil Gent niet omdat ik geen innestelingsprobleem heb. Tot zover iedere poging zwanger geweest.. Helaas deze poging alleen deze kans en anders weer opnieuw. Snap niet hoe ze drie embryos kunnen beschadigen. Is toch zonde. Hadden net onze cryo's kunnen worden.

Hier houdt de utro mijn lijf weer bezig, moe, loodzware borsten etc. Slaap weer slecht, droom veel, lage rugpijn maar heb geen echte krampen of steken. Maar een paar keer steken gehaden soms een licht krampje. Wel na de kerst iets tegen vlees maar wijt ik aan drie dagen gourmet! Maar Ok morgen is de tp pas een week terug, tp was dag drie want durfde het niet aan tot dag 5.

Zijn jullie nog bezig?

5. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    HbA1c heeft met je suikerhuishouding te maken wordt vaak samen met glucose geprikt kan erg oplopen bij prille zwangerschap en dan steeds een vroege miskraam verzorgen.

Ja kinderwens is er nog steeds ik stuur je ff een PBtje

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik duim nog steeds hard voor jullie, meiden!

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Helaas sinds gisteren veel rood bloed dus eind poging twee.. Fijn dat het lab, per ongeluk weliswaar, drie eitjes/embryos heeft beschadigd. :(

Manlief zegt dat het nog kan maar gezien de hoeveelheid bloed.. Weet ik maandag de uitslag al..

8. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    ah nee Poppetje.... Ik blijf nog even doorduimen tot het maandag zeker is. Heel zuur dat die andere eitjes/embryootjes beschadigd zijn

9. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    Poppetje ik duim ook nog voorzichtig mee tot maandag had je eutirox nog opgehoogd?
    En hoeveel utro gebruik je?
    Anders blijf je plat op bed liggen?

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Utro 3x2 en euthyrox had ik al opgehoogd. Helaas bloed ik meer dan de gemiddelde menstruatie dus hou ik weinig hoop over.. Helaas nu wachten en weer opnieuw starten met poging drie..

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poppetje, wat enorm ***** !!! Het is jullie zo gegund...
    Bij icsi 2 waren er bij mij ook 2eicellen stuk gegaan:(
    Dikke knuf!

12. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Poppetje sterkte :( en ik hoop dat poging 3 geluk brengt

Zwaai naar de anderen, ik denk vaak aan jullie. Ik hoop dat 2015 een mooi jaar gaat worden en dat er vele wondertjes gemaakt worden

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je! Ik zie bij jou een mooie echo en al bijna 16 weken. Wat gaat dat snel zeg!
    Hoe gaat t met jou?

14. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Hi Anja, het gaat heel goed, tijd vliegt voorbij inderdaad. Nu de onzekere 3 maanden gelukkig voorbij zijn kunnen we eindelijk gaan genieten. Ik vond het zo eng ook om met de utrogestan en aspirine te stoppen maar tot nu toe gaat het goed. We hebben een pretecho volgende week, kan echt niet wachten tot de 20w echo, ik wil graag weten of alles goed gaat in mijn buik.

Gaan jullie binnenkort starten met de volgende behandeling?

15. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Willen jullie trouwens het geslacht van jullie kindje weten?
    Wij hebben deze week een gesprek gehad met onze arts en alles doorgesproken. Onze kansen op een natuurlijke zwangerschap nemen alleen maar toe. Nu 15% ( tov 0,1% ) en als ik dan aan jou spontane zwangerschap denk, na al die ivf pogingen, dan geeft me dat ook weer moed. Aspirine erbij...
    Tijdens het stimuleren moet ik een extra bloedverdunnend erbij spuiten ( fraxiparine) ik verwacht m'n menstruatie de 16e....

16. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Dat klinkt heel goed! Spannend weer he. Wat is de reden van de verhoogde kans op een natuurlijke zwangerschap? Altijd hoop houden, het kan allemaal erg lang duren maar er bestaat altijd een kans

We willen het geslacht graag weten, waarschijnlijk komen we er al achter tijdens de echo vrijdag

17. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De aantallen van mijn man stijgen enorm. Aan het begin van het traject zat het op krap 1 miljoen en nu op 5 miljoen en na opwerking 9 miljoen met een bewegelijkheid van 68%.
    Dus wellicht gaat het ivf worden ipv icsi :)

18. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Wow wat goed zeg, heel veel succes meid

19. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    Anja : wat een mooie verbetering van het zaad zou geweldig zijn mocht het nu toch opeens spontaan lukken.

Wachtenopernwonder: waarom stop je met aspirine ? En waarvoor slikte je dat dan eerst? Ik ken alleen situaties dat aspirine hele zwangerschap geslikt wordt.

20. wachtenopwonder

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Ik moest op advies van Gent aspirine slikken vanwege een lichte factor IV stollingsafwijking. Na drie maanden moeten stoppen omdat de miskraam periode voorbij is. Ze zeiden dat het negatieve gevolgen kan hebben op de foetus als ik het zou blijven nemen, vooral in het derde trimester. Misschien ken jij meiden die een erge afwijking hadden en die het moesten blijven slikken?

Deel Deze Pagina